Vr. 10 Juli Stellen/Swingers Avond Arnhem

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2241
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Vr. 10 Juli Stellen/Swingers Avond Arnhem

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Elke 2de Vrijdag van de maand is het weer zover!

Stellen/swingersavond in Arnhem

Op deze 2e vrijdag organiseren wij weer een gezellige stellenavond in EroticCinema Arnhem.

Dit is bij uitstek "de" avond om samen met je partner, dat te doen, dat voor beide (ont)spannend, ondeugend en geil is!!!

Wij houden voor jullie de cinema vrij, van 20.00 uur tot 24.00 uur. ( jullie kunnen binnen lopen tot 22.00 uur, dan sluit de winkel, maar de cinema blijft open voor de bezoekers van de stellen/swingers avond )

Wij ontvangen u graag met een kopje koffie, later op de avond verzorgen wij een drankje en hapje.

Speciaal voor jullie Stellen/Swingers geldt op deze avond, een korting van 10% op alle aankopen in onze winkel.

Meld je aan of loop zo binnen op deze vrijdag voor een geile spannende avond.

Kosten Entree is € 30.00 per stel.

Zijn er nog vragen of suggesties, mail ons dan.

Graag zien wij jullie op deze speciale avond!!

Het Eroticcinema team

Maak via onderstaande link een proef profiel voor 7 dagen op SDC " De grootste swingers site van nederland"

http://www.sdc.com/index.aspx?ref=23239
Bijlagen
stellen avond arnhem.jpg
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2241
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vr. 10 Juli Stellen/Swingers Avond Arnhem

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

color=#80FF00]Lieve Stellen en/of Swingers

Na een gezellige avond te hebben gehad, heb ik om 01.00 uur de deur dicht gedaan in Arnhem en ben ik snel naar huis gereden om mijn koffer in te pakken omdat ik een paar uur later op Schiphol moest zijn, en lekker van mijn vakantie kon gaan genieten :P

Nu ben ik terug en denk!! eerst een verslagje schrijven, wat jullie van ons gewend zijn.
Ik kan je in ieder geval vertellen dat het weer een geslaagde avond was, ondanks dat het vakantie tijd is, waren er genoeg stelletjes die deze avond vol spanning bezochten.

Een leuk gesprek gehad met een nieuw stelletje, die ons gevonden hadden via de SDC-site, ze waren zeer enthousiast over onze ruimtes, en willen zeker nog eens een keertje terugkomen. Daar doen we het voor !! :P :)

Ze waren zeer tevreden over de gang van zaken bij ons, jullie weten dat we er 100 % voor gaan, dat het hygiënisch top in orde is en dat de sfeer heerlijk ongedwongen is, dus als je nog twijfelt, om eens een spannende/geile avond mee te maken, kom dan gewoon langs op vrijdag 14 augustus met je vriend/partner, want dan staat de volgende stellenavond gepland.

Ik heb er al weer zin in en zal weer zorgen voor een lekker hapje en een drankje.

Tot vrijdag 14 augustus.

Groetjes Carla.
[/color]
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten