LotteMooi 3Mei Naaktdag vanaf 15:30uur-tot?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gert30
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: LotteMooi 3Mei Naaktdag vanaf 15:30uur-tot?

Bericht door Gert30 »

Iets na half zes kwam ik binnen en gelukkig waren Lotte en haar vriend er nog. Snel de kleuren uit en in de locker en eens kijken hoe Lotte er van dichtbij uitziet. Wat een mooie en geile verschijning. Al gauw werd ik door haar vriend aangewezen en ging ze voor me op de knieeen. Haar gebruinde lichaam toonde allemaal witte strepen van de sperma. Ze begon lekker te pijpen en te trekken. Al snel voelde het alsof ik klaar zou komen maar toen werd me bewust van alle kijkers en hup, daar ging m’n concentratie. Er was ook nog een ander stel waarvan zij er erg lekker uitzag. Lotte ging vrolijk verder met het pijpen en aftrekken van andere geluksvogels. Even later kon ik toch mijn donatie over haar bovenlichaam spuiten. Kort daarna hielden Lotte en vriend het voor gezien tot enig onbegrip van een man die net binnen kwam, haastend uit z’n werk.

Nogmaals dank Lotte, du bist supergeil! Kreeg je thuis je jurk nog uit? Zal wel lekker geplakt hebben...
Rakkertje
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Rakkertje »

Lotte en Kinkyguy
Was weer een heerlijke middag
Jullie waren weer goed bezig wooow
Zo goed jullie weer te zien xxx
Komen elkaar vast weer tegen
Geile lik
Altijd wel te vinden voor leuke spanning.
Kijken is ook genieten
Student
Contacteer:

Bericht door Student »

Die foto's in de wc maken me erg nieuwsgierig... :D ;)
geildit
Leeftijd: 22
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door geildit »

Nou en of!!hou mij ook zeker graag aanbevolen om ze te "beoordelen". Erg geil idee..
LotteMooi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Jeetje waarom kan het leven soms zo volgepland zijn....Amper tijd gehad om te reageren/een berichtje te plaatsen. Maar toch nog even ene kleine reactie van mij...

Alweer twee weken geleden dat ik langs ben geweest! Een Heerlijke middag gehad en de sfeer was weer uiterst geil! Iedereen bedankt daarvoor! Tellen van de mannen die hun zaad hebben gedoneerd blijft altijd een wens maar is uiteindelijk onbegonnen werk. Misschien huur ik de volgende keer wel iemand in om de telling bij te houden. Ik denk dat ik de afgelopen keer wel 25-30 mannen te hebben gehad. Hoe meer mannen hoe geiler, dat is mijn motto. Deze keer was er ook een stel bij komen staan waardoor de vrouw verwend werd door haar partner. Als ik het goed zag kwam zij ook klaar terwijl ze meekeken hoe ik er onder gespoten werd. Een erg geile setting!

Mijn vriendje maakte in het toilet nog even een foto van mij terwijl ik onder het zaad zat. Wie weet dat wij bij het volgende bezoek deze gaan plaatsen op het forum. Ik had de opdracht gekregen om mij na afloop niet te douchen en zo mijn jurkje aan te doen. Toen ik de EC uitliep zat het opgedroogde zaad nog op mijn gezicht. Nu hopen dat ik geen bekende tegen zou komen :D . Terwijl wij de parkeergarage inliepen had mijn vriendje nog een verassing voor mij. Ik zou ongeveer een uur later drie mannen ontvangen die mij heerlijk zouden neuken. Die avond werd ik lekker stevig geneukt en werd er weer helemaal ondergespoten! Die dag hebben wij samen met een glaasje wijn afgesloten. Moe en voldaan van al het zaad ben ik lekker gaan slapen.

Zo te lezen op het forum is de zomerperiode aangebroken. Iedereen is weer bloedgeil aan het worden van het lekkere weer. Korte rokjes, geen slipje, keiharde pikken in korte strakke broekjes en iedereen die weer zin heeft om langs te komen in de EC. Ik hoop dat ik snel weer langs kan komen. Misschien wel samen met mijn vriend of ik krijg de opdracht van hem om alleen op pad te gaan ;) . Of misschien wel de opdracht dat hij wacht in de parkeergarage en dat ik alleen naar de EC ga om mij er helemaal onder te laten spuiten als een echt zaadsletje. Ik zal dan onder het zaad weer naar hem toegaan en mij thuis door een aantal ' vaste' mannen weer eens goed uit elkaar te laten trekken :lol: . Mijn vriend heeft een ander stel ontmoet waar wij binnenkort misschien wel mee gaan afspreken in de EC. Misschien is het eens een idee om samen met een andere vrouw er onder gespoten te worden en dat wij het zaad delen met elkaar. Wij hebben in ieder geval inspiratie genoeg voor de komende EC bezoeken.

Geniet allemaal van de geile dingen die georganiseerd gaan worden en hopelijk zie ik jullie bij een volgend bezoek weer bij mij. I let you know.

Een hele geile groet, LotteMooi.
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
LotteMooi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Jeetje waarom kan het leven soms zo volgepland zijn....Amper tijd gehad om te reageren/een berichtje te plaatsen. Maar toch nog even ene kleine reactie van mij...

Alweer twee weken geleden dat ik langs ben geweest! Een Heerlijke middag gehad en de sfeer was weer uiterst geil! Iedereen bedankt daarvoor! Tellen van de mannen die hun zaad hebben gedoneerd blijft altijd een wens maar is uiteindelijk onbegonnen werk. Misschien huur ik de volgende keer wel iemand in om de telling bij te houden. Ik denk dat ik de afgelopen keer wel 25-30 mannen te hebben gehad. Hoe meer mannen hoe geiler, dat is mijn motto. Deze keer was er ook een stel bij komen staan waardoor de vrouw verwend werd door haar partner. Als ik het goed zag kwam zij ook klaar terwijl ze meekeken hoe ik er onder gespoten werd. Een erg geile setting!

Mijn vriendje maakte in het toilet nog even een foto van mij terwijl ik onder het zaad zat. Wie weet dat wij bij het volgende bezoek deze gaan plaatsen op het forum. Ik had de opdracht gekregen om mij na afloop niet te douchen en zo mijn jurkje aan te doen. Toen ik de EC uitliep zat het opgedroogde zaad nog op mijn gezicht. Nu hopen dat ik geen bekende tegen zou komen :D . Terwijl wij de parkeergarage inliepen had mijn vriendje nog een verassing voor mij. Ik zou ongeveer een uur later drie mannen ontvangen die mij heerlijk zouden neuken. Die avond werd ik lekker stevig geneukt en werd er weer helemaal ondergespoten! Die dag hebben wij samen met een glaasje wijn afgesloten. Moe en voldaan van al het zaad ben ik lekker gaan slapen.

Zo te lezen op het forum is de zomerperiode aangebroken. Iedereen is weer bloedgeil aan het worden van het lekkere weer. Korte rokjes, geen slipje, keiharde pikken in korte strakke broekjes en iedereen die weer zin heeft om langs te komen in de EC. Ik hoop dat ik snel weer langs kan komen. Misschien wel samen met mijn vriend of ik krijg de opdracht van hem om alleen op pad te gaan ;) . Of misschien wel de opdracht dat hij wacht in de parkeergarage en dat ik alleen naar de EC ga om mij er helemaal onder te laten spuiten als een echt zaadsletje. Ik zal dan onder het zaad weer naar hem toegaan en mij thuis door een aantal ' vaste' mannen weer eens goed uit elkaar te laten trekken :lol: . Mijn vriend heeft een ander stel ontmoet waar wij binnenkort misschien wel mee gaan afspreken in de EC. Misschien is het eens een idee om samen met een andere vrouw er onder gespoten te worden en dat wij het zaad delen met elkaar. Wij hebben in ieder geval inspiratie genoeg voor de komende EC bezoeken.

Geniet allemaal van de geile dingen die georganiseerd gaan worden en hopelijk zie ik jullie bij een volgend bezoek weer bij mij. I let you know.

Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
JohnV
Leeftijd: 57
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Hoi Lotte en vriend,

Wat een fijn vooruitzicht dat jullie binnenkort weer komen..ik heb al 2 keer van en met je mogen genieten...heerlijk zoals jij een man kan laten genieten en klaar kan pijpen.... :D
Wil je ruim van tevoren laten weten wanneer jullie komen, dan ga ik er rekening mee houden...

Heel veel geil sexplezier en tot snel...

X John...
Michelle80
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Michelle80 »

Mij ontbrak het ook aan tijd om te reageren op de geile donderdag 3 mei. Het berichtje van Lotte(super)Mooi, laat mij de dag opnieuw beleven en daarmee de kans alsnog te reageren.
De middag was al superlekker begonnen met een geile date met het sletje en partner van bisteldev. Wat een geile en leuke mensen, heerlijk...!
Toen mijn atlethische, donkere verassing ook nog even de ec bezocht voor een snelle wip, kon mijn dag al niet meer stuk. Heerlijk hoe hij me altijd opeist en alles geeft waar een sletje behoefte aan heeft. Jammer dat we elkaar zo weinig zien. Toch weer de drukke agenda's..
Inmiddels was Lotte ook gearriveerd met haar partner. Voorafgaand had ik het e.e.a. gelezen en stiekem hoopte ik dan ook deel uit te mogen maken van haar poging een record te breken. De schrijvers voor mij hebben geen woord gelogen over de uitstraling van deze heerlijke vrouw. Behalve haar fantastische lijf en leuke babbel, weet ze als geen ander menig mannendroom uit te laten komen. In de darkroom sloeg ik haar gade en bedacht me hoe graag ik naast haar plaats zou wilen nemen. Enerzijds om haar rol als zaadslet tussen al die geile pikken over te nemen, anderzijds om te mogen delen in het geile zaad dat haar superstrakke lichaam bedekte. Dat laatste leek uit te komen, toen haar partner een pauze inlaste en mij vroeg nog even te blijven. Haar vriend die overigens ook alle complimenten verdiend. Voor het feit Lotte te delen met al die hongerige mannen, maar ook vanwege zijn atletische lichaam en lekkere pik..

Op haar knieën voor mij, nam ze mijn harde lul in haar mond en begon me heerlijk te pijpen, pffff.... Ik kan orgasmes goed uitstellen, maar moest heel hard werken, helemaal vanwege die ondeugende, maar ook verleidelijke blik waarmee ze je doordringend kan aankijken. Ik moest me bedwingen mijn handen en lichaam niet over het hare, met dikke stralen zaad besmeurde bovenlichaam te wrijven. Het was haar feestje en haar recordpoging. Na instemming heb ik wel haar strakke borsten gekneed en haar tepels met piercings tussen mijn vingers beroerd.

Niet veel later begaf het hele gezelschap zich naar de heterozaal en nog later naar de ruimte met de gynaecologenstoel. Daar herhaalde de show van Lotte en partner zich nog 2 keer. In de laatste ruimte zoals ze zelf al schreef, in de aanwezigheid van een knap jong stel. Zij beperkten de actie tot elkaar, maar wisten daarmee toch een hoop mannen op te geilen. Je zag de blikken van de mannen heen en weer schieten tussen Lotte en de jongedame. Voor mij reden om dit maal plaats te nemen op mijn knieën naast Lotte en de dichtsbijzijnde pik in mijn mond te nemen voor een geile pijpbeurt. Ik had geluk, het was een lekker formaat...

Het klaarkomen bij de mannen begon aan het einde van de middag wat "af te nemen" waarop Lotte zich voor de grap afvroeg of ze het verleerd was. Integendeel. Eén van de mannen gaf aan hij wel wilde klaarkomen, maar het niet kon. Ik dacht bij mezelf, bij mij is het wellicht eerder andersom.
Hoe dan ook, bij het vertek van Lotte had ik Lotte nog niet gegeven wat ik haar beloofd had, een flinke lading zaad. Als zaadsletje stond ik die middag in tweestrijd. Dit keer had ik moeten geven, waar ik zelf graag ontvang. Lotte, ik hoop niet dat ik je daardoor van je record heb afgehouden :lol:
Ik maak het dan ook graag een keer goed. Misschien mag ik dan als tegenprestatie nog eens naast je plaats nemen om samen het vele zaad te delen.

X Michelle
LotteMooi schreef:Jeetje waarom kan het leven soms zo volgepland zijn....Amper tijd gehad om te reageren/een berichtje te plaatsen. Maar toch nog even ene kleine reactie van mij...
.
.
Mijn vriend heeft een ander stel ontmoet waar wij binnenkort misschien wel mee gaan afspreken in de EC. Misschien is het eens een idee om samen met een andere vrouw er onder gespoten te worden en dat wij het zaad delen met elkaar. Wij hebben in ieder geval inspiratie genoeg voor de komende EC bezoeken.
.
.
Geile onderdanige sissy slet op zoek naar m/vr/stel/ts/ voor:blowbang / trio / zaadslet / vrouw met vbd en nog veel meer
veel kan, maar alleen als je fris, geschoren en schoon bent.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten