T en I waren er ook weer een supergeil stel waar we al eerder wat mee hadden gedaan.
Zij is bi net als ik dus dat beloofde weer wat!
We doken even snel onder de douche (zouden meer mensen moeten doen)
T en I waren al lekker bezig in de filmzaal.
We gingen voor hun zitten en begonnen lekker geil te zoenen en aan elkaar te zitten.
I ging staan en begon bij mij aan mijn borsten te zitten, wat een geil ding zeg!
Ze vond het geil om ons te zien zoenen en begon ook in Nick zijn tepels te knijpen.
Onder tussen werd ze door haar man verwent die met zijn andere hand aan mij zat.
Wat een geile bedoeling!
Ze kwamen voor ons staan en terwijl zij Nick pijpte werd mijn geile kutje gelikt door haar man.
Ik bleef klaarkomen, wat deed hij dat lekker, heerlijk zacht met zijn tong over mijn clitje...hmmm
I en ik werden zo geil van elkaar we gingen helemaal los.
We zoenden en likte elkaar en bleven klaarkomen.
Lekker met de vingers in elkaars kutje en kontje, wat waren we geil.
Ze heeft ook zo'n heerlijk knijpkutje, de mannen werden gek van ons.
We gingen naar de darkroom en daar ging T in de sling liggen en pijpte I en ik hem terwijl
Nick I in haar kontje neukte.
Daarna klom I op T en begon met hem te neuken.
Ik zoende haar terwijl ik geneukt werd door Nick.
Toen was het de beurt aan I om in de sling te gaan liggen, ze ging met haar hoofd achteroverliggen en pijpte Nick.
Ik likte haar geile kutje en stak een vinger in haar kontje.
T likte mijn kontje en kutje en daarna neukte hij mij......pffff
Ik zag een geile man naast ons staan en vroeg aan Nick of ik met hem mocht neuken.
Dat ga je zelf maar regelen zei Nick....dus ik ging naast hem staan en zat aan zijn heerlijke grote pik en vroeg of hij mij wilde neuken.

Was natuurlijk niet tegen dovemans oren gezegd dus hij neukte mij heerlijk in de gynaecologe stoel.
Zo lekker hard met die grote pik dat ik bleef klaarkomen en het uitgilde.
Ondertussen werd I lekker geneukt door een heerlijke man in de sling.
Nick was zo geil van dat die man mij neukte toen die weg was stak hij zijn pik gelijk in mij en bgon mij keihard te neuken.
OOHHHH...wat heerlijk!!
De lekkere man die I aan het neuken was had ook wel zin on mij te neuken en ruilde met Nick die I ging neuken
wat een feest in de darkroom!
we gingen ons verkassen naar het grote matras.
Inmiddels was miss shiva (onze date) ook erbij gekomen en die was ook lekker geil.
Samen met haar ging ik die lekkere man pijpen die I en mij eerst had geneukt.
Nick neukte I terwijl zij haar man pijpte.
Ik zag vanuit mijn ooghoeken nog een heerlijke lekkere brede man zitten kijken en vroeg of hij ook mee wilde doen met ons.
Inmiddels lagen met met zijn zevenen op het grote matras.
Ik werd aan mijn benen naar achteren getrokken bij de man op schoot en hij begon mijn heerlijk te vingeren met zijn andre hand sloeg hij me goed hard op mijn kontje....hmmmmmm.
Ben gek op dominante mannen.
Ik werd heerlijk door twee mannen verwent en zag dat Nick miss shiva aan het neuken was.
Miss shiva ook nog lekker gelikt.
Iedereen was met iedereen bezig...wat was dat geil zeg
Inmiddels was cockring ook gespot

Die ging eerst lekker douchen om daarna bij ons te kruipen.
Helaas moesten T en I weg.
Nog even nagekletst en afscheid genomen.
Wat een heerlijke lieve mensen!
De twee lekkere mannen die met ons meededen gingen ook weg.
Daarna nog lekker met miss shiva en cockring plezier gemaakt op het grote matras

Heerlijk moe maar voldaan gingen wij rond 21.00 uur ook weg
Wat een dag...wat geil....pfffff.
Op naar de volgende naaktdag!
XXXX Nikki en Nick
Steve, dank je wel voor het vasthouden van de kluisjes
en voor de,zoals altijd, goede zorgen!