Vrijdag 13 januari stellen/swingers avond

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1562
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Vrijdag 13 januari stellen/swingers avond

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Hi Hi,

Beste Stelletjes,

Zoals iedereen kan voelen is het vandaag een echte winterse dag. Een dag om dus heerlijk binnen door te brengen. En als je het toch voor het uitzoeken hebt, breng je die avond natuurlijk graag door met gezellige mensen waar je het eventueel heerlijk warm van kan krijgen.
winter07.gif
Graag hoop ik jullie dus dadelijk te kunnen verwelkomen met een hapje en een drankje in onze heerlijk verwarmde cinema waar het natuurlijk een heerlijk gezellige boel zal worden.


Tot straks, vanaf 20.00 uur bent u welkom, de koffie staat klaar.

Groetjes Carla[/color]
Bink
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Re: Vrijdag 13 januari stellen/swingers avond

Bericht door Bink »

Wij komen waarschijnlijk dadelijk naar Arnhem op en hopen veel gezellige, spontane stellen te treffen. Nog nooit op een stellenavond geweest maar horen daar wel veel positieve verhalen over. (Wel vaker in de cinema) :D
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2245
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Vrijdag 13 januari stellen/swingers avond

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Het was weer gezellig, ondanks het slechte weer hebben er toch een aantal stellen de hakken in het ijs gezet.
Het was de 13e, maar helaas heb ik geen 13 stellen mogen verwelkomen, maar dat mocht de pret niet drukken :) :)
De kachel stond goed te branden, maar de temperatuur was zo wie zo op niveau. :oops:
Reserveer vast in je agenda 10 februari, dan bent u weer vanaf 20.00 welkom op deze gezellige avond in Erotic Cinema Arnhem.
Ik zal er weer zijn om jullie te voorzien van lekkere hapjes en drankjes, Dikke kus Carla.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten