zaterdagmiddag 6 maart

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
B & E
Contacteer:

zaterdagmiddag 6 maart

Bericht door B & E »

Wat een heerlijk middagje weer in Amersfoort! Rond kwart over twee stapten we de erotica binnen en na een kopje koffie wist mijn lief me weer heerlijk op te warmen op het matras. Mijn benen werden vastgebonden, mijn handen weer aan mijn benen en zo lag ik daar, hulpeloos, afhankelijk van wat mijn lief wenste dat er zou gebeuren. Mijn zo geliefde blinddoek was in de auto achtergebleven en zo mocht ik voor het eerst aanschouwen waar mijn lief opdracht toe gaf. Als het trotse sletje dat hij van mij gemaakt heeft heb ik dan ook dapper toegekeken hoe mijn lief me door de een na de ander liet nemen. Na een spuitend orgasme onder de kundige vingers van mijn lief was het tijd voor een korte pauze, maar al snel nam hij me mee naar het bioscoopgedeelte, waar hij me liet plaatsnemen op het matras onder het scherm. Gezeten op een stoel beval hij me met mezelf te spelen, zijn zweep gaf me aanwijzingen, en wederom wenste hij dat ik zou kijken naar de aanwezigen. Het spuiten op het matras was maar een beginnetje, keer op keer haalde hij me leeg voor het oog van de toeschouwers. Na nog een korte pauze nam mijn lief me mee naar de darkroom, waar hij me vastbond in de kooi, mijn armen hoog boven mijn hoofd, en op zijn teken voelde ik door de spijlen heen graaiende en tastende handen. Zijn zweep vond mijn billen en borsten, en na zo opgezweept te zijn nam hij me voor de laatste keer mee naar het matras, waar mijn handen nu achter mijn hoofd gebonden werden. Mijn lief hield mijn benen wijd terwijl hij wederom de een na de ander mij liet gebruiken. Dankbaar nam ik daarna de ultieme beloning in ontvangst, mijn lief neukte me keer op keer klaar, en liet een van de aanwezigen foto's maken, een geweldige herinnering aan een heerlijke middag. Dank je wel lief, voor alles wat je met me doet!
Laatst gewijzigd door B & E op 06 mar 2010 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
tampelorus
Contacteer:

Re: zaterdagmiddag 6 maart

Bericht door tampelorus »

Ik was een van de mannen die jou mooie lichaam mocht betasten door de kooi in de darkroom............maar zo te lezen had ik al heel wat gemist en kon ook niet zo lang blijven ik heb je nog wel even gevingerd maar ik had je graag even in je heerlijke grot willen nemen!zijn jullie er vaker dan neem ik graag een tegoedje op je oke
nou nogmaals bedankt voor de heerlijke middag xxx :D
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Na enige tijd geleden het sletje in mijn meisje naar boven te hebben gehaald was aanvaarding en acceptatie van wie en wat ze is, de volgende fase.

Kijken was ook hetgeen ik haar gisteren meegaf als hetgeen ze vandaag moest doen in de cinema. Gretig als ze is wist ik dat ze me trots ging maken en zichzelf ook. De blinddoek was helaas in de auto achtergebleven, niet zo bedoeld maar wel zo gegaan. Hierdoor ging, het moeten, kijken minder gefaseerd dan gepland maar hier sloeg ze zich dapper doorheen. Zoals gezegd lag ze gebonden en restte haar niets dan zich te laten gebruiken door de door mij aangewezen heren.

Ik ging achter haar zitten en legde haar hoofd in mijn schoot. Ik had de touwen, waarmee ik haar in een hulpeloze houding had geknoopt, in mijn hand. Zo kon ik haar benen nog verder uit elkaar trekken. Ondertussen dwong ik haar te kijken naar wat er met haar op wijn wens gebeurde. Hoe ik haar gebruikte en wat voor sletje ze is. Met name het laatste fluisterde ik haar in te zien, te aanvaarden en te accepteren. Terwijl ze in mijn ogen keek brak haar grote glimlach door. Hier lag een heel tevreden meisje zichzelf te accepteren. Hierna bleef mijn sletje maar glimlachen. Ik heb dit uiteindelijk beloond door haar spuitend klaar te laten komen.

Haar kleren konden in de tas blijven en zo nam ik haar mee naar de cinema. Hoewel mijn sletje er geen problemen mee heeft bekeken te worden weet ik haar zo te sturen dat ze er wel last van kan hebben. Ik kan hier verschrikkelijk van genieten en zo zette ik haar voorin de hetero cinema, naakt en voorzien van het nodige touw geknoopt om haar middel en via haar liezen naar de, door haar eerder vervloekte, ring in haar haar. Ik heb genoten van deze ring en had al veel eerder bedacht dat ik zo haar hoofd kon fixeren. Zo kon ze met opgeheven hoofd trots zijn op het sletje dat ze is. Het kijken in de cinema vond ze lastig maar het vingeren nog veel lastiger. Met mijn rijzweep kon ik haar vanuit mijn stoel heerlijk sturen en ik zag mijn sletje geil worden onder het hele gebeuren. Hierna heb ik haar bij herhaling spuitend klaar laten komen. Een heerlijke aanblik en een mooie vochtvlek op de grond.

Hierna kon mijn sletje zich aankleden en was het hoog tijd voor een sigaretje. Buiten de cinema lekker gebabbeld over het een en ander en tijdens het roken nog een paar hele leuke foto's gemaakt. De kou dreef ons echter gauw weer naar binnen.

Tas uit het kluisje, jassen erin, kleren van het sletje erin en door naar de darkroom. Hier heb ik haar een balletje in haar mond gedaan en in de kooi gezet. Met haar pols-boeien boven haar hoofd stond ze vast aan een touw wat ik boven aan de kooi vastgeknoopt had. Na de deuren gesloten te hebben heb ik mijn sletje volop laten betasten. Mijn zweep vond de onderkant van haar kin en continu stond ze naar me te kijken. Ik ken deze blik en o, wat hou ik ervan. Na enige tijd heb ik mijn sletje om gedraaid en met de rest van het touw haar hoofd vastgezet zodat ze opnieuw met opgeheven hoofd trots kon zijn op het sletje dat ze is. Hierna heb ik haar opnieuw laten betasten.

Na enige tijd heb ik haar opnieuw meegenomen naar het matras waar ze zich opnieuw op mijn verzoek door een aantal van de aanwezige heren heeft laten neuken en betasten. Mijn sletje heeft zich deze zaterdag zeer goed gedragen. De beloning was op zijn plaats en ik heb mijn sletje heerlijk geneukt terwijl een van de aanwezigen foto's maakte, waarvoor dank. De overige heren dank voor uw aandeel in dit stadium van haar ontwikkeling.

Naast me op de bank zit een lief, tevreden meisje dat zichzelf vandaag beter heeft leren kennen en accepteren. Meisje ik ben trots op jou, hou van jou en ben blij dat je eindelijk thuis bent gekomen.
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

B & E schreef: De beloning was op zijn plaats en ik heb mijn sletje heerlijk geneukt terwijl een van de aanwezigen foto's maaktej
Het is toch niet de bedoeling om foto's te maken in de e.c., we zijn er altijd allert op dat dit niet gebeurt, maar naar aanleiding van dit verslag lijkt er nu een vrijbrief te zijn om het toch te doen!!

Geen goeie reclame voor de e.c. waar we toch graag anoniem willen blijven genieten.

Een bezorgd stel.
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Ter geruststelling: de foto's die gemaakt zijn, zijn uitsluitend van ons zelf en op ons verzoek genomen. Uiteraard respecteren wij ieders anonimiteit en is het ook bij ons niet de bedoeling dat anderen foto's van ons maken.
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

Toch blijven we erbij dat hier geen camera's thuishoren.
Op jullie verzoek of niet, alleen van jullie of niet, doet er niet toe!!
Op deze manier wordt de suggestie gewekt dat iedereen er vrij in is om dat zelf te bepalen.
Gewoon verbieden, dat kun je in privesfeer doen, maar niet in openbare gelegenheden als deze, waar we toch zoveel mogelijk in de anonimiteit willen zijn en blijven!!

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
christofr7
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 68
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door christofr7 »

Met de apparatuur van tegenwoordig is misbruik een fluitje van een cent. Ik constateer dat regelmatig mensen in de cinema met hun telefoon zitten te spelen en/of gebeld worden. (Wat let je om dat ding op de trilstand te zetten?) Een foto is dan zo gemaakt, zonder dat iemand dat in de gaten heeft. Ik denk dat Sue en Lee gelijk hebben met hun wens om geen apparatuur toe te laten. De privacy en anonimiteit moeten bovenaan staan.

Wat we natuurlijk absoluut niet willen is dat mensen, stellen wegblijven omdat dit soort misbruik gebeurt.
Natuurlijk heb ik respect voor de wensen van B&E en ik begrijp hun argumenten maar al te goed. Bovendien is ze een fantastisch mooie meid (ja hoor Sue, jij ook!) waarvan ik een plakboek vol zou willen hebben. Maar bij het maken van foto's kun je nu eenmaal niet uitsluiten dat ook anderen op de plaat worden vastgelegd.

By the way, in Belgie is dit wel algemeen toegestaan en daar heb ik persoonlijk nare ervaringen mee opgedaan. Hoe goed je ook oplet, er is altijd wel iemand die je een oor aannaait.

X C
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Je reactie spreekt aan deze kant meer tot de verbeelding christof.

Dat mensen niet ongevraagd op de foto gezet willen worden in een omgeving als de cinema is klip en klaar. Ongemerkt foto's maken kan niet eens in de cinema want zonder flits doe je niks, en ik kan het inmiddels weten.

Ik ben het echter niet eens met je stelling dat het niet uit te sluiten is dat er anderen op de plaat worden vastgelegd wanneer er foto's worden gemaakt. Het is namelijk uit te sluiten wanneer er geen anderen aanwezig zijn.

Dit is ook precies wat er gebeurd is. 2 volwassen mensen hebben tegen sluitingstijd, met volle overtuiging foto's van zichzelf laten maken in een ruimte waar verder (behoudens de fotograaf) niemand aanwezig was. Niemand is dus verder lastig gevallen en er is geen enkele reden om aan te nemen dat er nu volop gefotografeerd gaat worden in de cinema. De situatie heeft zich er voor geleend en wij hebben die genomen. Wellicht is dit juist een van de zaken die de cinema spannend houdt, voor ons in ieder geval wel. Als anderen het er mee eens zijn geniet ik van onze foto's en als anderen het er niet mee eens zijn geniet ik van onze foto's.

Om op basis van een aantal regels tekst die mensen ergens lezen, direct eigen gedachte goed als feiten deponeren en spreken van het verlenen van vrijbrieven vind ik echter erg kort door de bocht.

@gb59: Nu ben ik wel benieuwd naar wat jullie hebben verzonnen :)
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

in mijn concentratie heb ik niet opgelet hoeveel aanwezigen er op dat moment nog waren, heerlijk dat het niet mijn taak is om op te letten op zo'n moment. Dat kan ik namelijk overlaten aan mijn lief, die er ook zeker voor zorgt dat er op geen enkel andere moment foto's gemaakt worden, dan op de momenten die hij daarvoor uitkiest.
Ik sluit mij dan ook volledig bij zijn post aan.
E.
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

sir humpalot schreef:
Als mensen foto's willen maken en er is verder niemand bij, nu ja, live and let live zou ik zeggen...dan heeft B&E weer gelijk. Zijn er anderen aanwezig: niet doen, dan heeft Sue weer gelijk. Ook al staan er geen gezichten op, er zijn bepaalde kenmerken waar iemand aan herkend kan worden. Tattoo's, moedervlekken, bedenk het maar.
Ik denk dat je erg aan de kern van de zaak komt. Regels tegen het fotograferen zijn ingesteld omdat er mensen zijn die heimelijk foto's probeerden te maken. Deze regel heeft een doel, namelijk voorkomen dat mensen ongewenst op de foto worden gezet.

In ons geval was hier geen enkele sprake van. Om nu vast te houden aan regels enkel en alleen maar om vast te houden aan regels dient geen enkel doel.

B.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten