Buiten de thema dagen...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
vanVeldt
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Buiten de thema dagen...

Bericht door vanVeldt »

Hoi, ben nieuw hier en best nieuwsgiering.
Door overlast van de OV heb ik de themadag vandaag helaas gemist.

Volgens de homepage is deze vesting doordeweeks ook open, dus ben benieuwt of iemand van plan is morgen (vrijdag 22-7 dus) langs te druppelen?

Daarin ook een vervolg vraag, wat mag ik precies verwachten buiten de themadagen om, simpele bios met optie tot sex terplekke of heb ik het idee compleet verkeerd?
Eroticcinema H'sum
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Buiten de thema dagen...

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste vanVeldt,

Hartelijk welkom op ons forum en hopelijk ook snel in de cinema.

Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 12.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 12.00 uur tot 18.00 uur. Wij zijn inderdaad een seks bioscoop waarin heel veel mogelijk is. Je betaald bij ons een entree kaartje van €12.00 voor de bioscoop en indien de andere bezoekers dit ook willen zou er ook seks kunnen plaatsvinden. (Al is er NOOIT seks garantie omdat iedereen voor zich zelf kan beslissen met wie en wat er eventueel kan gebeuren. Respect voor iedereen is de belangrijkste regel).

Wanneer je voor de 1ste keer de bioscoop een bezoekje brengt en je wilt graag een rondleiding, geef dit dan even door aan de medewerkster achter de balie.

Mocht je nog meer vragen hebben laat het ons dan weten. Wij hopen je snel te kunnen begroeten als bezoeker.

Met vriendelijke groet,
Eroticcinema Hilversum
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten