een spanningd verhaal

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
altijdlief
Berichten: 486
Lid geworden op: 25 sep 2012 21:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: amersfoort
Contacteer:

een spanningd verhaal

Bericht door altijdlief »

Ik schok waker van een droom!
Heel goed geslapen de nacht, maar rond half vier schok ik wakker van een droom die wel werkelijkheid leek.
Ik droomde dat ik met jou samen een Erotiek Cinema in loopt. Jij schik even want je moet eerste een winkel door en de deur gaan de cinema gaat niet vanzelf open, gelukkig wordt die open gemaakt. Wij lopen samen naar binnen en ik hou je goed vast, want het is een beetje donker. Beide moeten we daar aanwennen. Ik hou je goed vast dus lopen we door naar de cinema. Gaan samen op een stoel zitten, vooraan, eerste rij. Samen kijken we naar de film en raken daar opgewonden van. Jij krijgt het warm maar ik natuurlijk ook, zeker omdat jij mij goed en stevig vast houd. Jij stelt voor om maar wat uit te doen, dat mag in de cinema, want daar is iedereen vrij om te doen en laten wat die wil. Ook al zijn er meer mensen in de cinema, jij begint met je bloesje uit te trekken, ook ik trek mij t-shirt uit. Jij heb een prachtige BH aan waar je borsten vol uitkomen. Ik kijk met veel belangstelling naar je borsten.

Samen worden we wel een beetje geil en ik probeer je BH uit te doen, dat lukt met een beetje medewerking van je. Ik begin zachtjes aan je borsten te zuigen. De andere belangstellen in de cinema mannen kijken vol bewondering naar jou prachtige borsten. Natuurlijk raken we nog meer opgewonden. Je gaat met je hand over mij broek strijken, want mij pik wordt al goed stijf. Gelukkig heb jij een rokje aan en daarom probeer ik ook je slipje uit te trekken. Dat lukt mede door wat medewerking van jou. Ik heb je slipje uitgetrokken en ruik er even, heerlijk ruik ik jou geilligheid. Ik ga met mij vinger langzaam naar je kutje, die al bijna in brand staat. Met mij vinger ga ik proberen om in je doosje te komen. Dat lukt natuurlijk want hij is al nat genoeg. Ik krijg daardoor een hele stijve pik, dus ga ik mij broek uittrekken, want die zit alleen maar in de weg. Jij help mij gelukkig daarbij, waardoor ook gelijk mij onderbroek wordt uitgetrokken. Daar zit ik dan helemaal naakt, met natuurlijk een hele stijve lul. Niemand kijk daarvan op, zeker de mannen niet die om ons heen staan, want die genieten volop van jou en hopen dat jij ook helemaal naakt komt te zitten.

Daar zitten we dan, beide helemaal naakt, beide niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan. Maar we zijn te geil om ons daar zorgen over te maken. Jij begint heerlijk aan mij pik te zuigen, gelukkig zit jij aan de binnen van de rij in de cinema. Want de mannen proberen bij jou te komen en je aan te raken. Maar dat willen we beide niet, wij zijn met elkaar bezig. Natuurlijk staan die mannen daar met stijve pikken. Jij kijk even op naar die mannen. Want het zijn wel verschillende pikken, groot, klein, dik, dun. Wel leuk om te zien, want de mannen raken natuurlijk ook opgewonden. Eén was er blijkbaar al zo geil van geworden en komt al bijna klaar, snel pak die een papier uit de automaat die daar hangen, voor noodgevallen. Ja nog een paar keer heen en weer en klaar is die. Niemand let op hem, ook jij besteed er geen aandacht aan, ik zag het toevallig. Wel wordt ik steeds geiler door het zuigen van jou. Wat ik wel even genoeg vind want ik wel jou geilligheid wel proeven. Ik ga dan ook op mij knietjes zitten voor jou, maar gelijk komt de mannen met de grootste lul op mij plek te staan, omdat het stoeltje waar ik op zat om hoog gaat. Hij hoop dat jij zijn lul pakt, dat doe je niet, want jij bent vol aandacht naar mij aan het kijken.

Ik begint heerlijk aan de kutje te zuigen, ik wil hem eigenlijk wel leeg zuigen. Jij zegt dat je het niet meer kan houden en wil mij pik voelen. Dan plaag ik je een beetje en zegt “die krijg je nog niet”. Doe dat je zo geil bent en een grote lul bijna voor je gezicht ziet, krijgt je het te pakken en wil je die lul in je mond stoppen. Net op tijd ziet ik dat en zet mij hand ervoor, met gelijk de woorden, “neen vriend we gaan het wel safe spelen, eerst een condoom om doen”.
Teleurstelt gaat hij weg, proberen om ergens een condoom te halen. Jij wordt ongeduldig, want wat is dat nou. Heb je net zo’n lekker lul voor mij mond, krijg ik nog niks. Maar doordat ik weer verder gaat met het spelen met jou natte kutje, krijg je het tocht weer te pakken. Een andere man ziet zijn kans, om op de plek te gaan staan naast jou. Hij heeft een niet zo grote lul maar wel een dikke stevige en heel wijs er zit een condoom om. Hij heeft de situatie gezien en heeft daar dus van geprofiteerd. Hij stop zijn lul gelijk in jou mond. Jij wordt daar super geil van en een heel nat kut, ik proef het. Met een zachte geluidje kom jij klaar, de trillingen lopen over je prachtige lijf je borsten waren hard en worden wat zachter. De man die pijpte komt ook klaar, ik nog niet. De man loopt met een volle condoom weg en wij gaan we gewoon op onze stoelen zitten. Ook de andere mannen gaan door onze actie weer terug naar hun stoel. Jij kust mij, want je vond het heerlijk. Wij kijken weer naar de film.

Wij lopen het kleine filmzaaltje uit. In het halletje staat een koffieapparaat.
Om bij te komen nemen maar een kopje koffie. Ik vertel je dat er ook een darkroom is met een gynaecologestoel. Je heb de smaak helemaal te pakken en wil dat weleens mee maken. We lopen in ons nakie naar de darkroom. Niets houd ons meer tegen we gaan er helemaal voor. Samen bekijken we eerst de kamer, het is er een beetje donker. Jij gaat uitdagend op
Gynaecologestoel liggen. Natuurlijk moet ik je daarbij wat helpen, want zo makkelijk gaat dat. In een mum van tijd staan er mannen om heen, natuurlijk naakt. Ik spreek wel met de mannen af dat we het alleen safe doen. Geen condoom, helaas pinda kaas, dan mag je niet mee doen. Sommige lopen weg om condooms te halen, andere blijven staan en waren er al op voorbereid. Rondom staan nu mannen, ook zijn er mannen die weer tegen die mannen aan staan en lekker staan te geilen. Jij pakt twee lullen en krijgt en lul in je mond je kreunt zacht van genoot. Ik sta voor je, een prachtig lijf ligt daar voor mij te genieten. Voorzichtig duw ik mij lul in je jou heerlijk natte kutje. Vele handen gaan over jou lichaam. De mannen vinden het heerlijk om jou goddelijk vurige mooie lichaam aan te raken.

Plotseling staat er een vrouw tussen de mannen, vlakbij bij jou linker been, waar komt zij vandaag ik heb haar nog helemaal niet gezien. Jij ziet het ook en tilt je been een beetje opzij zodat de vrouw ook een beetje tegen mij aan kan staan. De vrouw heeft nog wel wat lingerie aan. Mooie BH, jarretels, zwarte kousen en hoge zwarte kousen. Ook om haar staan wat mannen.
In één blik zie ik ook die man bij deze vrouw staan, die ik een beetje had weggestuurd in de filmzaal om hij geen condoom had. Ook nu heeft hij geen condoom om, wel een opvallende grote lange lul. Ik kijk er verder niet na en besteed er verder ook geen aandacht aan.
Ik ga langzaam met mij lul heen en weer in jou, in brand staande kutje.
Die vrouw die jou been vast houd, beuk zodat haar hoofd bij mijn lul en jou heerlijke kut komt, gelijk stoot ze wat voorover. Waardoor komt dat? Ik werp een blik naar haar voorover gebogen lichaam en ziet tot mij verbazing dat de man met zijn lange lul, zomaar probeer zijn lul in die dame te steken. Even doet die een paar stoten en kort zit zijn lul er in. Maar dan deuwd de vrouw met haar hand zijn lul uit haar kutje. De man vind dat niet leuk aan zijn gezicht te zien. De vrouw pakt nu mij lul uit jou kutje en zuig even aan mij lul, daarna duwt ze de lul weer in jou kutje. Dat herhaal zich een paar keer waardoor wij alle drie vreselijk geil worden en bijna op het hoogte punt staan.
Tot plotseling ik een lul bij mij bil voelt. Nou vind ik dat niet zo heel erg want een geile kerel mag best even met zijn lul tegen mij aan staan, als die geil is.
En als je ons zo bezig ziet kan ik begrijpen dat je daar vreselijk geil van wordt.
Maar hij mag zeker niet met zijn lul in mijn anus, dat is nog nooit gebeurt en ik denk dat het de eerste keer wel gevoelig zal zijn.
Ik voel met een harde stoot dat….. dan schrik ik wakker.
Met een schok wordt ik wakker, zit gelijk rechtop de zweetdruppels langs mee heen. Ik stap uit bed en voel aan bij billen, nog helemaal in de gedachten van mij droom. Gelukkig er heeft geen lul in gezeten, het was maar een droom.
Ik ben maar gaan douchen ook al was het 4.00 uur in de ochtend.
De schok van deze droom laat mij niet gauw los de hele droom blijf mij nog wel bij. Als heerlijkheid maar ook als de schrok van het wakker worden.

De vraag blijf wel bij mij hangen, “komen dromen weleens uit?”
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten