23-03 "voorspel " en vervolg!!! "na spel "

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
jan1
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jan 2011 17:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Zuid holland
Contacteer:

23-03 "voorspel " en vervolg!!! "na spel "

Bericht door jan1 »

Voor mij begon de vrijdag vroeg wand ik had plannen om naar de EC te gaan dus moest werk op tijd klaar.
Om klok slag 03.30 uur klinkt uit mijn telefoon het deuntje :
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Ja die lacht de hele dag
Ja die lacht de hele dag.

En zo begin ik elke dag en probeer het de hele dag zo te houden.
Om bij het begin te beginnen, afgelopen woensdag avond kreeg ik een SMS:
“ Ik lig in bed wil je me horen klaarkomen “ of woorden van gelijke strekking.
Dat wilde ik wel dus haar gebeld en heerlijk ( ik heb gehoord dat je dat zo noemt ) telefoon sex gehad .
Wat is dat geil om een vrouw die je allen via sms kent ( dus eigenlijk niet ) zo te helpen en horen klaar komen.
Voor mijn gevoel en in werkelijkheid ook heb ik de helle nacht met een stijve gelegen.
Dit alles had wel tot gevolg dat de druk om naar de EC te gaan wel hoog was.
Om 16.00 klaar met werk in de auto naar Amersfoort, natuurlijk 8 km file , stuk binnen door maar om 17.30 op plek van bestemming , snel Vlaams frietje en naar de EC.
Op de bank naast de koffie zate G & R , G. 3 dikke zoenen en R. een hand.
En Jan zat op het bed die ook een hand.
Het was veder erg rustig, na een poosje kwam er voor mij een nieuw stel binnen en na dat ze zich had verkleed gingen ze naar de darkroom.
Na dat ik geprobeerd had nog wat te organiseren ging ik ook even kijken in de darkroom. G. lag in een uitdagen roze pakje in de stoel en de Damen in de swing
Ik ben naast haar gaan staan en even heerlijk haar mooie volle borsten gestreeld en haar harde tepel door mijn vingers laten glijden.
Maar dit alles was van korte duur, wand ze gingen er van door om in de stad nog wat te eten, wel nog even haar mooie vrouwelijke rondingen bewonderd toen ze zich verklede. Wie weet tref ik hen nog een keer in de EC.
En met het vertrek van dit stel was de rust weer terug gekeerd in de EC, maar dat was van korte duur, weer een voor mij nieuw stel. Zij liepen meteen door naar de darkroom en na een poosje konden G. en ik het niet laten om ook even te gaan kijken dus hand in hand naar de darkroom.
Zij lag in de stoel en werd lekker verwend, wij naast haar gaan staan en ik met haar borst en tepel gespeeld en G. lekker tegen me aan en zij spelde met mijn penis.
In eens hoorde ik op de achtergrond wat zeer bekende stemmen en even later werd ik begroet door een voor mijn wel een bekend stel , na een zeer warme begroeting door haar en een IK ZIE JE STRAKS , een hand voor hem verdwenen ze naar de cruising room.
De spanning steeg voor mij en toen de Dame in de stoel mijn penis over nam van G. en het tempo verhoogde was het niet meer te houden en kon ik nog net alles opvangen in het slurfje. Onbekende Dame bedankt.
Wat was dat een lekkere ontlading, gauw alles weer op frissen en naar de cruisingroom.
En dit was nog maar het VOORSPEL !!!
Laatst gewijzigd door jan1 op 28 mar 2012 06:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: 23-03 "voorspel " en vervolg!!!

Bericht door Sue en Lee »

“IK ZIE JE STRAKS” !!! hé dat waren míjn woorden!!!

Net binnen in de ec lopen we R. tegen het lijf…alleen??? Nee, G. is met J. in de darkroom, achter een stel aangegaan.
Daar wilden we het onze wel even van weten, en dus doorgelopen naar de darkroom. Ja hoor, een aantal mannen om een erg geile vrouw in de gyno stoel.
J. verbaasd ons te zien…Een omhelzing, welkomstkus..even staan kijken en toen “ik zie je straks”!!!

Zo nu eerst een kopje koffie, snel even omgekleed in mijn korte witte rokje, spannende zwarte bustier en mijn zwarte hakjes aan. Zo dat voelt lekkerrrr!!!
Er was nog één man in de cruisingruimte die ons “kende” naar zijn zeggen. We hebben nog onafgemaakte zaken te doen, zei hij…nou dát klinkt uitdagend haha.. :roll: Hij kwam wel erg close en wilde direct van alles, hoho even, eerst koffie en even op temperatuur komen zeg…

Na de koffie lekker met Lee staan tongen en elkaar heerlijk opwarmen, de “bekende” kwam erbij om mee te doen, maar daar kickte ik al snel op af… beharing overal… :( ..doet het echt niet voor mij….toen kwam H. binnen. Dat is dus wel een “bekende” van ons, een erg lekkere ook nog!! Dus een hartelijke begroeting en welkomstkus…
Daarna gingen de kleren uit en werd ik betast door koude en warme handen..op mijn lichaam, mijn borsten, buik,rug, benen en inmiddels wel erg natte kutje werden onder handen genomen….mmmmm erg lekker… :D
Niet veel later lag ik te krioelen op het bed met een paar lekkere mannen om me heen.
J. was er inmiddels ook bij gekomen en ontfermde zich over mijn vrije stukje lijf hihi. H. en ik waren in een heerlijke tongpartij beland met handen die over het hele lijf rondzwierven. Heerlijk om zo verwend te worden door die geef grage mannen. Ik draaide me om en nam de heerlijke (inmiddels leeg getrokken) pik van J. in mijn mond. In een mum stond ie heerlijk stijf en pijpte ik er lekker op los. H. vingerde me en ik Genoot!!!!
Daarna gewisseld en H. lekker gepijpt, terwijl J. me naar diverse hoogtepunten befte. Even op de knietjes voor J. en ja hoor..in no-time was er een waterval waar je U tegen zegt. Hij vingerde me zo giga lekker dat ik volop los ging en mijn sapjes overvloedig liet vloeien.
We dreven allemaal in een soort van waterbed, dus de boel maar even opgepoetst en rust en water genomen.

Later op het bed viel mijn oog op een lekkere kaal geschoren man….Yesss. die is voor mij!!! Bleek hij de man E.met de koude handen en de giga spermalading van 2 weken geleden te zijn.:-)
Niet gek dat ik weer voor hem ging… Een heerlijke harde paal om te pijpen en op mijn vraag of hij me wilde neuken. Jou??? Graaaagggg!!! Mmmm..
Wat een geweldige geile neukbeurt kreeg ik, in diverse standjes heeft ie me erg lekker genomen, tot slot op zijn hondjes, mijn kutje gevuld door hem en een harde paal van J. in mijn mond......geweldigggg…
Achter me op de bank zat H. zich ook alweer lekker stijf te trekken met een mooi uitzicht op alles wat er op het bed gebeurde. Ik zag dat hij klaar was om me ook een heerlijke neukbeurt te geven, ik hielp hem nog even door lekker te trekken, maar dat was hem nét te veel .… Hij was blijkbaar zó geil dat ie zijn condoom al vol spoot voor ie in me zat oepsss…

Tot slot nog een douchebeurt samen met J. en toen was het weer tijd om te gaan.
Mannen jullie worden wederom bedankt voor de lekkere geile avond.

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
jan1
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jan 2011 17:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Zuid holland
Contacteer:

Re: 23-03 "voorspel " en vervolg!!! "na spel "

Bericht door jan1 »

"na spel "
Na die heerlijke douchebeurt samen met S. waarbij het warme water onze lichamen nog heter maakten en we tegen elkaar aanwreven en Genoten van elkaars Genots-plekken was het tijd om onze kleren weer aan te doen.
In de winkel nog een hartje gesnoept, vroeger na de levertraan nu na een heerlijke avond.
Tijden gaan voor uit.
Buiten scheiden onze wegen, een innig afscheid , tot ziens, jonge het ga je goed.
Het was maar goed dat het donker was toen ik door de stad naar mijn auto liep, wand die big smile was er en van oor tot oor.
In de auto de radio aan goede muziek , radio Utrecht Love Songs, muziek heeft wel wat.
Eenmaal op de snel weg gaan er allerlei beelden door je hooft, Mooie ronde vormen, Een hand die iets te fanatiek was, En strak geil lichaam, Hoe teder je hooft word ondersteund, enz.
Het was niet druk op de weg dus met een uurtje weer thuis.
Na nog wat gedronken te hebben, naar bed.
Dan doe je je ogen dicht na een heerlijke dag.
En dan verschijnt aan de binnen kant van je oogleden het BEELD van de dag: DE SUPPER GEILE BLIK VAN EEN HEEL LIEVE EEN MOOIE VROUW DIE JE AANKIJKT TERWEL ZE ZELF WORD VERWEND. En zo viel ik in slaap

Allen die deze dag weer een succes maakte bedankt .

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
rein
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 feb 2012 17:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: 23-03 "voorspel " en vervolg!!! "na spel "

Bericht door rein »

Leuk verhaal wat me erg bekend in de oren klinkt :-)
Nl mn eigen schat deed dit nogal eens ,helemaal in onze beginjaren , na sochtends flinke sex gehad te hebben me onderweg bellen en zeggen dat ze haar " kut vol sperma",zo als ze dat altijd zo mooi kon zeggen even weer flink had klaargemaakt ,of me vragen of weer terug wilde komen om mn eigen zaad weer te neuken! Wat een tijden,ondanks we het toch meestal nog steeds 1 tot 2 x per dag doen zijn dat soort belletjes niet meer aan de orde.ook hebben we laten eens liggen geilen met vrienden van ons onverwachts,en jawel de dames hadden elkaar op liggen geilen in de tijd toen ik met mn maatje even was gaan ijs eten, savonds toen het kleine spul op bed lag begon het allemaal,nooit geweten dat ik zo geil zou worden als mn maat zn grote pik in mn kletsnatte vrouw zag schuiven terwijl ik zijn schat lag te neuken! En nu.....2en dag later werd mij verweten door mn vrouw dat dit was gebeurd en alles had moeten tegenhouden. Tot op de dag van vandaag is de sex samen wel iets anders geworden door het hele gebeuren,maar de sex is nog wel goed maar anders! W
Wilde het gewoon even delen;-)
edhunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 dec 2008 22:12
Geaardheid: bi
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: 23-03 "voorspel " en vervolg!!! "na spel "

Bericht door edhunter »

maar wie waren toch dat mooie stel in de darkroom??
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten