Fetisj Kledingdag 4 december

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gay'tje
Berichten: 390
Lid geworden op: 24 feb 2012 20:38
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Fetisj Kledingdag 4 december

Bericht door Gay'tje »

Het was in eerste instantie niet de bedoeling te gaan, wilde vrijdag op de jongerendag gaan kijken.
Maar de vorige keer was toch eigenlijk best goed bevallen, dus vanuit het werk snel hapje eten naar binnen gewerkt, onder de douche gesprongen en toch maar richting EC gegaan.
Bij het binnen komen zie ik bij de paskamer de twee P'tjes, druk met het passen van een geil leren setje, wat zag ze er weer lekker geil uit. (ja,ja, ook ik kan wel zien of een vrouw er lekker en geil uitziet :-)
Na me er even mee bemoeit te hebben ben ik vast naar boven gegaan om me om te kleden in mijn leren riemen harnas.
Ondertussen zijn ook de twee P'tjes boven aangekomen, na wat gekletst te hebben vertrekken ze naar de filmzaal om even een filmpje te kijken, maar daar blijft het nooit lang bij, al snel beginnen ze samen te spelen. Na het een tijdje aangezien te hebben heb ik me erbij gevoegd en ben begonnen met het spelen met de tieten, toch voelen die dingen wel lekker aan :-)
Ondertussen werd ik lekker door haar getrokken en gepijpt. Ondertussen was er nog een jongeman bij komen staan kijken met zijn pik al hard, en een harde pik die moet ik even vasthouden natuurlijk, dat vond hij goed en heb hem dus ook even gepijpt wat P van mij overnam zodat ik de andere P even kon zuigen. De jonge man was nogal opgewonden en kwam al vrij snel klaar en vertrok weer, dus wij weer met z'n drietjes verder gespeeld. En van het een komt het ander en heb haar, wat ik zelden doe, geneukt.
Al met al weer een zeer geslaagde avond, zeker nu ik lees dat ik de 50 euro bon gewonnen heb, binnenkort iets spannends uitzoeken voor de volgende fetisj kledingdag.
Hoop dat er dan weer wat leuke mensen komen in hun fetisj kleding, wat overigens niet extreem hoeft te zijn hoor, in kousen op high heels of in een lak- of leren slip is ook fetisj...
Het is in ieder geval sowieso al leuk om de twee P'tjes weer te ontmoeten, dus ik ben er weer bij dan.
Gebruikersavatar
twee_peetjes
Berichten: 204
Lid geworden op: 10 jul 2012 15:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: omg arnhem
Contacteer:

Re: Fetisj Kledingdag 4 december

Bericht door twee_peetjes »

Hoi lieverd
Gefeliciteerd met de gewonnen prijs
Je zag er geil uit in je kinky outfit
De volgende fetisj dag proberen wij er zeker weer bij te zijn
Ik hoop dat er dan weer wat leuke mensen komen
in hun fetisj kleding, ik zelf hou wel van fetisj kinky outfit en toys
ook ik ben het met gaytje eens outfit hoeft niet te extreem zijn hoor,
kousen op high heels over de knie laarzen of in een lak- of leren slip is ook fetisj...
en lieverd voor een echte gay kan je lekker neuken hoor
wie weet tot de volgende fetisj dag
xx petra
zij een lust slavin
zij kick als een echte zaad slet op een mega zaad douche
Alle lust opdrachten zal ook via haar meester lopen
We vallen niet op haantjes snorren baarden en intiem behaard
Ook het ongevraagd betasten stellen wij niet op prijs
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten