Supergeile blonde slavin (Stoutstel)

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the Stud
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 okt 2009 13:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Supergeile blonde slavin (Stoutstel)

Bericht door the Stud »

Dat is nou wat men noemt met je neus in de boter vallen :) :)
Gisterenmiddag besloot ik de cinema Hilversum te bezoeken.... een supergeil genot viel zo in me schoot.

Na binnenkomst en een rondje gemaakt te hebben zag ik een blonde slavin op high heels in rode lingerie aangelijnd staan bij de kleding kastjes. Haar Meester was bezig zich uit te kleden en dirigeerde haar naar de kleine matras tegenover de gloryholes. Een supergeile blonde slavin de geblinddoekt haar Meester moest pijpen en volledig hier in op ging. inmiddels stonden er een paar mannen om haar heen die genoten van het uitzicht en haar pijpgenot.
Haar meester gaf haar opdrachten die zij gewillig en secuur uitvoerde. wat een kont, kut en geil gezicht was dit zeg.....wauuwwww
Ik heb me snel aangesloten bij dit geil voorspel en al gauw was zij mij aan het pijpen en werd ze op haar rug flink hard geneukt door haar meester. Met HARD NEUKEN bedoel ik dus ook HARD NEUKEN!
Haar meester gaf aan de aanwezigen dat hij geen strelingen tolereerde..... dit sletje moet HARD worden aangepakt en DIEP geneukt worden. NEUKERS wilt hij zien geen trekkers en voelers......!

Ondertussen werd ik diep throat gepijpt waarbij zij af en toe moest kokhalzen..wat een pijpgenot. haar meester liet zich ook niet onbetuigd en nam haar ook anaal.en HOE.... haar kontje werd flink opengesperd en diep genomen. dit sletje genoot zeer heftig en vroeg om meer en HARD GENEUKT TE WORDEN. we zijn op een bepaald moment naar de bank verplaatst en zich moest op haar knieen mij en haar mester diep pijpen. Zij ging onverstoorbaar verder en blijf heftig zuigen....... diep en dieper...... wat een supergeile hoerig slavin..hmmmmm.
Dit is inderdaad met je pik in het boter vallen en genieter pursang.....

Daarna zijn we naar de darkroom verplaats om deze geile hoerig slavin hard te neuken op het matras. ook nu werd ze volledig genomen waarbij zij zelf haar kut en kont ophield met beide handen. DIEP EN HARD neuken wilt dit sletje ..... nou mannen kom op. Er waren meer kijkers/trekkers dan neukers helaas..!
Ondertussen was er een andere man die zich eerst ook liet pijpen en haar daarna flink neukte met zijn dikke pik. haar benen werden gespreid en doggystyle werd zij heftig genomen.

Daarna ben ik in haar geile kutje gegaan.... wat een genot om deze supergeile slavin heftig en hard te neuken. Zij vroeg om meer en inderdaad onverzadigbaar.......
Haar meester gaf mij aan dat hij HARDE NEUKERS ZOEKT die haar alle hoeken laten zien..... geen soft gedoe maar aanpakkers.... dus mannen laat van je horen ( STOUTSTEL)!

Ook nu weer liet hij haar zijn ballen zuigen en deepthroat pijpen waarbij zij gewillig en vol genot daarin mee ging. Een supergeile hoerige slavin die veel nam en waarvan ik absoluut genoten heb.... een waar genot waarbij me ballen nog lang gevoelig bleven van dit heftig genot..... Meester bedankt!

Wauwww een heftig en supergeile middag in Hilversum waarbij ik flink van haar genoten heb :D :) :)

the Stud
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: Supergeile blonde slavin (Stoutstel)

Bericht door driekeerpotent »

jammer dat ik er niet was,meestal geven ze het van te voren aan als ze komen.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Bink
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Re: Supergeile blonde slavin (Stoutstel)

Bericht door Bink »

Wat super geil om jou ervaring te lezen met het stout stel The stud. Ik heb ze inderdaad ook eens mogen ervaren en het is inderdaad een ervaring die je niet kunt missen en die verslavend werkt. Ook mijn complimenten naar de meester. Hij is altijd zo duidelijk in wat wel en niet mag dat iedereen zich helemaal kan laten gaan zolang je de regels maar volgt. (Al zal het sletje vaak nog dagen aan dit bezoek terugdenken. Niet alleen om de geiligheid maar zeker ook omdat haar lichaam nog wat gevoelig zal zijn) SUPER GEIL STEL ;)
Stout Stel
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 dec 2011 10:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Supergeile blonde slavin (Stoutstel)

Bericht door Stout Stel »

Gistermiddag zijn wij ook geweest....!!

Ik heb enkele persoonlijke vrienden, DE ECHTE NEUKERS uitgenodigd.

Mijn sletje werd letterlijk radeloos van geilheid en stopte niet met klaarkomen..! Ook terwijl ze soms niet eens werd aangeraakt.

Helaas GÉÉN verslag te lezen van de ook aanwezige mannen die ook mee mochten genieten, of dit konden aanschouwen.
Dat is dus ook de reden dat ik geen aankondigingen meer doe.

Misschien is dit een goed leermoment of voor het nieuwe jaar, één van de 'goede voornemens'.....

Groet en ik wens iedereen, ook namens mijn altijd geblinddoekte sletje(s) een fijne, vrolijke Kerstdagen en een Geil 2015 toe.

Stout Stel
Gebruikersavatar
Rob1965
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 nov 2011 12:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Supergeile blonde slavin (Stoutstel)

Bericht door Rob1965 »

Hoi stoutstel,

Een mooi en goed voornemen voor 2015 zou zijn.. eens Arnhem bezoeken ;-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten