Mini gangbang/sexfeestje met Elke

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2242
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Mini gangbang/sexfeestje met Elke

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Frankvanwielen, Jan54, Iedereen,

om misverstanden te voorkomen over het fotograferen/filmen, even een korte aanvulling van ons op jouw schrijven.
Elke heeft haar wens over de mogelijkheid van filmen/fotograferen voor privé gebruik, met ons besproken.
EroticCinema heeft het dit keer, als hoge uitzondering, toegestaan en ook begeleid.
Wij hebben dit vooraf als extra vermelding geplaatst in haar oorspronkelijke oproep.
Elke heeft zelf in haar Pb'tjes melding hiervan gegeven aan iedereen, die zij persoonlijk heeft uitgenodigd voor deze mini gangbang.

Mobiel gebruik, Fotograferen en Filmen is in alle andere gevallen verboden!

Het EC Team Arnhem.

frankvanwielen schreef: Helaas werd er ook gefotografeerd en gefilmd en ik besloot dus even achter de cameraman te blijven. Toen je in je kontje was genomen en vroeg: "wie wil er over me heen spuiten?" overlegde ik dan ook even met de cameraman die me beloofde me alleen onherkenbaar te filmen.
frankvanwielen
Berichten: 218
Lid geworden op: 02 dec 2012 12:33
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Mini gangbang/sexfeestje met Elke

Bericht door frankvanwielen »

Elke, ik hoop dat je geniet van de opnamen en weer snel komt voor meer zaad. Laat je weten wanneer?
Gr
Frank
Try me, you'll love it! :)
Sandman
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 sep 2014 12:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Mini gangbang/sexfeestje met Elke

Bericht door Sandman »

Beter laat dan niet: Elke's feestje was geweldig! Steeds als ik er aan terug denk krijg ik weer n stijve! Het kan niet anders dan dat je last hebt gehad van je gaatjes, want die werden wat afgeneukt zeg! Ik heb lekker in je mondje gespoten, daarna heb ik je kutje samen met n andere luk mogen neuken, en heb tenslotte mijn condoompje in je kontje ruig volgespoten!:) Helemaal super, volgende keer zeker weer!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: basraard25 en 18 gasten