Doordeweekse middag

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
RicoLaw
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 apr 2009 21:54
Contacteer:

Doordeweekse middag

Bericht door RicoLaw »

Hi,
Is het druk op een gemiddelde doordeweekse middag ( donderdag of vrijdag? )
Heeel lang geleden heb ik is iemand gepijpt. En die behoefte is nu weer sterk aanwezig.
Ik ben echter hetro en niet opzoek naar een homo date ( niks tegen,maar niet mijn ding )
Dus, mij lijkt de Gloryhole een ideale uitkomst. Maar is de middag daarvoor handig?

Moet je aangeven dat je een man bent? Of is dat juist de lol ervan?
Stopt iedereen hem altijd safe door t gaatje? Heb niet zo veel zin om er doorheen te praten nl. om dat te vragen. Graag zo anoniem mogelijk.
En kan je de dienst altijd terug verwachten?

En stel ik stap over de gene heen. Kan je in de (gay) cinema zelf genieten zonder lastig gevallen worden? Hoe benader je iemand?

Ik heb al een paar keer voor de deur gestaan, maar nooit de stap durven wagen.

Hoor graag terug.
Gebruikersavatar
young boy
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 mei 2012 19:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Doordeweekse middag

Bericht door young boy »

eeeey

mijn ervaring is dat het de hele dag door wel geile dingen gebeuren. Elke keer is het weer spannend.
Het handige van de bioscoop is dat je gewoon je ding kan doen en daarna weer weg naar huis zonder te veel poespas van dates. man/man - man/vrouw wat maakt het uit.
Gloryholes werken perfect om lekker annoniem te pijpen of gepijpt te worden. Maakt dan niet zoveel uit wie aan de andere kant zit als het maar lekker en schoon is.
Of de ander schoon en clean is merk je al snel genoeg. Is het naar mijn zin niet schoon genoeg, haak ik gewoon af en ga op zoek naar de volgende.

De bioscoop is zo gemaakt dat je overal kan lopen en kijken zonder een stempel te krijgen wat of wie je bent.

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief zoals zoveeel andere. Check maar eens wat andere berichten op het forum.

Binnen gaan stelt niks voor. Je zegt gewoon bij de kassa dat je voor de bioscoop komt en je kunt daarna zo doorlopen. Je eigen ervaring is altijd het beste.
Voor iedereen is er ooit die eerste enge keer geweest, maar ze komen allemaal terugh

Hopelijk heb je hier iets aan
RicoLaw schreef:Hi,
Is het druk op een gemiddelde doordeweekse middag ( donderdag of vrijdag? )
Heeel lang geleden heb ik is iemand gepijpt. En die behoefte is nu weer sterk aanwezig.
Ik ben echter hetro en niet opzoek naar een homo date ( niks tegen,maar niet mijn ding )
Dus, mij lijkt de Gloryhole een ideale uitkomst. Maar is de middag daarvoor handig?

Moet je aangeven dat je een man bent? Of is dat juist de lol ervan?
Stopt iedereen hem altijd safe door t gaatje? Heb niet zo veel zin om er doorheen te praten nl. om dat te vragen. Graag zo anoniem mogelijk.
En kan je de dienst altijd terug verwachten?

En stel ik stap over de gene heen. Kan je in de (gay) cinema zelf genieten zonder lastig gevallen worden? Hoe benader je iemand?

Ik heb al een paar keer voor de deur gestaan, maar nooit de stap durven wagen.

Hoor graag terug.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten