Lekker in de sling

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Bistelkinkydick
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2024 20:18
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Lekker in de sling

Bericht door Bistelkinkydick »

Binnenkort weer eens naar Arnhem lekker in de Sling. Mijn geile pik met dikke piercing is lekker geil. V wil eerst mij in de Sling anaal verwennen en mij voorbereiden op een heerlijke grote lul in mijn kontje die me lekker volspuit en bij het neuken speelt zij met mijn geile tepels en speelt met mijn pik met heerlijke dikke stalen piercing door mijn eikel. Ze wil 2 mannen met elkaar bezig zien en dan begint haar geile geschoren kut helemaal te druppen van het vocht. Als ik lekker anaal ben volgespoten mag ik haar geile druppende kutje lekker likken en daarna haar lekker vol te spuiten in die geile kut van haar.
Rubindream
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 jan 2018 18:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Noord holland
Contacteer:

Re: Lekker in de sling

Bericht door Rubindream »

Heerlijk, dit klinkt goed! Doe graag mee aan deze fantasie !
Gebruikersavatar
Rob-86
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 jun 2021 20:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Lekker in de sling

Bericht door Rob-86 »

Klinkt als een actie waar ik wel graag bij wil zijn!
Laat maar horen waneer je dit plaats wil laten vinden!
37Justforfun
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 jun 2022 14:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Lekker in de sling

Bericht door 37Justforfun »

Graag zou ik onderdeel worden van jullie plannetje. Gaan jullie morgen? Hoe laat?
Bistelkinkydick
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2024 20:18
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Lekker in de sling

Bericht door Bistelkinkydick »

We zijn nog niet geweest maar gaan binnenkort. Soms zie je echt mooie dingen voorbij komen, zoals een enorme geschoren black cock, wauw wat een gigantische geile lul zagen we daar met een superstrak lichaam, alleen dan helaas niet bi maar hetero. Vrouw valt ook vaak op donkere mannen, zijn vaak erg respectvol maar ook vaak voorzien van goed en groot gereedschap met een groot uithoudingsvermogen. Heerlijk om met zo iemand een trio te hebben. Blanke mannen als ze bi zijn zijn we alleen in geïnteresseerd als ze volledig onder geschoren zijn en ook echt zwaar geschapen zijn met een goed libido. Zowel de vrouw als man hier vallen gewoon op een enorme grote dikke lul die mooi is geschapen, dus mooi recht en een heerlijke grote eikel erop met een mooi slank en sportief lichaam er aan vast en een goed uithoudingsvermogen. Vrouw geilt enorm om te zien als ook haar man in de Sling door een big cock lekker anaal wordt gepakt. Iedere keer gewoon maar afwachten wat we tegenkomen in de bios, dan blijft het spannend. Niet na drie keer al klaarkomen maar gewoon lekker worden verwend door een echte dekhengst in een trio. We zijn geen GB liefhebbers.
Bistelkinkydick
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 jan 2024 20:18
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Lekker in de sling

Bericht door Bistelkinkydick »

Vorige week maandag op de naaktdag in Arnhem geweest. Lekker geil. Helemaal naakt, en collar om en aan de lijn bij mijn meesteres. Eerst heerlijk onderdanig aan mijn meesteres, lekker mijn kont bewerkt met de zweep waarbij mijn lul steeds geiler en stijver werd. Steeds meer streelde mijn meesteres mijn kontgaatje en mocht ik een heerlijke man onderspuiten van haar. Daarna heeft ze me in de Sling lekker gefist en de prostaat heerlijk bewerkt met haar vingers en daarna kom ik nogmaals heerlijk geil klaar. Wat weer geil en spannend. Heerlijk trok ze aan mijn dikke piercing door mijn lul. Op het moment dat ik een andere man van haar moest onderspuiten speelde ze met mijn tepels, heerlijk als je op moment van verplicht klaarkomen door je meesters keihard in je tepels wordt bewerkt. Daarna mocht ik op het bed de meesteres zelf nog even hard neuken met een paar toeschouwers. Na 3x klaarkomen lekker gedoucht en weer naar huis. Binnenkort weer een bezoekje aan de bios en wie weet wat er dan weer te beleven valt.
Gebruikersavatar
lullig
Berichten: 132
Lid geworden op: 19 jul 2023 12:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Lekker in de sling

Bericht door lullig »

A.s. woensdag?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast