Wauw! wat een hete middag!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
A1n2n
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2015 17:56
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: Almere
Contacteer:

Wauw! wat een hete middag!!

Bericht door A1n2n »

Wauw.

Gewoon wauw.

Is de gedachte dat door mijn hoofd heen ga als ik onderweg naar huis ben in de bus. Wauw.

Gisteren was mijn eerste keer bij EC. En ik moet zeggen dat ik eerst best nerveus was om zelfs naar binnen te gaan. Ben een paar keer aan de overkant van EC heen en weer gelopen om dan uiteindelijk binnen te lopen. De ontvangst stelde mij meteen gerust, en na te hebben gezegd dat ik nieuw was, kreeg ik een rondleiding en een kluisje sleutel. Maar eerst werd ik gewaarschuwd dat ik de enige dame was. Nogmaals Wauw.

Eenmaal alleen in de donkere kamers van de EC, heb ik mijn spulletjes in mijn kluisje gedaan, en ik kon gewoon al die blikken van de mannen voelen op mijn rug. Best opwindend, maar het maakte me toch weer nerveus, wat moest ik nou doen? Geen idee. Dus ben ik bij de Hetero Cinema gaan zitten, om maar even naar de film te kijken.

Heb daar niet eens 5 minuten gezeten, dat er een leuke jongeman aankwam, en naast me ging zitten. Even een babbeltje en binnen no time (met toestemming) waren mijn borsten uit mijn topje gehaald en voor iedereen te zien. Wat een opwinding! Snel bevond ik me op het bed, met mijn benen wijd en werd ik heerlijk geneukt door die zelfde jongeman, die weer met mijn toestemming iemand erbij vroeg, die ik lekker kon pijpen. Wat een genot! En als ik even om mij heen keek, zag ik al die mannen... (Die ik stiekem ook wat tijd had willen geven, maar omdat ik nou ja bezig was, en ook toch nog een beetje nerveus, niet echt durfde erbij te vragen)... Maar wauw! Eenmaal het moment voorbij, ben ik maar even een luchtje gaan scheppen en een babbeltje gehad met een andere man die ik gesproken had op het forum.

Weer beneden, had ik weer een heerlijke moment dit keer één op één, alhoewel, ik wel kon voelen dat anderen wisten waar ik was, en het ook konden horen. Wauw.. hahaha... Maar na dat moment bevond ik me weer eventjes één op één met iemand, en door de gordijnen kon ik zien dat er een man stond te kijken met zijn lul naar mij toe, well don't mind me if I help you out a bit with it;). En snel genoeg bevond ik me weer op het bed, benen wijd en dit keer met twee lekkere lullen om mee te spelen en te pijpen, borsten weer uit mijn top. Wauw, wat een uitzicht had dat moeten zijn voor andere... (Kan ik me alleen voorstellen)

Het enige jammere, was dat op een gegeven moment mijn kutje een tijdje open en leeg was terwijl met ik de twee andere mannen bezig was, en ik wist dat er andere keken... Alleen nou ja ik durfde niet echt te vragen en wist ook niet hoe haha.. Maar dit blijk dan weer dat veel mensen daar beneden in de EC echt pas aan je gaan zitten als je toestemming heb gegeven en gevraagd heb. Wat een respect!

Je zou denken dat ik daarna klaar was en naar huis was gegaan, echt niet, ben even pauzen gaan nemen en weer terug, waar ik weer met de twee heerlijke mannen van eerder bezig ben geweest. Eerste geilen bij de Hetero cinema, en dan weer op het bed en lekker geneukt worden. Wat een avontuur!

Daarna was, ik wel naar huis gegaan (kon ook niet de hele avond blijven ;) ).

Dus nou ja, dank jullie allemaal die er waren voor jullie respect en aandacht!
Ik vond het zo'n waanzinnig ervaring, dat ik zeker terug kom.

xxx

Ann
Gebruikersavatar
Loodgieter
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Wauw!

Bericht door Loodgieter »

Hoi Ann.

Super stoer dat je dit aangedurfd hebt.
En er zo van genoten hebt.
Je ziet als je aangeeft , wat jij wilt , dat de mannen dat respecteren.

Gr. Loodgieter
mikeg16
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 jun 2015 11:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 18
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Wauw!

Bericht door mikeg16 »

Hey hey,

Dat is zeker een wauw ervaring, vind het nog steeds jammer dat we niet in de zelfde cinema waren maar ja wie weet. :)
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: Wauw!

Bericht door driekeerpotent »

leuk om te horen dat jij met respect behandeld werd. je hoort vaak negatieve recties. en super dat je dit aan durfde als vrouw alleen. ik hoop je een keer te treffen,of misschien dat ik het van je hoor als je weer gaat.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
jaygomez
Berichten: 214
Lid geworden op: 25 mar 2015 18:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Wauw!

Bericht door jaygomez »

Wauw Ann

Wat een spannend verhaal dit heeft me dag gemaakt
Geil om te zien dat zo een mooie vrouw dit aandurft helaas was ik er niet bij ik ben latino man slim grote lil volgende keer wil ik erbij zijn nogmaals je bent amazing
boy1993hilversum
Berichten: 218
Lid geworden op: 14 aug 2013 11:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Wauw!

Bericht door boy1993hilversum »

We hebben het super leuk gehad. Volgende keer zorgen we dat je meer aandacht krijgt! 8-)
Gebruikersavatar
wild romance
Berichten: 76
Lid geworden op: 30 mei 2011 23:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Wauw!

Bericht door wild romance »

Wat een spannende belevenis moet dat voor jou geweest zijn Ann! Je durft wel ! Fijn dat iedereen zich goed gedragen heeft. Ik vind het erg leuk om te zien dat steeds meer single vrouwen de weg weten te vinden naar EC, waarom niet, we leven inmiddels een geemancipeerd land! Ik hoop je nog eens te ontmoeten!
Wild
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Wauw!

Bericht door Uschi »

Bij zo'n dame /relaas denk ik dan weer WAUW :-)
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2242
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Wauw!

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste a1n2n,

Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand JUNI
Zie: http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... 43&t=23861
Jou verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand JUNI en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .

Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in 1 van onze filialen je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .

Eroticcinema Team
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten