Jongerendag - Eerste keer vraagjes

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
TallDude
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Jongerendag - Eerste keer vraagjes

Bericht door TallDude »

Hoi,

Op de jongere dag wil ik voor de eerste keer komen, lange vent dus ook lang daaronder :D, ben zelf niet geschoren dus puur natuur. Wel goed werkend natuurlijk. :P

Vroeg mij alleen af of er ook nog leuke jonge meiden komen, ik ben namelijk niet homo of bisexueel. (Al heb ik natuurlijk niets tegen een gangbang.) Zijn er nog leuke meiden aanwezig?

Ook vroeg ik mij af of er bij een gloryhole wordt verteld of je door een man of vrouw gevonden wordt. Ik zit namelijk niet op een gay experience te wachten. :?

Thx!
stallion1979
Geaardheid: bi
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Jongerendag - Eerste keer vraagjes

Bericht door stallion1979 »

effe op je vraag over de gloryholes.

Die zijn er juist voor gemaakt zodat je je heerlijk kunt laten verwennen, zonder dat je weet wie aan de andere kant van de wand zit. man,vrouw,jong,oud...maakt niet uit.

Je kunt heerlijk je eigen fantasie gebruiken.

In mijn geval een heerlijk stoere brede gast en mischien in jouw geval een heerlijke begin twintiger blond meisje "ook puur natuur" met cup D. ;)

de gloryholes zijn mijn favoriet. je weet nu waarom
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
Mart39
Geaardheid: bi
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Jongerendag - Eerste keer vraagjes

Bericht door Mart39 »

Bij een bezoek kun je het best genieten door er zonder verwachting naartoe te gaan en de tijd te nemen. Niet verwachten dat je binnen een kwartier weer met lege ballen buiten staat.

Vooral jezelf op je gemak voelen, dus overal even rustig zitten, kijken, luisteren en (af)tasten.

Bij de gloryholes weet in principe niet wie er aan de andere kant staat. Maakt ook niet uit, wanneer je een instelling hebt van 'go with the flow'.
Een man kan best goed pijpen hoor! haha. En wat is er fout aan om te (veilig) experimenteren? Je weet pas waar je het over hebt, als je het ook aan den lijve hebt ondervonden.

Alles is lekker.
Slank, sportief, verzorgd en hygienisch.
Hou van gladde kont (m+v), glad geschoren pikken, borsten en gladde vochtige kutjes.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten