Rustige zaterdag? Alles behalve!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
bert_junior
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Rustige zaterdag? Alles behalve!

Bericht door bert_junior »

Gisteren zaterdag 24 oktober. Ik had alles gedaan wat ik aan klusjes te doen had, dus toog naar de cinema in Amersfoort met in het achterhoofd het bericht van Mixmatch dat ze langs zouden komen voor een leuke middag. Het was ongeveer half 1 dat ik binnenkwam, en het was erg rustig. Er zaten wat oudere heren in de verschillende cinema´s naar de film te kijken en met de herinnering aan alle keren dat ik de verkeerde (rustige) dag had uitgekozen om naar de cinema te gaan eerst maar een sigaretje gerookt.

Na een uurtje met weinig verandering in het aantal bezoekers stuurde ik de dame van Lustcouple een uitdagend whatsappje waaruit bleek dat ik in de cinema was. Groot was dan ook de verbazing toen ik een verrukt berichtje terug kreeg met de vraag tot hoe laat ik er ongeveer zou zijn aangezien zij met een ander stel hadden afgesproken later die middag in Amersfoort. Nou ken ik Lustcouple al net wat langer, en dat is zeker een stel waar je langer voor blijft! Altijd een mooi spel waarin zij, een bijna onbeschrijflijk mooie slanke dame, onderdanig is aan hem en een extra handje of pik niet ongewenst is. En zo begon het wachten op wat komen zou...

Ondertussen nog een pb gestuurd naar Mixmatch welke blijkbaar gekruisd was met hun trip naar Amersfoort, want niet veel later kwamen ze binnen. Een heerlijke donkere dame! Na binnenkomst gingen zij, net als ik eerder, eerst een sigaretje roken waar ik ook wel aan toe was. Gezellig gesprekje gehad in de rookruimte over wat koetjes en kalfjes, en daarna op naar de cinema.
Ik had een mooi uitzicht op hoe zij hem aan het pijpen was terwijl een bijpassende film speelde met voornamelijk donkere dames in de hoofdrol. Na enkele mooie pijpsessies van het stel onderling met tussenliggende rook- en koffiepauzes werd ik gewenkt door de man van het stel. Nog voordat ik mijn pik kon aanbieden had de dame deze al in haar mond zitten en wat doet ze dat verdienstelijk! Ik kan het aardig volhouden, maar ik moest alle zeilen bijzetten om niet direct m´n kruit te verschieten. Afwissselend pijpte ze haar vriend en mij, waarna voor mij een explosie volgde over haar mooie getinte borsten. Ik zat de eerste zijn om toe te geven dat ik een borstenman ben, dus zelfs als dit alles was wat er vandaag zou gebeuren zou ik al een blij man zijn.

Na nog een koffie- en rookpauze kwam Lustcouple binnen. Ze waren wat later dan dat ze eigenlijk hadden afgesproken want het andere stel was iets verlaat. Al snel liep zij in niets meer rond dan een mooi setje van lichte bh en string met zwarte accenten en op hoge hakken; onweerstaanbaar, elke keer weer! Lekker rustig acclimatiseren, koffie en chocomel, sigaretje, filmpje en uiteindelijk lele ek het of het andere stel helaas niet meer zou komen. Lustcouple toog naar de darkroom waar ze geblindeerd werd en aan het kruis werd vastgezet. De man van het stel begon haar te strelen en gaf haar onverwacht en kundig een aantal goede slagen met een zweep met vele kleine strengen. Ze rilde van genot en zo begon het spel terwijl ondertussen Mixmatch en ik toekeken. Afwisselend kreeg ze plagende tikjes op onder andere haar borsten, buik, billen en benen met soms een hardere slag er tussen. Beiden genoten ze zichtbaar; zij omdat ze zich overgaf aan hem en hij omdat hij ook wist dat de toeschouwers er van genoten.
Uiteindelijk werd ze omgedraaid en stond ze met haar gezicht en licht gebukt naar het kruis. Het was tijd voor haar achterwerk. Na een tijdje met de zweep gebaarde hij in stilte naar mij of ik mijn handen wilde gebruiken. Geheel in stilte zo dat zij niet zou weten dat hij het niet meer was maar ik liep ik naar haar toe. Ik begon haar te strelen. Een eerste rilling die langzaam overging in ontspanning. Ze wist nog steeds niet dat ik het was en niet haar eigen vriend. Ik weet dat het een fantasie van haar is als ze vastzit en ik als verassing mee doe, hier hebben we het eens over gehad, maar dit keer leek ze niets door te hebben. Waarschijnlijk leest ze het nu ook pas voor het eerst dat het niet haar vriend was maar ik die haar met de vlakke hand een paar stevige tikken op haar achterwerk gaf na het strelen. Waar bij het strelen de spontane ontspanning was zo snel was nu de spanning weer terug. Na nog wat strelen kneep ik haar zonder iets te zeggen in haar tepels en hij nam het weer van mij over.
Het werd steeds later en zij werd geblindeerd en al verplaatst naar het grote matras. Ook hier kreeg ze liggend nog een aantal tikken. Ondertussen had ik een uitzonderlijk mooi uitzicht op haar kutje (wat zou ik die graag weer likken zoals een eerdere keer!) Ze werd anders gepositioneerd en hij begon haar stevig te neuken, nog steeds met Mixmatch en mij als toeschouwers. De dame van Mixmatch was ondertussen haar vriend aan het pijpen terwijl ze beiden probeerden het schouwspel gade te slaan.
De dame van Lustcouple werd op haar handen en knieen gezet en hij gebaarde naar mij dat ik voor haar moest gaan zitten. Ze kreeg het bevel om haar mond open te doen en ik schoof mijn nog steeds harde pik diep in haar mondje. Hoorbaar en zichtbaar genoot ze van haar vriend die haar achterlangs neukte terwijl ze ook nog een pik in haar keel had. Hij had haar stevig beet aan haar prachtige kont en ik had haar goed aan haar haar beet. Beiden neukten we haar steeds harder terwijl de klok steeds dichter bij zes uur kwam. Uiteindelijk werden haar kutje en keeltje bijna simultaan volgespoten. Helaas hadden we wat weinig tijd om bij te komen, want het was ondertussen al later dan zes uur en het licht ging aan.
Voor de deur nog even een sigaretje gerookt en weer huiswaarts vertrokken.

Wat begon met herinneringen aan rustige dagen bleek een uitzonderlijk goede zaterdag te worden!

Mixmatch, ik hoop jullie vaker tegen te mogen komen in de cinema. Niet alleen is zij een erg mooie dame met zeer verdienstelijke pijpkunsten, daarnaast was het ook gewoon erg gezellig.
Lustcouple, een hele mooie sessie aan het kruis met een explosief einde en een geweldig mooie dame. Hopelijk tot snel weer!
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
mixmatch
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Rustige zaterdag? Alles behalve!

Bericht door mixmatch »

hey bert
goed om te horen dat je genoten heb van de pijpkunsten van mijn skatje. Ik zal het nog leuker maken voor je, door te zeggen dat het haar ook zeer bevallen is :D. Was eigenlijk de eerste keer dat we het zo deden, dus ben blij dat het een succes was. Voor haar, voor jou en ook zeker voor mij. Geil om je te zien spuiten over die heerlijke tieten van haar. Wij komen binnnekort zeker weer langs voor een leuke middag of avond. En dat het misschien niet zo druk was, tja het moet ook niet te druk zijn, wij vonden het zeker gezellig en geil. En aan het lustcouple: geile show jongens, mooi om te zien dat vertrouwen tussen jullie. En geil natuurlijk :) voor ons alle2!!, moet ik even melden van mijn skatje :) :)

groetjes
M & S
bert_junior
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Hey M & S
Erg leuk om te horen dat jullie het ook een geile dag vonden! Appte net de dame van Lustcouple en die wilde meteen ook jullie reactie gaan lezen over de show ;)

Qua drukte was het denk ik precies goed om voor het eerst zoiets te doen, vaak zijn er toch vooral kijkers (terwijl over haar mooie geile borsten spuiten toch veel leuker is dan kijken alleen) of mensen die voornamelijk ´even snel´ willen. Hopelijk tot binnenkort, voor een minstens net zo geile middag en/of avond.
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
LeerMeester
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Mooi verhaal leuk om te lezen.
Zelf zou ik graag eens een sessie zien van een dame aan het kruis...
Wie weet ooit nog eens....
Ec blijft een leuke uitgaans gelegenheid met mooie mogelijkheden..

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
lustcouple
Leeftijd: 23
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door lustcouple »

Ik zie dat ik nog helemaal niks onder je verhaal heb gezet! Schandalig.
Ik vond het heel geil om te lezen en ik heb ontzettend genoten! whoooei.
Super bedankt voor je verhaaltje en er gaan er vast nog meer volgen.

Liefs

p.s. ik had wel door dat het jou handen waren :$ alle zintuigen op scherp als je niks kan zien. Betekent niet dat het er minder geil op word. Tegenovergestelde juist!
mixmatch
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door mixmatch »

Wat een toeval. Zitten net erover te denken om vanavond weer eens langs te komen. :)
jack1
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door jack1 »

Spannend!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten