Hallo,
Wij zijn een stel van 30 en 34 en nog niet eerder in een erotic cinema geweest. Voor ons eerste bezoek lopen we nog met een paar dingen rond:
-Is Hilversum of Amersfoort over het algemeen drukker?
-De meeste bezoekers lijken overdag te gaan. 's Avonds vinden wij echter spannender en past beter in ons schema, maar is er dan wel iets te beleven of is de kans groot dat we dan alleen zijn? Is er nog verschil in de avonden qua drukte?
-Lopen op gewone dagen de meeste mensen ook al in lingerie of boxershort rond of is het ook normaal om een jurkje/broek en shirt te dragen?
We willen sowieso graag samen seks hebben daar, maar indien zij de andere aanwezigen aantrekkelijk vindt waardeert ze zeker hun extra aandacht. Ons eerste bezoek willen we vrijblijvend houden, vandaar dat we geen aankondiging van dag doen.
Groetjes,
Stel8185
Nieuw hier + vragen
- Doeenjoy
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Nieuw hier + vragen
Ik ben slechts twee keer geweest, eerste keer was op de naaktdag in H'sum, was even slikken al die blote mannen maar ergens ook opwindend. Kreeg als nieuweling best wel wat aandacht en avances maar niet opdringerig. Ben toch na een uurtje weer vertrokken. De tweede keer was op een woensdag in H'sum, daar waren 4 personen aanwezig ook mannen maar gekleed die in de bioscoop ruimte zaten. In de darkroom waren twee heren bezig. Hoop bij een volgend bezoek op wat meer dames. Geen negatieve ervaring echter.
Misschien dat de meer ervaren deelnemers mij kunnen aanvullen. Ben benieuwd.
Misschien dat de meer ervaren deelnemers mij kunnen aanvullen. Ben benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten