RESPECT!! SVP

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: RESPECT!! SVP

Bericht door Vinroo »

Hallo allemaal,

Respect is natuurlijk belangrijk, maar ik denk dat het door dit bericht allemaal een beetje te zwaar wordt. Natuurlijk zijn er soms wel eens mindere ervaringen,maar over het algemeen lees je hier op het forum toch alleen maar positieve reacties?? Zelfs vorige week nog een bericht van een stel (of vrouw..?)dat de mannen té passief vond (téveel respect dan dus weer)....Nogmaals, respect is heel erg belangrijk,daar staat of valt het hele "spelletje" mee, maar als je als stel/vrouw duidelijk aangeeft wat de bedoeling is, kan het volgens mij niet misgaan.
Nu lijkt het wel alsof het 1 grote geitenbende is daar in de EC en dat vind ik persoonlijk niet helemaal eerlijk. Het is er netjes, schoon en meestal erg gezellig, dus laten we ons daar lekker weer op focussen! :D

xxx roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
bistrik
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 sep 2008 19:49
Geaardheid: bi
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: RESPECT!! SVP

Bericht door bistrik »

Vinroo schreef: ... Respect is natuurlijk belangrijk, maar ik denk dat het door dit bericht allemaal een beetje te zwaar wordt ...
Nou, ik weet niet. Als ik soms zie hoeveel mannen rond een stel of vrouw zwermen dan heb ik het al gezien hoor. Dan ga ik lekker rustig in een andere bios (of wanneer 'achter' zijn in één van de biossen) zitten. Daar heb ik echt helemaal niks mee, het lijkt zo opdringerig allemaal. Maar er zijn natuurlijk stelletjes die dat prettig vinden.

Als je als stel niets aankondigd, en je komt gewoon, dat is volgens mij het gezelligst, zeker als het rustig is. En dan is de sfeer meestal ook relaxed.
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: RESPECT!! SVP

Bericht door Vinroo »

Ik persoonlijk moet er altijd wel om lachen als er een hele rits mannen achter ons aanloopt als we bv richting de darkroom lopen....en dan ga ik soms wel eens ineens gewoon ff snel naar de wc.... :lol: Nogmaals, ik denk gewoon dat je erg duidelijk moet zijn tegen de aanwezige mannen. Onze ervaring zijn wat dat berteft alleen maar positief!
Nou moet ik zeggen dat we nooit op het forum aankondigen dat we een bezoekje gaan brengen. Kijk, als Vin een bericht zou posten met een tekst in de trant van "....ik wil graag dat mn sletje lekker gebruikt gaat worden..." of iets dergelijks...ja dan kun je eigenlijk al verwachten dat een heleboel mannen dat zien als een vrijbrief...en ik kan ze dan ook geen ongelijk geven(of zeg ik nu iets heel belachelijks?)
Dus nogmaals, onze ervaring met de mannen in de EC is dat ze zich niet ongewild opdringen, keurig op afstand blijven en pas wat doen als Vin ze toestemming geeft...maar daar zijn we dan altijd ook héél erg duidelijk in. Wij vinden het spannend als Vin een paar mannen uitzoekt die wat met mij gaan doen en sommige vrouwen/stellen vinden het juist weer spannend om zónder toestemming te moeten geven helpende handen te krijgen....toch?

x roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
femmenoir
Berichten: 196
Lid geworden op: 03 sep 2010 11:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: RESPECT!! SVP

Bericht door femmenoir »

..
Laatst gewijzigd door femmenoir op 03 nov 2010 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar actieve mannen.
Mike T
Berichten: 58
Lid geworden op: 12 nov 2008 19:10
Locatie: regio Amsterdam
Contacteer:

Re: RESPECT!! SVP

Bericht door Mike T »

Probleem is tweeledig denk ik

1e mannen zijn vrij onzeker zodra ze naakt zijn en nemen dan een houding aan dat kan juist vrij invasief zijn of passief.

2e timing scheelt ook een boel als paren dames eenmaal "opgewarmd" zijn is hun attitude ook beduidend anders dan dat ze net binnen zijn.

Middenweg is altijd beter zie je een leuk stel geef ze even de tijd om te wennen, ze laten heus zelf wel merken of en wat ze willen.
Maak gewoon een praatje , ik ging zelf nog wel eens op een afstandje staan kijken als zij los gingen en evt met mr happy staan spelen als de sfeer goed was. Maar van opdringerige duwertjes wordt niemand vrolijk.
T'is ook niet zo leuk dat als je eenmaal horizontaal bent met een dame
iemand zijn lul in jouw oor probeert te knutselen.


Zelf ga ik graag (alleen of) met een dinnetje naar sexbioscopen en of gangbangs
Zij is daarbij helemaal vrij , ik moet (helaas nog steeds wel) controleren of de heren rubber dragen , maar zij kan lekker los gaan.
(wat is dat toch dat die gasten willen zonder rubber ???)
Probleem is dat er altijd heren bij komen die zich of niet gedragen, of in 2 weken geen douche hebben gezien, of er zo uitzien dat ik er een krimpertje van krijg. Dan is het voor ons snel gedaan en gaan we elders ons vertier zoeken. Weet gerust dat niet iedereen een adonis is maar vindt wel dat wij bepalen wie en wat we doen.

Anyway zoals de dame boven mij al zegt laten we ons focussen op het positieve en als we mans genoeg zijn kunnen we aan "onze hobby" nog heel veel plezier beleven, niet waar ?


groet Mike 8-) (en Stella)
.
.
.
.
Soms alleen,dan weer als (gelegenheids)stel maar altijd Horny as HELL


Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita ;-)
knuffelstel2820
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 dec 2008 18:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Een dorpje in Friesland
Contacteer:

Re: RESPECT!! SVP

Bericht door knuffelstel2820 »

Nou wij hebben gisteren ook even de cinema bezocht.. We hadden een leeg uurtje over in ons schema en we waren in de buurt.. Dus vandaar dat we eens gekeken hebben. Jammer dat het moment me vriendin binnenkwam alle mannen als bijen rond wandelden...

Nou ja, binnenkort komen we wel weer eens kijken....
Wij een leuk stel van 33 en 24 jaar. Beide niet slank en voor veel in. Hij is Dominant en zij is switch. We hebben veel interesse in BDSM oa. spanking, vernedering, bondage. Verder houden we ook van normale sex... Ow ja we zijn beide bi.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Student en 12 gasten