Stel, Vrijdag 28-8 maar dan 's avonds

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Hedone2
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:33
Geaardheid: bi
Locatie: Randstad
Contacteer:

Stel, Vrijdag 28-8 maar dan 's avonds

Bericht door Hedone2 »

Als alles mee wil zitten zijn wij vanavond weer van de partij. We zagen dat er vanmiddag ook al een stel aanwezig is, hopelijk is er 's avonds nog wat voor ons over :D We hopen weer op wat leuke en actieve (safe!!) neukers om mijn sletje te gebruiken. (En een ander stel zou helemaal gezellig zijn!!) Nogmaals het moet een beetje meezitten maar we proberen er tussen 20 uur en 20.30 uur te zijn!!!
bistrik
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 sep 2008 19:49
Geaardheid: bi
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Stel, Vrijdag 28-8 maar dan 's avonds

Bericht door bistrik »

Het was leuk, fijne en gezellig. En niet te druk. Kom vooral nog eens, en als ik kan ben ik zeker weer van de partij.
degeiltjes
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 nov 2008 17:05
Contacteer:

Re: Stel, Vrijdag 28-8 maar dan 's avonds

Bericht door degeiltjes »

Wij de geiltjes waren er wel en geil was het.
Als jullie het stel zijn wat wij ontmoet hebben,toen wij er nl binnenstapte was er reeds een stel heerlijk bezig.
wij hebben ons meteen uitgekleed en heerlijk meegedaan.
wat een heerlijk open gezellig en heel geil stel is dat mmmmmmmmlikjesssssssss en bedankt voor een top avond
DEGEILTJES
Gebruikersavatar
sue
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 aug 2008 18:10
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Stel, Vrijdag 28-8 maar dan 's avonds

Bericht door sue »

Wij Lee en Sue waren er ook, en dat is het stel waar jullie (de geiltjes) en wij dus ook zo'n heerlijke avond mee hebben beleeft.
Wij zaten op de bank toen jullie binnenkwamen, even bij te komen!! Wij waren rond 17.30 uur in de cinema, eerst heerlijk betast door een aantal mannen in het gangetje, wat erg geil was!!! Daarna in de filmzaal plaatsgenomen waar ik volledig betast werd door meerdere mannen die me om de beurt een heerlijke spermadouche gaven.
Een zeer attente man die me helemaal schoonpoetste met doekjes en een heerlijke donkere jongen die me keer op keer tot een gigantisch hoogtepunt vingerde...
Daarna met 4 á 5 mannen een heerlijk geil feestje gebouwd op de matras.
10 handen die me masseerden, mannen om me heen die elkaar pijpten, ook zo geil om te zien!! En uiteindelijk ook heerlijk geneukt door diverse mannen die elkaar de ruimte en de mogelijkheid boden om, om beurten te genieten van mij en ik uiteraard van hen!!
Was een zeer geile bedoening.
Ook de oudere heer die me heerlijk heeft genomen, was een waar genot!!
En toen we dan zaten bij te komen van al dit lekkers, stapten jullie binnen!!
Stelden jezelf voor als de geiltjes en begonnen mij en mijn partner eerst voorzichtig, aftastend te bevoelen, maar al snel bleek dat we dat eigenlijk wel errug lekker vonden!!! En was het een heerlijk geil spel.
Jullie dus ook erg bedankt voor de fantastische geile en lekkere avond.
En ook jullie zijn een lekker geil stel..
Lee en Sue
Spontaan genieten en laten genieten...Het leven is heerlijk :-)
Black
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 dec 2008 21:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Stel, Vrijdag 28-8 maar dan 's avonds

Bericht door Black »

sue schreef:Wij Lee en Sue waren er ook, en dat is het stel waar jullie (de geiltjes) en wij dus ook zo'n heerlijke avond mee hebben beleeft.
Wij zaten op de bank toen jullie binnenkwamen, even bij te komen!! Wij waren rond 17.30 uur in de cinema, eerst heerlijk betast door een aantal mannen in het gangetje, wat erg geil was!!! Daarna in de filmzaal plaatsgenomen waar ik volledig betast werd door meerdere mannen die me om de beurt een heerlijke spermadouche gaven.
Een zeer attente man die me helemaal schoonpoetste met doekjes en een heerlijke donkere jongen die me keer op keer tot een gigantisch hoogtepunt vingerde...
Daarna met 4 á 5 mannen een heerlijk geil feestje gebouwd op de matras.
10 handen die me masseerden, mannen om me heen die elkaar pijpten, ook zo geil om te zien!! En uiteindelijk ook heerlijk geneukt door diverse mannen die elkaar de ruimte en de mogelijkheid boden om, om beurten te genieten van mij en ik uiteraard van hen!!
Was een zeer geile bedoening.
Ook de oudere heer die me heerlijk heeft genomen, was een waar genot!!
En toen we dan zaten bij te komen van al dit lekkers, stapten jullie binnen!!
Stelden jezelf voor als de geiltjes en begonnen mij en mijn partner eerst voorzichtig, aftastend te bevoelen, maar al snel bleek dat we dat eigenlijk wel errug lekker vonden!!! En was het een heerlijk geil spel.
Jullie dus ook erg bedankt voor de fantastische geile en lekkere avond.
En ook jullie zijn een lekker geil stel..
Lee en Sue
Mooie Sue en beste Lee,

Voor mij was het natuurlijk erg leuk vooral omdat jullie er waren en met name Super Sue heeft ervoor gezorgd dat in feite niet alleen de airo uit kon maar ook alle kledingstukken uitbleven. Jullie zijn echt een fantastisch stel en ik hoop jullie nog weer eens te ontmoeten.

Tropische groeten,

Marcell (Black)
Zwart maar zeker niet zwartgallig en als ik onsterfelijk zou zijn, zou ik de dood uitvinden om nu plezier te kunnen beleven aan het leven. Leef vooral nu want seks na je 90ste is als biljarten met een stuk touw
Gebruikersavatar
sue
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 aug 2008 18:10
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Stel, Vrijdag 28-8 maar dan 's avonds

Bericht door sue »

Hoi Marcell
Jij bent zeker de moeite waard om nog weer voor terug te komen, fantastisch zoals jij een vrouw kunt laten genieten, en dan bedoel ik ook compleet genieten, incl. massage, strelingen, gezellige en leuke humor, attent en een heerlijk glad en strak mooi zwart lijf!! in samenspel met de andere getinte jongeman was het een waar feest voor mij...
Dank je wel..namens ons bieden...het was geweldig...

Sue en Lee
Spontaan genieten en laten genieten...Het leven is heerlijk :-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten