Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mr&Mrs
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 feb 2016 20:03
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door Mr&Mrs »

Lieve Isa, topjournalist Benno en super organisator Plumberjack!!!

Wij hebben nu even de tijd gehad om eea te laten bezinken

Ondanks dat het veel te druk was is het verjaardagskado van Mrs super gelukt.
Zeker de ervaring met mooie Isa heeft een onuitwisbare indruk gemaakt!
Ook namens Mrs wil ik jullie enorm bedanken voor alles.

Liefs

Mr & Mrs
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door Plumberjack »

Eind november kreeg ik een berichtje van Mr en Mrs
A en T.
Hij had op het forum mijn verslagen gelezen , en vroeg mij of dat ik op vrijdag 2 december wat mooie groot geschapen mannen kon regelen.
Zijn vriendin T werd zondag jarig en 43 jaar.
Als verrasing nam hij haar dan mee naar de EC .
Maar hij wist echt niet of ze dat wel zou willen.
Ik vroeg hem verschillende dingen , en A vertelde waarom hij dit deed voor zijn vriendin.
Ik vertelde hem , nu ik dit weet ga ik extra m'n best doen voor je.
Ik vroeg of T ook bi was , dat was niet zo , maar met een borrel op komt ze los .
En misschien moeten we het ooit eens proberen .
Donderdag avond een bericht van A , een huis vol met herrie
Hoe hij het in z'n kop haalde , om haar mee te nemen naar EC
Met alleen maar kijkers en kerels met kleding aan die staan te rukken.
Ik heb moeten praten als brugman zei A , maar we komen
Doe aub heel rustig aan , begin desnoods met een massage.
Dat vind ze heerlijk.
Komt goed zei ik , ik regel het wel.
Ik dacht , ik moet een vent hebben die er redelijk goed uitziet , en die masseren kan
Ik dacht aan Rucardo , maar dat is een Black , en T is Russisch , en die hebben niets net Blacks.
Ik stuurde een berichtje baar Gooise minnaar , en vroeg of hij een mooie dame een goede massage kon geven
Niet drie keer over haar rug , 2x over haar kont , en dan drie vinger gelijk in haar kutje
Nee , een echte massage.
Dat kon hij wel zei Gooise.
Oké 2 uur aanwezig zei ik tegen hem.
Ik had op het forum gelezen dat stel Spanje zou komen om 12 uur , dus het zou druk worden
Als dat nu maar een actief stel is dacht ik , dan zijn de meeste mannen om 2uur weer weg .
Maar tien ik om half 2 binnen kwam , liep de Spaanse nog in haar rode jurkje
En was er nog niets gebeurt , wel zat de hele tent vil met mannen , Jesus wat was het druk.
En A had gezegd , als het zo druk is wordt het helemaal niets.
Nu had ik nog een joker achter de hand , en die heb ik ingezet.
Die joker was Isa.
Isa is een fantastisch meid , ik heb al een paar kleine dingetjes voor haar gereld , en als ik haar vraag dan is ze er .
Ik heb haar woensdag gebeld , en uitgelegd hoe de situatie was.
En dat dame T nog nooit iets met een dame gedaan had , en dat het dus heel langzaam en voorzichtig aangepakt moest worden .
Van A had ik een foto gehad van z'n mooie Dame T
Ik liet hem zien aan Isa , en ze zei gelijk , ik heb geen tijd , maar ik kom wel.
Wat een plaatje.
A en T zaten in de homo cinema , waarschijnlijk omdat het op de andere plaatsen veel te druk was.
Ik ging naar binnen en stelde me aan hun voor , ik zei ik haal even een kop koffie en dan kom ik even praten
Ze vonden het veel te druk , en overwogen om weg te gaan.
Doe maar even rustig aan zei ik , ik heb een ervaren masseur ingehuurd
En die komt zo.
We hebben gezellig zitten kletsen met Benno en Bertje erbij , toen kwam Gooise binnen
Dit is je masseur voor deze middag , ze keek eens naar hem , en ik geloof dat hij wel beviel
Nu zat T wel aan de cola.
Ik ging nog een kop koffie halen , toen kwam Isa binnen , precies op tijd
Dat zou rust geven voor dame T nog een dame erbij.
Ik zei tegen isa dat Gooise haar eerst ging masseren op het grote bed , en dat ze er dan na tien minuten zachtjes bij moest kruipen , en ook voorzichtig met masseren moest beginnen
Ik stelde Isa voor aan T en A en dat klikte wel.
Isa ging eerst even een peukje roken , en wurmde zich door de mensen massa naar de rookruimte.
Isa is al vaker in EC geweest , en staat haar mannetje wel , dus die kan je wel alleen laten.
Ik vroeg aan T ga je mee naar grote bed , nee zei ze het is zo druk.
Ga je mee bij Isa kijken , ja zei ze , bij het grote bed gekomen , zei ik haar ga maar zitten ,ze klom op het bed .
Mag Gooise je masseren , ja , ze trok wat uit en ging op haar buik liggen
Ik gaf N de massage olie , die ik eerst opgewarmd had , en hij spoot wat op haar rug
Ze lag daar met haar fantastische lichaam en heerlijke kont.
En N Gooise begon zijn massage , isa kwam terug van het roken , en kroop gelijk bij T op het bed
Ik had gezegd rustig aan , maar ze zag dit brok vlees , en viel gelijk aan .
Ik dacht Jesus als dit maar goed gaat , maar ze spraken samen en isa streelde haar rug , dat mocht T draaide zich om en Isa masseerde langzaam naar haar borsten
Ze kuste ze , Isa haar hand ging langzaam richting het kutje van T
Als vanzelf gingen haar benen uit elkaar , ze kusten elkaar en T haar handen gingen nu over isa haar lichaam , en ook naar haar kutje
Onze masseur zat er verloren bij , nu was hij toch al geen geweldige masseur , maar hij had wel goed meegeholpen het spektakel op gang te brengen , maar de dames hadden toch echt geen oog meer voor hem.
Isa likte het kutje van T , dat wilde T ook , en voor het eerst in 42 jaar en 363 dagen likte T haar eerste kutje.
Even later zat T op haar knieën , en isa fiste T haar kutje en liet haar spuitend klaar komen.
In de grote ruimte stond denk ik tegen de vijftig man waaronder een paar koppels die binnen gekomen waren , dit fantastische schouwspel te aanschouwen.
Ik hoefde maar een paar keer te zeggen dat de mannen op afstand moesten blijven , en dat ze niet aan hun mochten komen
Ze rolde vrijend over het bed heen , T zat op haar knieën hef kutje van isa te likken Ik gaf Gooise een condoom , en hij begon Dame T te neuken
Benno stond bij het hooft van isa , ik gaf hem een sein , en hij stak zijn pik bij isa in haar mond
Vanaf daar was het sein groen en werden isa en T geneukt door de mannen die ik voor hun had uitgenodigd.
Op een gegeven moment wilde T even rust en wat drinken , Isa niet die wilde in dat korte poosje dat ze er was geneukt worden , en liefst hard en veel
Ze ging met Rucardo naar de darkroom , en wilde in de sling
Er waren 2 mannen met T bezig , er stonden nog wel 20 man om heen
Ik zag aan het gezicht van T , dat het niet goed ging alleen tussen al deze mannen
Ik liep naar de darkroom , pakte Isa bij de hand en zei , je moet er even bij blijven anders gaat het niet goed , braaf ging ze mee .
Ze kroop onder T en begon haar weer te verwennen , tot dat T het genoeg vond.
Toen mocht isa naar haar sling , waar ze zo graag in ligt , en hard genomen wordt.
Dat heeft ze geweten , de kettingen gingen flink te keer
De volgende middag sprak ik isa , Jesus zei ze wat hebben ze gedaan , ik heb het gevoel of er nog een pik inzit
Ik zei ik zal eens vragen of iemand hem kwijt is.
Na de sling , ging isa op haar knieën zitten voor een heerlijke bukkake
Diverse mannen spoten hun zaad over isa heen , en T ging op de hoek van het bed zitten , want die wilde dat wel eens zien.
Dikke vette klodders zaad vlogen uit de spuitende pikken , op isa haar gezicht in haar mond , het droop van haar borsten in riviertjes naar beneden.
Alleen ikzelf had een probleem , ik kon rukken wat ik wilde , maar ik kwam niet klaar
En dat bracht natuurlijk het nodige commentaar , van m'n neuk vrienden.
Ik ben maar gestopt en gaan douchen met isa , een dag later heb ik hem weer getest en als doet het weer
Dus jullie zijn nog niet van mij af.

Mr en Mrs A en T ik heb het met plezier voor jullie geregeld , weet waar jullie wonen , en kom zeker een keer koffie drinken en bijpraten.

Gooise bedank voor je massage , maar het leek nergens naar
Oefen eerst thuis maar eens op je lief.
Blackco , Ricardo , Benno en Bertje
Bedankt dat jullie er waren
En lieve isa met jou reken ik eerdaags wel af.
Lief dat je er weer was.
Alleen heeft een of andere pannekoek haar slipje in z'n zak gestoken.
Mocht je wroeging krijgen , kan je hem altijd nog bij Patricia afgeven.

Gr. Jack
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door Benno2 »

Ha geweldig verslag Plumberjack!

Ik zal hier nu maar even eerlijk bekennen: verslagen schrijven over geile feestjes in de EC heb ik van Jack geleerd.
Las altijd zijn verslagen en toen ik op een gegeven moment ook mee begon te doen bij de feestjes, schreef ik wel eens een reactie.
Toen zei Jack een keer tegen mij: ik heb geen tijd om een verslag te schrijven. Wil jij dat doen?
Moest ik opeens het hele feestje zien op te schrijven.

Wat ik altijd zo leuk vind aan Jack's verhalen is dat hij het gewoon opschrijft zoals het gebeurd is.
Met allerlei details en soms iets wat is gezegd. Dingen die hij gehoord heeft.
Dus dat is precies wat ik ook ben gaan doen. En ik kreeg er al snel lol in.
Als je weet dat je er een verslag van gaat schrijven dan let je beter op en zie je dingen die je anders over het hoofd zou zien.

Dit verslag van Jack is weer een prima voorbeeld.
Lekker doorgaan Jack. We zien elkaar snel weer bij het volgende feestje.
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
GBrick
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door GBrick »

Nou dat verslagen maken leren is goed gelukt ;-) Hele mooie, (aan)sprekende, respectvolle, uitgebreide verslagen van jullie allemaal overigens, waarvoor dank. Helaas had ik niet het geluk op het juiste moment op de juiste plek aanwezig te zijn. Daarmee heb ik dit geweldigs gemist, maar hopelijk heb ik een volgende keer meer geluk. Nogmaals dank voor het delen van deze geile belevenissen.

Gr Rick
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door Isa »

Mr & mrs, fijn dat jullie zo genoten hebben van een bijzonder verjaardagsfeestje. Veel beter dan koffie met taart he :D Ik ben blij dat ik er bij was :D :D
Jack, wat heb je de middag weer lekker beschreven....met een stukje achtergrond erbij....maakt het verhaal nog mooier en interessanter.
Ik hou me van harte aanbevolen voor de afrekening die je me belooft hebt, ik kan niet wachten :D
Kuzzzzz
frankvanwielen
Berichten: 218
Lid geworden op: 02 dec 2012 12:33
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door frankvanwielen »

Don't worry Isa, Jack is een betrouwbaar man zoals je weet. Die houdt zich aan zijn beloftes. Reken er dus maar op dat je binnenkort weer een uitnodiging krijgt!

Frank
Try me, you'll love it! :)
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door arnhemse teaser »

Allen wat een mooie verslagen.
Zit nu geil op kantoor.
Ben graag bij de afrekening zoals isa noemt.
Toppers
Groet em

ote="Isa"]Mr & mrs, fijn dat jullie zo genoten hebben van een bijzonder verjaardagsfeestje. Veel beter dan koffie met taart he :D Ik ben blij dat ik er bij was :D :D
Jack, wat heb je de middag weer lekker beschreven....met een stukje achtergrond erbij....maakt het verhaal nog mooier en interessanter.
Ik hou me van harte aanbevolen voor de afrekening die je me belooft hebt, ik kan niet wachten :D
Kuzzzzz[/quote]
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door Plumberjack »

He Gooise.

Je massage was niet geweldig , maar was precies goed om het scenario wat ik bedacht had op gang te brengen
Wel bedankt dat je het wilde doen.
Valt ook niet mee , eerst de mooie Tanja en dan komt ook nog eens ons club vriendinnetje isa erbij
Jij tussen 2 mooie vrijende dames , die elkaar voor het eerst ontmoeten
En voor Tanja haar eerste ervaring met een vrouw.
Om dat te zien gebeuren op het grote bed , met misschien wel 50 man er omheen ,
Dat is zo mooi , geil en Spannend , daar doen we het voor.
Het is natuurlijk wel ondeugend , om isa erbij te halen , en Tanja voor het blok te zetten , zich over te geven aan een andere vrouw.
Maar isa , is zo n fantastische meid om samen scenario's mee door te nemen , en uit te voeren
Dat lukt iedere keer weer met haar , en we maken iedere keer weer de mooiste en geilste dingen mee.
Eerdaags ga ik met haar afrekenen , en ga daar nog iets spannends voor bedenken.

Mr en Mrs worden geen regelmatige bezoekers van EC , maar een paar keer per jaar komen ze zeker terug .
En in januari komen ze naar ons feestje.

Ja Benno , dat je het geleert hebt van mij om verslagen te schrijven , vind ik fijn om te horen.
Ik schreef ze eerst onder een ander account .
Maar door omstandigheden heb ik dat account vaarwel moeten zeggen ( staat er nog wel op )
Verslagen schrijven is vrij simpel , schrijf over wat je meegemaakt hebt , en verzin er nooit iets bij.
Daar wordt het verslag niet beter van ,
Ga altijd met respect om met de mensen , waarvoor je iets regeld , en geef ze vertrouwen .
Kom altijd je afspraken na.
En schrijf ook met respect over de degene waarvoor he het regeld.

Benno ga zo door met je verhalen schrijven , je gaat zeker nog heel veel meemaken in EC en op andere spannende plaatsen.
Door je verslagen komen de uitnodigingen vanzelf , die ervaring heb je nu al.
Als je advies nodig hebt , voor het regelen van dingen voor dames of stellen
Ik ben er voor je.

Gr. Jack.
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door Isa »

He Jack.....scenario's zijn zo leuk :D zeker als ze zo goed en lekker uitpakken en dat lukt altijd met jou :D
Wat heerlijk dat mr&mrs in januari ook van de partij zijn, zit me er nu al op te verheugen, dat belooft weer een heerlijk feest te worden.

Maar voor die tijd.....ik ben benieuwd naar het afrekenplannetje wat je aan het uitbroeden bent.

Lieve Gooise, je kan vast heerlijk masseren hoor, alleen een beetje kort. Jou kwaliteiten liggen op ander vlak en dat is nog lekkerder :D

Kuzzzz Isa
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten