Hallo Allemaal!

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Mack_Dack
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Hallo Allemaal!

Bericht door Mack_Dack »

Hoi Allemaal,

Na een periode van een neerwaartse spiraal - waarbij ik vrij letterlijk alles kwijtraakte, wat ik achteraf gezien nooit echt heb gehad natuurlijk - is het leven veranderd. Van plannen maken, de toekomst regelen, controle proberen te houden over alles om me heen, mezelf (en mijn gedrag / onhebbelijkheden / overtuigingen) heel serieus nemen naar leven bij de dag, de toekomst tegemoet lachen, spontaan gaan van moment naar moment, en van ervaring naar ervaring (overgave aan), en het doorzien van de arbitraire aard van gedrag, onhebbelijkheden en overtuigingen (leven en laten leven).

Wanneer je er voor open staat, de Liefde haar gang laat gaan, ligt achter elk moment, achter elke ervaring weer een verrassing. Of dit een 'goede' of 'slechte' ervaring is, ligt slechts in de interpretatie, het oordeel van de toeschouwer. Ervaringen komen, ervaringen gaan en zijn op zichzelf eenmalig. Elk 'einde' is in werkelijkheid weer een nieuw 'begin', en omgekeerd. Uiteindelijk is er alleen maar de ervaring in het moment NU; Vluchtig, altijd nieuw, altijd perfect voor dat moment.

Het vastzetten van dingen binnen deze constant veranderende werkelijkheid, kan - zo leert de ervaring hier - alleen maar wrijving, lijden, conflict en voorspelbaarheid 'veroorzaken'. Claimen, klitten, relatie, hangen, plakken, dingen permanent maken roept bij mij allergische reacties op. Het verleden is geweest, de toekomst onbekend, en het leven speelt zich NU af, in dít moment, in het hier en nu, en niet in het hoofd, in wensdenken, of zorgen maken.

Ik leef vanuit dat moment, spontaan reagerend, zonder daarbij te gaan bedenken hoe ik nu de vorige keer ook al weer reageerde, omdat er dan al snel een gevoel van 'robot zijn' ontstaat. Elk moment, elke ervaring staat op zich. Het spontaan laten verlopen, zonder het geloof in oordelen over anderen, is voor mij er het vertrouwen in hebben dat de ander in staat is, zelf zijn of haar eigen beslissingen neemt, en daar verantwoordelijkheid voor draagt. Ik kan nooit weten wat voor die ander 'het goede' of 'het slechte' zou zijn, en het is niet aan mij is een ander deze ervaringen te 'ontnemen'.

Voor mij geldt dat 'waar twee - of meer mensen - het, op welke manier dan ook, en met wederzijds instemmen, leuk met elkaar kunnen hebben', er niemand is om daar wat van te vinden. Niets moet, alles mag. Vrijheid houdt echter op waar het de vrijheid van een ander in het gedrang brengt. Wat daarbij de eventuele kaders zijn, is aan een ieder zelf, tenminste als het aan mij zou liggen.

Erotic Cinema

Nu ben ik in deze 'reis die leven heet', aangekomen in het domein van de erotic cinema. Wat ik tot nu toe gezien heb, spreekt me erg aan, vooral de vrijheid en de ongedwongenheid doen mijn hart zingen. Een keer een bezoek brengen aan één van de locaties staat dan ook zeker op de to-do lijst.

Mijn wensen zijn vooral lust-gericht, en hebben een vluchtig karakter. Voor mij zit spanning vooral in nieuwe, spontane ervaringen, en afwisseling. Elkaar ontdekken, een eigen verhaal maken, samen 'tijd verdrijven', elkaars wensen waarmaken, (h)eerlijke seks en (h)eerlijk genieten, enzovoorts. Daarbij is de uiteindelijke basis gelijkwaardigheid, duidelijkheid, openheid en vrijheid.

Zelf ben ik een hetero man van 42 jaar en een groot liefhebber van seks. Indien gewenst kan ik (een tikje) dominant zijn. Alles wat ik doe gaat altijd in overleg (Duh!), en vrouwvriendelijkheid staat hoog in mijn vaandel.

Binnen een (rollen)spel kan dat anders zijn, en dan is er sprake van een dominante rol mijnerzijds. Ik vertel (dan) graag hoe ik het heb en geniet er van als een ander er van geniet aan deze 'eisen' te voldoen. (Dit kan - ligt maar aan de wens - variëren van resoluut zijn tot ronduit grof- en ruwheid. Waarbij jij uiteraard de kaders bepaalt.)

Aan de andere kant is er ook de rol van 'cassanova' die ik graag speel. Ik geniet er van jou te laten ervaren dat je de leukste, mooiste, lekkerste en meest perfecte bent.

Zoals gezegd staat een bezoekje zeker op mijn wensenlijstje. Ik zal alleen moeten kijken wanneer de financiën dit toestaan, aangezien ik niet dicht bij één van de locaties woonachtig ben (Ik woon in Tiel) en er op het einde van de maand nog wel eens een paar dagen overblijven. ;)

Nou, zoals altijd weer een heel verhaal. Bedankt voor het lezen en wie weet een keertje tot ziens!

XXX

M.
Ben jij die vrouw? Misschien ben ik wel op zoek naar jou! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten