Ben hier he-le-maal nieuw! Ik ben Dave, 27 jr uit en woon net even buiten Amersfoort. Ben, zoals ze dat mooi zeggen, bi-schierig. Heb wel wat (2 mannen) pijpervaring, en dat smaakte zeker naar meer, maar heb verder nog niet heel veel gedaan.
We kennen allemaal het gedate via internet, en alle fakers daar. Daar heb ik dus geen zin in; hier aanmelden doe je alleen als je er een beetje zin in hebt lijkt me, dus via deze weg wil ik het graag proberen. Ben nog nooit binnen geweest (spannend wel...!), maar het lijkt me MEGAgeil.
Vast niet alle bezoekers zijn hier actief, maar ik ben vooral benieuwd naar de volgende dingen:
- hoe "werkt" alles binnen? Ik loop het pand binnen, en dan ...?
- is het net als bij de sauna 100% naakt, of is dat niet gebruikelijk?
- is het vaak "druk"?
- hoe is hetero/gay gescheiden? Wil geen man per ongeluk benaderen die niet wil.....
heb een beetje begrepen dat het gebruikelijk is aan te geven wat ik zelf zoal zoek: ik vind het enorm geil om een iets oudere heer (40-60 jaar, liefst met lichaamshaar, heb ik zelf ook) te pijpen. Verder dan dat ik ben ik nog niet geweest, maar wil ik zeker proberen (safe, uiteraard). De ultieme wens op dit moment is dat ik een paar oudere heren tegelijk "bezig" kan houden, maar dat moment duurt nog wel eventjes

Willen jullie me een beetje wegwijs maken? Ben voornemens later deze maand langs te komen en het gewoon mee te gaan maken. Voor die paar euro entree is het de gok wel waard

bedankt vast.. en wie weet bedank ik je straks op míjn manier