mijn vriend en ik zijn eens op vrijdagavond naar de bios gegaan. We waren in de buurt en leek ons wel leuk. Bij binnekomst eerst even de shop bekeken en toen aan de zeer vriendelijk, ook donker dame, gevraagd om naar binnen te gaan. Alles werd ons netjes uitgelegd en geshowed. dank aan patricia. wel een beetje onwennig in het begin allemaal en we hadden eigelijk niet verwacht dat de meeste mensen in hun gewone kleding rond liepen. Eerst zijn we in de heterobios gaan zitten waar mijn vriend al snel zijn lul uit zijn broek haalde en mij liet pijpen. Ik had het eigelijk niet door maar toen ik opkeek zag ik allemaal lullen om mij heen

toen even naar de rookruimte waar we wat kontakt maakten met een leuke jongen en een bevriend stel van hem. later op de avond heeft mijn vriend mij nog lekker geneukt terwijl andere kerels toe keken. ik wou ze eigelijk allemaal wel lekker pijpen terwijl ik geneukt werd maar voelde toch een beetje vreemd, maar zeker de volgende x laat ik mij alleen maar leidden door mijn geilheid
nou hopelijk tot snel allemaal en groetjes aan patricia xx