Vrijdag 18-5-2018 slanke bb slet ligt geblinddoekt klaar...
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Vrijdag 18-5-2018 slanke bb slet ligt geblinddoekt klaar...
Vrijdag 18-5-2018 zullen wij, man-man stel eind 40, beiden slank, versa en btm, de cinema bezoeken. Uiteraard gespoeld. De btm zal geblinddoekt klaarliggen in de sling of misschien wel vastgebonden worden en kan zonder vragen gebruikt, geneukt en volgespoten worden. Beiden zijn on PrEP, dus hiv-negatief, onder controle van GGD Amsterdam en kunnen dus geen hiv krijgen of verspreiden en worden zeer regelmatig op alle soa's getest. Wij zijn nu clean, anders doen we dit niet. De versa zal ook lekker rond spelen en zijn versa rol ten toon spreiden en houdt dus ook van zowel neuken als geneukt worden. Wij proberen tussen 11 en 12 uur aanwezig te zijn en hopen hier vele tops te mogen ontmoeten. Gevraagd wordt wel even eerst je pik te wassen als je hiervoor al iemand anders hebt geneukt. Hygiëne wordt zeer op prijs gesteld.
-
- Leeftijd: 48
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Vrijdag 18-5-2018 slanke bb slet ligt geblinddoekt klaar
Heel jammer van die vrouw die er was en dan blijken alle homo's plots bisexueel te zijn!!! En dan die enkeling die overbleef stonden alleen maar te kijken. Volgende keer moeten we dit beter plannen op een gay-only dag. Dit was een grote teleurstelling al dat gekrijs op de achtergrond! Hahahahaha
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Re: Vrijdag 18-5-2018 slanke bb slet ligt geblinddoekt klaar
Vreselijk irritant inderdaad. Laatst liet een vrouw zich ook nemen op het matras in de gayzaal.
Vreselijk tekeer ging ze daar toen ze genomen werd. Van de film was weinig meer te zien want iedereen stond er voor.
Voor mij mogen jullie dat de volgende keer in de hetero cinema doen of in de cruise ruimte maar voor mij liefst geen
hijgende en kreunende vrouwen in de gayzaal.
Vreselijk tekeer ging ze daar toen ze genomen werd. Van de film was weinig meer te zien want iedereen stond er voor.
Voor mij mogen jullie dat de volgende keer in de hetero cinema doen of in de cruise ruimte maar voor mij liefst geen
hijgende en kreunende vrouwen in de gayzaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten