Wat ik wil

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Wat ik wil

Bericht door Isa »

Een aantal jaar geleden is bij mij de fantasie ontstaan dat ik heel graag eens geneukt zou willen worden terwijl ik in een sling lig. Niet zo moeilijk zou je denken als je naar de ec gaat maar het is er gewoon nog niet van gekomen. Toen, toen de fantasie is ontstaan, was ik ook flink sexueel actief en heb ik van alles ondernomen maar die sling, dat kreeg ik maar niet gerealiseerd. Het was iets waar ik aan dacht als ik geneukt werd, als ik pijpte , als ik klaarkwam en als ik in slaap viel. De laatste paar jaren ben ik in een wat ander vaarwater gekomen tot ik een paar weken terug naar de ec ben gegaan. Een eerste kort bezoekje wat veel invloed heeft gehad en wat bij mij de boel weer lekker wakker heeft geschud. Een tweede en een derde bezoekje volgden snel. Ik weet dat de sling er hangt, ik heb hem de eerste keer gezien er kreeg er al weke benen en een geil kutje van. Hij lonkt naar me en de aantrekkingskracht is groot maar toch nog steeds de stap niet gezet. Als je ergens al zo lang een fantasie over hebt en naar verlangd hebt is het bijna te spannend om te gaan realiseren . In mijn gedachte heb ik natuurlijk precies uitgedacht wat en hoe ik dat wilde. Zonder enige rekening te houden met mijn dienstbare heren want die zagen eruit zoals ik wilde en deden precies waar ik zin in had. Ik hoefde ze niets uit te leggen en zij voelde precies aan wat ik lekker vond. Op het moment dat ik daadwerkelijk in de sling ga liggen is het over met de fantasie en wordt het harde realiteit . Dan komen er echte mannen en die willen ook wat en die kunnen geen gedachte lezen... Wat ik dus eigenlijk wil is dat de realiteit niet gaat tegenvallen en nog leuker en geiler en lekkerder wordt dan ik hem zelf bedacht heb. Voor nu heb ik nog maar 1 beeld, mijn eigen :Ik stel me voor dat ik door iemand , laten we die voor het gemak mijn heer noemen, naar de sling geleidt , misschien zelf wel wat gedwongen word. Mijn heer legt mij in de sling en een aantal heren komen hier op af. Ik wil zo graag geneukt worden want ik ben al bloedgeil en nat maar mijn heer laat dat niet toe. Een paar mannen mogen erbij komen, en zij raken mijn hele lijf aan behalve bij mijn kutje. Daar komen ze wel vlak langs en het lijkt of ze die willen aanraken en of ze hun vingers naar binnen willen laten glijden maar dat mogen ze niet, mijn heer laat mij hunkeren en mijn verlangen onweerstaanbaar groot worden. Ik moet van hem eerst dingen doen die hij wil, en als ik dat doe zal hij mij pas belonen. De mannen mogen dan eindelijk mijn kut aanraken, binnen glijden met hun vingers en hun tong, mijn clitorius likken maar ik mag niet klaarkomen. Ik moet andere mannen verwennen met mijn mond en met mijn handen terwijl ik vecht tegen de orgasmes. Dat lukt me natuurlijk niet en op zeker moment kom ik toch klaar, alle opgekropte spanning en geiligheid knalt er gewoon uit. Eigenlijk hoort dat absoluut niet beloont te worden maar gelukkig krijg ik eventjes rust om de golven op te kunnen vangen en te genieten van alles wat door mijn hele lijf sidderd. Als ik een beetje bijkom wil ik eindelijk geneukt worden door al de heerlijke mannen wiens pikken ik al gevoeld heb maar mijn heer voelt eerst zelf of mijn kutje daar wel klaar voor is. Wanneer hij bepaald dat ik geneukt kan worden nodigd hij de mannen uit die me om beurten neuken. In het begin te zachtjes en te langzaam wat mijn verlangen alleen maar groter maakt maar al snel neuken alle heren mij zoals het hoort, met gevoel, geiligheid en fantasie. Sommige mannen komen in mij klaar, andere doen dat liever over mijn tieten of mijn gezicht. En pas wanneer alle mannen mij geneukt hebben , klaargekomen zijn en ik bijna niet meer kan bepaald mijn heer dat het over is met de pret. Hij laat mij douchen, hij sopt mijn lijf in, masseert mijn spieren weer soepel, hij spoelt me af en wikkeld me lekker in een handdoek. En dan is het heerlijk bijkomen op een luie stoel met wat te drinken, een sigaretje en een beetje rust om volledig na te kunnen genieten. Dit beeld wat ik heb, deze fantasie over ik in de sling......dat zou in het echt toch nog veel beter kunnen worden denk je ook niet? Het wordt de hoogste tijd dat ik de stap, of beter gezegd, de zwaai ga maken en mijn droom eindelijk ga beleven. Ik zie er met heel veel spanning en geiligheid naar uit :D kussss Isa
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat ik wil

Bericht door Isa »

Mijn meester heeft zich aangediend ....wat heerlijk. Ik zal zo braaf mogelijk zijn :D
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Wat ik wil

Bericht door arnhemse teaser »

Hoi isa...
De meester heeft zich al aangemeld lees ik...verder heb je ook sling slaves nodig die zich houden aan de opdracht en luisteren naar de slingmeester...ik doe daar graag aan mee....je strelen en opwinden....zodat je zo geil wordt..dat je je meester smeekt om de volgende fase....dan worden je borsten en kutje heerlijk verwend door de handen van de mannen rond de sling.....
Geil.....
Laat maar weten
Sem x
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat ik wil

Bericht door Isa »

:D :D dat laat ik aan de meester over maar word er nu al erg geil van en erg ongeduldig :D
m_haarlem
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 nov 2015 21:38
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Wat ik wil

Bericht door m_haarlem »

Isa,

Wat een heerlijke fantasie! Wil je graag hierbij helpen!

Mike
Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 mar 2009 11:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Wat ik wil

Bericht door JeffreyBi »

Hoi Isa, ik voel me niet geroepen om als je begeleider op te treden, maar ik zou heel graag van de partij willen zijn om zijn aanwijzingen op te volgen en jouw fantasie daarmee mede waar te maken. Just let me know. ;)
100% bi/versa, 200% geil en ongeremd!
levensgenieter
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 dec 2008 19:25
Contacteer:

Re: Wat ik wil

Bericht door levensgenieter »

Na zo'n aankondiging weet je één ding zeker: op het moment dat je (of je Meester) jullie komst op het forum zet, wordt het stampend druk... Want het ziet er natuurlijk geweldig uit.

Als je dat leuk vindt, moet je het natuurlijk vooral doen. Anders zou ik een paar mannen per pb uitnodigen, en dan zijn er altijd ook nog wel een paar anderen om het feest compleet te maken...
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Wat ik wil

Bericht door Isa »

Geen aankondigen en uitnodigingen.....mijn fantasie is gister realiteit geworden, dank je wel meester, dank je wel heerlijke bereidwillige mannen, wat een feestje. Ik was nog niet goed en wel binnen of mijn meester deed mij een ketting om mijn nek en banden om mijn polsen. Hier werd ik al erg opgewonden van maar toch eerst nog even wat drinken. Voor ik er erg in had sleepte hij mij echter naar de sling en daar bond hij mij vast. De spanning in mijn lijf veranderde direct in verwachtingsvolle geilheid maar de mannen luisterde goed, ik werd overal aangeraakt maar mijn kutje was verboden terrein. Ik wilde zo graag geneukt worden of dan in ieder geval een pik in mijn hand. Maar zelfs met mijn handen kon ik nergens bij want die zaten hoog vastgebonden aan de kettingen. Er werd wat gerommeld met de sling zodat mijn hoofd een beetje kon zakken en ik de eerste man kon pijpen. Wat een genot terwijl er ondertussen overal wel iemand aan mij zat. De ene man wisselde af met de ander en ik weet niet hoeveel mannen ik gevoeld heb in mijn mond. Zo geil en ondertussen ook grappig genoeg gewoon gezellig. Ik hoorde de mannen over mij heen in het begin nog een beetje over koetjes en kalfjes babbelen maar dat was later wel over, geloof ik want iets later was ik behoorlijk van de wereld en ging er veel langs mij heen. Mijn meester vond het gelukkig eindelijk eens tijd en hij stopte zijn vingers in mij. Ja ik was klaar om gelikt gevingerd en geneukt te worden en hij zorgde ervoor dat er genoeg afwisseling was. Mijn god, wat ben ik geneukt door heerlijke mannen, allemaal even geil en de een nog lekkerder dan de ander. De meester bleef ze maar aandragen en ik weet niet hoelang ik daar gelegen heb en hoevaak ik klaargekomen ben. Mijn tepels zijn ook flink onder handen genomen en met elke aanraking werd ik maar geiler en geiler. En toen werd ik ook nog in mijn kontje geneukt, wel heel voorzichtig want dat was al weer lang geleden maar god, wat is het toch lekker als het eenmaal een beetje gaat. Tot op gegeven moment ik echt niet meer kon en echt even pauze moest hebben. Ik meen dat ik het wel verdient had want het werd mij toegestaan. Wauw, wat een ervaring en waarom heb ik dat niet eerder gedaan haha. Later heeft mijn meester mij weer in de sling gehangen en werd ik weer keer op keer geneukt totdat ik er zowat uitviel...en op mijn buik liggend op de sling heerlijk van achter geneukt werd. Eigenlijk allemaal to much om op te noemen en te veel om nog allemaal te weten maar ik weet dat het heerlijk en geil was. Ik weet dat ik dit nog wel een keertje zal overdoen, niet om de ervaring te verbeteren maar gewoon omdat het lekker is. En dat was geen fantasie , maar wel heerlijk gebleken, een zalige vrouw die ik in de sling zag liggen kon ik zelf even heerlijk verwennen. Mannen van mijn lijf, dit is mijn momentje. Wat was ze al heerlijk nat en eigenlijk klaar om op te staan maar ik mocht gelukkig toch met haar heerlijke lijf en kutje spelen Ik kon haar heerlijk klaar laten komen , wat een waar genot was om te zien en waar ik zelf ook weer zo geil van werd. Al met al 1 groot feestfestijn wat zo heeft kunnen zijn dankzij ieder die er was. Dank je wel meester, ik zal mijn best doen om braaf te zijn, om je pik toch verder mijn mond in te gaan krijgen en wie weet laat je mij dan nog eens zo genieten. En dank je wel alle mannen die aan dit feestje hebben meegedaan. Het was een dream come true :D dikke kus Isa
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Wat ik wil

Bericht door Benno2 »

Lieve Isa,
Het was erg mooi om te zien hoe je er volledig in opging. Het was overduidelijk dat je van elk moment genoot.
Je spoorde de mannen aan om nog beter hun best te doen met opmerkingen als: "Is that the best you can do?", "Kan het niet harder?" en "Dat kan beter". En dat terwijl je bijvoorbeeld al snoeihard geneukt werd door een grote zwarte pik.
Ik heb niet alles meegekregen, omdat ik op andere plekken mijn plicht aan het doen was ;)
maar gelukkig heb ik je ook even in de sling kunnen neuken en toen ik even later kwam kijken, greep je mijn pik en begon je me gulzig te pijpen.

Nu nog een feestje met Mimi samen. Ik kijk er naar uit. Hoop dat ik er bij kan zijn.

Kus,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Wat ik wil

Bericht door arnhemse teaser »

Ja..de meester vond het goed.
Als een leika naast de sling gestaan en je heerlijk betast over je lichaam...op meestersorde in eerste instantie niet je kutje...
Maar daarna
Heerlijk en geil....
Als beloning een laatste cum shot op de bank terwijl er op de achtergrond klonk ' de hoogste tijd'.
Thanx en tot snel....wie weet in combi met mimi :D
Groet Sem

Quote="Isa"]:D :D dat laat ik aan de meester over maar word er nu al erg geil van en erg ongeduldig :D[/quote]
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten