Een geile middag in Hilversum

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Veronica
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 mar 2014 20:00
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Een geile middag in Hilversum

Bericht door Veronica »

Afgelopen vrijdag was ik weer samen met mijn Meester in Hilversum. Een cadeautje van mijn Meester. Hij geniet er zeker van, en hij weet ook dat ik er erg van geniet.

Het was druk dus dat beloofde wat. Vooraf had ik aangegeven dat is echt als sletje geneukt wilde worden. En dat heb ik geweten! De ene was nog niet klaar of de volgende stond al weer te wachten. Uitrusten was er voor mij niet bij. Op mijn knietjes, op mijn rug en zelfs op mijn zij. Ik werd aan alle kanten genomen. Zelfs door 2 mannen tegelijk geneukt. Hoewel ik soms om genade smeekte kreeg ik die niet. Een slokje water was het enige wat me toegestaan werd.
Ik wilde geneukt worden en zou dat voelen ook. Maar natuurlijk zijn er meerdere gaatjes dus ook mijn mond werd vaak en snel gevuld tot aan deep throat aan toe.
Na ruim een uur, moesten wij er weer vandoor. Enerzijds jammer want de mannen waren goed op dreef, anderzijds wel een beetje blij want mijn kut gloeide helemaal en ook mijn anus voelde aan alsof deze goed onder handen genomen was. Wat ook zo was!

Maar voor ik definitief moest stoppen mochten de mannen me nog een bukkake geven. In het licht, mijn hoofd omhoog. ontving ik het zaad van alle mannen, terwijl er op de achtergrond een ander stel ook bezig was om de mannen te verwennen.

Om alle mannen te bedanken en te laten merken dat ik erg blij met jullie was, dit verhaaltje. Ik hoop nog veel geile momenten te beleven.

Een dankbare, geile slet.

veronica
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: Een geile middag in Hilversum

Bericht door DonRoberto »

Hoi Veronica,

Wat was het geil om te zien hoe jij werd ondergespoten terwijl ik mijn sletje stevig te grazen nam van achteren en ze niks kon zeggen omdat Eric haar keeltje vulde....

Wij hebben ook genoten!!

Tot snel....

Hartelijke groet,

Don Roberto
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Edjeb643 en 2 gasten