bi/gay en naaktdag

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
robinr
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 feb 2015 20:13
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

bi/gay en naaktdag

Bericht door robinr »

Het was weer lekker beide dagen in Hilversum. De woensdagmiddag was een fijn publiek en ben ik uiteindelijk heerlijk aan mijn "trekken" gekomen. De donderdagmiddag kwam wat moeilijk op gang maar ook daar uiteindelijk toch een fijne tijd gehad. Wel moet me van het hart dat sommige ( en met name de oudere) heren qua hygiëne nog wat lesjes kunnen gebruiken. Niet alleen een zweetlucht maar ook een penetrante lijflucht maakt het niet altijd prettig...Jammer, hoeft toch tegenwoordig niet meer?
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: bi/gay en naaktdag

Bericht door driekeerpotent »

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar ik vind het om alleen de oudere te noemen wat ver gaan, ik heb het al vaker met de jongere heren meegemaakt, dus het is een algemeen iets.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Queequeg
Berichten: 74
Lid geworden op: 11 apr 2013 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: bi/gay en naaktdag

Bericht door Queequeg »

Ik was er net als jij ook beide dagen. Manman, wat was het weer heerlijk.
Ben het wel met je eens, zeker in het begin van de middag waren er echt een paar oud-zweet types. Ook gisteren heb ik een stel voorzichtig aangegeven dat ze zich echt zouden moeten wassen, ze waren echt van een hele afstand te ruiken. Maar misschien doen ze het erom, er zullen ook mensen zijn die daar weer op kicken. Maar niet voor mij :twisted:
Gebruikersavatar
CoupleGooi
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 feb 2014 13:04
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: bi/gay en naaktdag

Bericht door CoupleGooi »

Aiiii :(
Sportief en geil stel, hij 38 NL blond, sportief, zij 36 Latijns, knap en sexy zoekt stel of vrouw.
robinr
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 feb 2015 20:13
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: bi/gay en naaktdag

Bericht door robinr »

Queequeg schreef:Ik was er net als jij ook beide dagen. Manman, wat was het weer heerlijk.
Ben het wel met je eens, zeker in het begin van de middag waren er echt een paar oud-zweet types. Ook gisteren heb ik een stel voorzichtig aangegeven dat ze zich echt zouden moeten wassen, ze waren echt van een hele afstand te ruiken. Maar misschien doen ze het erom, er zullen ook mensen zijn die daar weer op kicken. Maar niet voor mij :twisted:

Het was inderdaad weer heerlijk. We hebben het over de luchtjes gehad en ik moet helaas zeggen dat het (toen ik er was) alleen om de oudere heren ging. Het stel was mij bekend :?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten