De darkroom op 21-5

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc77
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 mar 2022 17:57
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

De darkroom op 21-5

Bericht door Marc77 »

Vandaag voor de derde keer de cinema in Amersfoort bezocht. Het was travestiedag en dat is niet mijn ding maar desondanks een mega geil en lekker bezoek gehad. Ik had afgesproken met een ander lid maar helaas niet gevonden. Na wat gewend te zijn, werd ik in de darkroom aangesproken en gecomplimenteerd met mijn sportieve lichaam. Ik trok de stoute schoenen aan om voor te stellen dat mijn lichaam overal aangeraakt mocht worden als ik zou worden vast gezet aan het kruis in de darkroom. Dat is al lang een wens van me en bij het idee om vast te staan aan het kruis word ik al meestal hard. Vandaag werd het werkelijkheid en het was mega geil en leuk en lekker. We trokken veel bekijks en ik werd overal aangeraakt en mega lekker gepijpt. Na een break voor een praatje en een glaasje water werd ik weer vast gegespt aan het kruis alleen nu met mijn armen op de hoogste stand en nu stond ik goed strak. Ik had direct een enorme paal en vond het geweldig.
Ik heb weinig ervaring en ben nog maagd maar kon me helemaal laten gaan. Ik werd weer super lekker gepijpt en weer was er veel bekijks en dat was extra leuk. Ik merkte al vrij snel dat ik moest komen. Ik werd nog even lekker geteast en gepijpt en toen mega lekker klaar gekomen. Het klaarkomen aan het kruis was nieuw voor mij maar was echt mega lekker!

Ik heb een heerlijke en super geile middag gehad!

Als er een gegadigde (met een sportief lijf) is die me weer een keer vast wil zetten aan het kruis voor net zo’n super sessie dan stuur s.v.p. een reactie!
Gebruikersavatar
cds63
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2024 20:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: De darkroom op 21-5

Bericht door cds63 »

Geil verslag en een heerlijk vooruitzicht.
Zou dit ook graag willen.
Ik ben een beginnende crossdresser(62 jaar, geheel geschoren) die graag in wetlook kleding loopt, met zeer (te) kort rokje en op pumps.
Geen ervaring in Werkt ook, maar wil dit ook graag ondergaan...... vastgebonden, tentoongesteld en betast en meer.
Wie wil me begeleiden en zo vastzetten?

Ik hoop dat er iemand reageert
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten