ervaringen tot nu toe

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
forest
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2008 01:05
Contacteer:

ervaringen tot nu toe

Bericht door forest »

wij (stel) zijn nu vier keer in de cinema geweest en we moeten (willen ) hier even zeggen dat het er erg goed,mooi en respectvol aan toe gaat.De eerste keer hebben we lekker kunnen genieten van elkaar in de heterocinema (we werden alleen maar bekeken) De vierde keer afgelopen donderdagavond hadden we zin om wat verder te gaan (donderdagavond 9 okt.)Lekker naar een film gekeken(daar gaat het niet om dus) lekker gaan vrijen,kleertjes langzaam uit,drie heren ook aanwezig in de heterozaal,kortom voor ons spannend en gezellie. Ineens kwam er aktie toen mijn lekkere wijffie mij ging pijpen,de drie mannen stonden er ineens omheen.Ik liet mijjn vrouw dat zien en zei tegen de heren dat ze van alles mochten doen maar niet neuken.....zo mooi ging het daarna en zoveel respect en bewondering voor mijn vrouw...ze hebben hun zaad over haar heen kunnen spuiten werden afgetrokken en gepijpt maar met heel veel affectie.Later toen alles voorbij was prachtig handjes geschud en keurig afscheid genomen.ZO KAN HET DUS OOK .Wij komen zeker vaker Geile groetjes
bistrik
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 sep 2008 19:49
Geaardheid: bi
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: ervaringen tot nu toe

Bericht door bistrik »

Goed te horen. En wat het respect betreft, zo hoort het ook!
Gebruikersavatar
sue
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 aug 2008 18:10
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: ervaringen tot nu toe

Bericht door sue »


Ook wij zijn een stel en al een aantal keer in de cinema geweest. We moeten inderdaad toegeven het is er schoon, netjes en vaak erg lekker.
Als je aangeeft wat je wel of niet wilt, gedragen de meeste mannen zich respectvol, zoals het hoort, laten we dit ook zo houden.
Dan is het voor iedereen genieten, voor de mannen maar zeker ook voor ons :)
Wij zijn ook zeker van plan vaker spontaan langs te komen, want dat maakt het extra spannend :roll:
Spontaan genieten en laten genieten...Het leven is heerlijk :-)
johanp1957
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 sep 2008 19:15
Geaardheid: hetero
Locatie: Omgeving Rotterdam
Contacteer:

Re: ervaringen tot nu toe

Bericht door johanp1957 »

Ik ben tot nu toe 1x in Amersfoort geweest, maar ook ik kan beamen dat het er erg netjes uitziet en schoon. Heb een hele leuke ervaring meegemaakt met een stel. Ik moet zeggen dat het als man erg moeilijk is om in te schatten wat een stel wel of niet wil. Gelukkig zie ik hier alleen maar positieve dingen over de stellen. Zij geven netjes aan wat ze wel of niet willen en dat is voor een man dan duidelijk. Ik hoop dinsdagavond 28 oktober weer eens te gaan en hoop dan weer op een heel leuke ervaring met een stel daar. groetjes JohanP
een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten