De eerste keer voor mij...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
vanVeldt
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

De eerste keer voor mij...

Bericht door vanVeldt »

Goed, daar zit ik dan, een week of wat na het vinden en aanmaken van een account hier, vandaag is de dag!
Heb al wel wat op het forum rondt gesnuffelt en zie wat namen terugkomen die blijkbaar grote spelers zijn, maar goed, tijd voor actie!
Dus ik duik in de trein, hart bonzend in mn borstkas. Dat barrel kan me niet snel genoeg gaan, Oh spannend!
Eenmaal aangekomen tegen 3'en sta ik daar, samen met een ander wachtende op de cassier, de arme man leek er vandaag alleen voor te staan dus tja, als moeder natuur roept...
Bijzonder behulpzaam en vriendelijk wees hij me de weg naar de Cinema, waarna ik was overgelaten aan de genade van de andere gasten en m'n gezonde verstand.
'Woah, donker hier.' was het allereerste dat in me opkwam, waarna ik stilletjes op zoek ging naar de lockers.
"Is er nog eentje vrij?" vraag ik aan een andere bezoeker, hij was zelfs zo vriendelijk me te wijzen op eentje die blijkbaar niet goed werkte.
Kijk, daar moet je het van hebben, behulpzaam.
Na me uitgekleed te hebben en m'n spullen achter slot en grendel gestalt te hebben merk ik dat er alleen maar mannen zijn.
'Geeft niet, we maken er gewoon wat van' bedenk ik, waarna een hele andere andere gedachte bij me opkwam.
'Wacht eens even, ben ik hier serieus de jongste?'
Donderdag middag was dan misschien toch niet de slimste zet van me, maar goed, allemaal mannen onder mekaar en we weten allemaal dondersgoed waar we hier voor zijn, niet?
Als allereerste maar eens in de stemming komen, dus duik ik de cinema in. Hier zitten al een paar heren met volle teugen te genieten dus kom ik er maar bij en pak een stoel.
Naarmate mijn erectie groeit merk ik dat mn hartslag niet minder wordt, tijd om eens op verkenning te gaan.
Mijn eerste stop is de Darkroom, waarin het grote bed mij als eerste opvalt. Er stondt iemand met de rest van het apparatuur te frunniken maar daar was ik op dat punt nog niet in geinterreseerd.
De gloryholes zag ik als laatste, mede dank aan de duisternis, en onmiddelijk schoot me een citaat van het forum me te binnen; omlopers worden niet gewaardeerd... duidelijk, alleen nog even uitpluizen vanwaar je die dingen bemand en ik ben weer weg.

Over het algemeen waren de ruimtes kleiner dan wat ik verwacht had, daar geef ik de fotos de schult van, je kan veel met goede verlichting en aangepaste kijkhoeken ;)

Klaar en tevreden met mijn verkenningstocht voel ik een iets minder wenselijk gevoel onder de gordel, moedernatuur, die vuile secreet, roept nu naar mij... Laat ik toevallig de douchecabine gepasseerd zijn niet 5 minuten geleden!
'oh crap' schiet er dan door me heen. Alleen een urinaal, geen afsluitbare troon. Niet handig voor mijn verlegen blaas, en ja hoor... nog geen minuut nadat ik klaar sta gaat de deur achter mij weer open en komt er iemand naar binnen.
Dus daar sta ik dan, leuter in hand, opeens compleet droog en pijnlijk bewust van een paar ogen die gaten in m'n rug aan het boren zijn.
Dan maar stoppen en terug naar de film, maar dat mocht niet zo zijn.

De beste man achter mij bekeek me aandachtig terwijl ik met een excuus op mn lippen langs hem probeerde te gaan, maar zijn interesse wakkerde de mijne aan, en zondermeer begon hij mijn erectie te strelen.
Met stomheid geslagen kreeg ik geen verder woord meer uit terwijl deze lieve man met flueel zachte handen z'n gang met zichzelf en mij gaat.
Na enkele minuten houd hij op, complimenteerd mijn jonge heer waarop ik enkel met een zachte stem hem kan bedanken.
Toch wel ietswat teleurgestelt dat hij niet verder ging verlaat ik de WC ruimte en begeef me weer terug naar de cinema.
Nieuwsgierig spiek ik eerst in de gay cinema en ja hoor, de heren zijn hier hard bezig, beter om ze niet te storen.

Ik begeef me terug naar de straight, bekijk de show en trek mezelf af, enbij de climax kom ik ook klaar, het is maar goed dat de tissues in handbereik waren.
En zodoende, halfuurtje na mijn binnenkomst besluit ik mijn spullen te pakken en weer te vertrekken.

Dat was een interesante ervaring, niet helemaal naar verwachting maar al met al niet onplezierig.
Mij mogen ze zeker weer terug verwachten.
Klaarkomexpert
Geaardheid: bi
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: De eerste keer voor mij...

Bericht door Klaarkomexpert »

Leuk verhaal! Mocht je de volgende keer weer gaan, laat het me dan weten... Dan verdubbelen we de jeugdige bezoeker ;-)
Trouwens is je verhaal wel herkenbaar..
f4T50
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: De eerste keer voor mij...

Bericht door f4T50 »

Beste vanVeldt, in een wereld vol met aanslagplegende mafklappers, word ik niet zo blij van iemand die zich met een vuurwapen op een openbaar forum presenteert. Een mens mag toch hopen dat het hier een airsoftgeweer betreft? Wat hoop je met zo'n statement te bereiken? Make love, not war kerel. Niet alleen in de EC.

F4T50
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten