LotteMooi 3Mei Naaktdag vanaf 15:30uur-tot?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Beertje033
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: LotteMooi 3Mei Naaktdag vanaf 15:30uur-tot?

Bericht door Beertje033 »

Ha Lekkere Mooie Lotte.

Van die oproep van jou kwam die kleine jongen van me meteen weer overeind staan. Helaas kan ik geen vrij nemen. Zit er niets anders op om direct van uit mijn werk maar naar de EC in Amersfoort te rijden om met jullie mee te komen "spelen" en er weer een lekkere geile gebeurtenis van te maken.
Maar dat is elke keer nog gelukt :D .

Geile groetjes, B.
Bijlagen
Foto0084 - kopie.jpg
ManVeluwe
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door ManVeluwe »

Hoi Lotte
Kom je graag onderspuiten
Hoop dat je wel ff lekker sabbelt voor het spuiten.
Dazz
Leeftijd: 37
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Dazz »

.

Goedemorgen Lotte!

Wat bijzonder leuk om te lezen!
Al maanden kijk ik rond op dit forum (ik woon helaas niet in de buurt van een EC)
en lees ik veel verslagen (vooral die zeer uitgebreide en mooie verslagen van Benno, die ik ken van een -ander- feest)
en dit is nu mijn aller-allereerste post hier, speciaal voor jou,
speciaal naar aanleiding van jouw zeer spannende en zéér geilmakende uitnodiging voor vanmiddag.

Ik werd meteen helemaal wakker toen ik jouw tekst las en jouw foto's zag
en 'kleine Danny' beneden kwam meteen rechtop te staan (een beetje zoals op mijn foto...).

Ooit, in 2016 was ik eens in de EC Amersfoort geweest, op een helaas saaie/stille avond,
maar nu ga ik met volle moed (en een volle zak) vanmiddag speciaal vanuit Delft naar Amersfoort... :-)

Hopelijk tot straks, lijkt me superleuk je te ontmoeten!

Danny

.
Bijlagen
Danny @ EC 2018 - compressed.jpg
Pieter-Dave
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Pieter-Dave »

Hey Mooie Lotte, ik ben er ook.
Bijlagen
lekkere.jpg
LotteMooi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Goedemorgen mannen,

Zijn jullie al een beetje in de stemming? Ik wel..hihihi. Ik heb zin in jullie pikken en zaad! Reageer nog even op dit forum, het liefs met foto zodat ik nog geiler wordt....

Tot vanmiddag...ik ben er tussen 15:30-15:45 uur en zal blijven tot het gezellig is. Als de mannen 'op' zijn ga ik misschien nog wel even naar Hilversum toe. Ik blijf tot maximaal 19:30.

xxxx Lotte
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
SpuitVijf
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door SpuitVijf »

Dat klinkt goed! Tot straks..
Gewoonlekker72
Contacteer:

Bericht door Gewoonlekker72 »

Hoi ik ben er om half zeven met een heerlijke lading zaad voor je sta op springen maar ff nog de zinnen verzetten ivm werk top dat je met de mensen die werken rekening houdt en natuurlijk ook top van je meester tot straks :D
Hetedonder21
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door Hetedonder21 »

Wat ben je toch een heerlijk geil meisje ...
SpikeIndo
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door SpikeIndo »

All yours geile Lotte ....
Bijlagen
All yours
All yours
vitvanwijk
Leeftijd: 49
Contacteer:

Bericht door vitvanwijk »

LotteMooi,
Als je jezelf zo'n nickname geeft dan ben je echt heel mooi, of je bent gewoon heel zelfverzekerd. Nou, bij onze Lotte is beide het geval. Wat een verschijning zeg! Ik had al vaker een oproep zien langskomen en vele geile verslagen gelezen maar het was me tot nu toe nooit gelukt om er bij te kunnen zijn. Vandaag wel, om een uurtje of half 5 kwam ik de EC binnen. Er bleek geen kluisje meer beschikbaar maar ik kreeg een tas mee waar al mijn kleding ingestopt kon worden. Het nummer 50 op de tas deed al vermoeden dat het binnen flink druk zou zijn. In de cinema aangekomen bleek dat ook het geval. Voor het omkleden even door het gordijn van de darkroom gegluurd en daar zag ik een grote groep mannen in een kring staan. Lotte zelf zag ik niet, maar aan de geluiden hoorde ik dat ze al lekker bezig was. Terwijl ik me aan het omkleden was hoorde ik de een na de ander klaarkomen, steeds enthousiast aangemoedigd door een vrouwenstem. Ze had het duidelijk naar haar zin, ik kon niet wachten om haar aan het werk te zien. Maar eerst even de boel opfrissen op de WC. Terwijl ik daar net aan begonnen was, ging de deur open en kwam tot mijn grote verrassing Lotte binnen samen met haar vriend. "Hallo hé," was het enige wat ik kon uitbrengen. Ze moesten gelukkig allebei lachen om mijn opmerking. In het felle licht van de WC kon ik meteen goed zien hoe fantastisch Lotte eruit ziet. Een petite brunette, met waanzinnig mooie gepiercte tietjes en een mega-strak lijfje. En dan van top tot teen druipend van het sperma. Wat een geil gezicht, ik was nu al blij dat ik naar Amersfoort was gekomen. De vriend van Lotte vroeg vriendelijk of ik ze even alleen wilde laten, hij wilde wat foto's maken. Geen probleem natuurlijk, ik vroeg of ze nog wel even bleven, maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Na een paar minuutjes kwam ons meisje opgefrist, maar nog wel onder de cum naar de bioscoopzaal. Met natuurlijk de hele horde geile kerels achter haar aan. Daar ging de show door. Ze pijpte met overgave een een aantal kerels uit het publiek en vrij snel werd ik ook door haar vriend als gelukkige aangewezen en mocht naar voren komen. Lotte pijpte me heerlijk, tegelijk met nog wat pikken. Ik voelde dat ik dit niet heel lang meer zou gaan volhouden, dus vroeg waar ze de lading wilde hebben. Ze antwoordde: "Waar wil je het laten?" Wat een hoffelijke koningin! Ik heb haar prachtige tietjes ondergespoten en zelfs toen ik zei dat hij echt helemaal leeg was, wist ze nog de laatste druppels eruit te persen. Ik droop met een grote smile af, had helaas geen tijd om langer te blijven. Maar ik hoop dat dit geile stel snel weer langskomt, dan kom ik ook weer! V.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten