De eerste ervaring als slaaf. Afgelopen vrijdag samen met mijn meesteres naar de BDSM avond geweest. Een erg spannende ervaring en erg onwennig voor mij. Eerst plat op mijn mijn buik op het houten kruis en mijn meesteres oefende lekker met haar zweep. Het lag niet gemakkelijk maar blijkbaar hoort dat zo voor een slaaf. Na wat gedronken te hebben heeft mijn meesteres uitleg gehad over floggen en hoe je moet slaan.
Helaas moest ze dat daarna uitproberen. Aan het kruis staande vastgezet. Zacht slaan is nog wel lekker maar af en toe was het heftig en kreunde ik luid. Na een korte pauze nog een derde sessie en toen was het welletjes. Helaas mocht ik geen sex, maar ik heb wel goed rond gekeken als dat lukte. In de pauze met een prachtige vrouw gepraat die een tril ei in had en niet mocht klaar komen. Leuk interssant en spannend. Ik hoop dit vaker mee te maken en de rol van meester lijkt me ook wel wat
Ik wil het stel dat deze avond organiseerde hartelijk bedanken en kom een volgende keer nog wel eens meedoen en dan in de juiste kleding. We moesten van mijn meesteres op tijd vertrekken omdat ze de volgende dag veel leuke dingen te doen had. Mevrouw hartelijk dank en tot ziens
Evert van Gisteren
BDSM avond
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
- Dragoncouple
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: BDSM avond
Hallo Evert,
leuk te lezen dat jullie een goede avond hebben gehad. Wij hebben die avond ook erg genoten van het spel dat onze gasten lieten zien en de fijne sfeer die er weer was.
Dat de les flogging voor jou minder goed verliep
is het voorrecht van jouw Domina. En we hebben gezien dat zij er van genoot!
Erg leuk om ze een ervaring terug te lezen, wie weet komen er nog andere mooie ervaringen bij.
Geniet van jullie sessies samen en wie weet zien we jullie op een volgende avond weer. De eerstkomende is vrijdag 26 mei
Groeten
DragonCoulple
leuk te lezen dat jullie een goede avond hebben gehad. Wij hebben die avond ook erg genoten van het spel dat onze gasten lieten zien en de fijne sfeer die er weer was.
Dat de les flogging voor jou minder goed verliep

Erg leuk om ze een ervaring terug te lezen, wie weet komen er nog andere mooie ervaringen bij.
Geniet van jullie sessies samen en wie weet zien we jullie op een volgende avond weer. De eerstkomende is vrijdag 26 mei
Groeten
DragonCoulple
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten