Excuses!

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
macko
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Excuses!

Bericht door macko »

Hi,

Gistermiddag was ik voor het eerst in bij EC in Arnhem. DIt vanuit de fantasie om eens een keer een man te pijpen. Ik speelde al lang met deze gedachte maar durfde het nooit. Tot gisteren. Ik was rond 13:00 /13:30 aanwezig en ben in het tweede hokje met gloryholes gaan staan dat uitkijkt op het hetero film scherm. Links van mij was een man die toenadering zocht. Eerst met vingers en later stak hij zijn pik door het gat. Ik heb hem na enige aarzeling eerst voorzichtig aangeraakt. Daarna heb ik geprobeerd om te pijpen maar de pik was erg fors. Ik kreeg hem nauwelijks in mijn mond. Ik merkte al snel dat ik er niks van bakte en heb geprobeerd met de hand nog wat te doen. Tot 2 keer toe daarna mijn mond nog gebruikt maar het lukte me echt niet. Op dat moment realiseerde ik me ook dat ik iets niet-veiligs aan het doen was omdat hij geen condoom om had. Toen ik me dat realiseerde schrok ik en in lichte paniek ben ik weggegaan. Sindsdien zit ik steeds met de gedachte dat ik iets op heb kunnen lopen hierdoor, ook al was het mond contact slechts 3 of 4 keer kortstondig.

Mijn excuses voor degene om wie dit gaat! Het zal niet leuk geweest zijn dat ik zomaar ineens verdween.

Groeten,

Een onvoorzichtig en onhandig groentje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten