Een tot snel weer ziens feestje ..

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
wijstel9774

Een tot snel weer ziens feestje ..

Bericht door wijstel9774 »

KIK wijstel9774

Een tot snel weer ziens feestje in de EC in Amersfoort …..

Tja, soms zit het mee en soms zit het tegen. bezoeken we vanmiddag voorlopig voor het laatst de EC in Amersfoort.

Bij binnenkomst in de shop is het direct al duidelijk dat het druk is vandaag. We krijgen direct een tweetal sporttassen voor onze spulletjes, de kluisjes zijn vol …. Wij voldoen de borg voor de tassen en lopen vol goede moed de cinema in. Eenmaal in de centrale ruimte zien we Benno al volop in de weer. Hij is zo te zien bezig om de schade in te halen van de tijd die hij C van Stelbuitensex heeft moeten missen. Daarnaast zien we dat EddieEagle, CBRmoterstel , G en E van CenE in huis zijn. Hmmm wat een heerlijkheid het lijkt wel afgesproken werk …. Niets is echter minder waar, er zijn een tweetal aankondigingen online gedaan. CaringBull heeft aangekondigd een heerlijke dame (Esther) mee te zullen nemen die minstens 20 mannen wil verwennen alles is welkom zolang ze maar een harde pik hebben en PeterRenate hebben ook aangekondigd te zullen komen. Laatst genoemde stel is naar we vernemen wel geweest maar vrij vlot weer vertrokken, jammer een hoop teleurgestelde heren waarschijnlijk die nu hun pijlen maar richten op de toevallig overige aanwezige mensen …..

Wij vinden het wel heel druk en moeten het eerst allemaal maar eens zien. Desondanks ontdoen we ons snel van onze overtallige kledij en trekt Roos een nieuw setje aan dat ze recent van mij heeft gekregen. Het zwarte setje biedt overal zonder al teveel moeite toegang toe en staat haar perfect al zeg ik het zelf. Vlot laat ik Roos met een aantal van de aanwezige gasten kennismaken. Het is echt enorm druk maar E van CenE laat zich er zeker niet door van de wijs brengen en geniet van de diversiteit van de aanwezigen. Wanneer wij eenmaal een beetje gewend zijn aan de drukte en Benno mij inmiddels heeft ingelicht dat hij niet heel veel tijd meer heeft vraag ik Roos of ze weer eens in de sling wil? Die blonde schone is dat de laatste keer prima bevallen en geeft aan hier graag gehoor aan te willen geven. Benno vraag ik of hij ook zin en tijd heeft om Roos te verwennen? Haha, tja hij zal s “nee” zeggen ….

Eenmaal in de sling laat Benno zijn likkunsten uitgebreid los op het heerlijk vochtige spleetje van de jonge dame. Dan wordt het tijd voor een goede beurt. Benno zoekt even naar zijn CD en ondertussen controleer ik even of hij zijn werk goed heeft verricht? Ja ja het spleetje is vochtig genoeg om little Benno te ontvangen maar voor de zekerheid laat ik Roos nog even squirten …. Dan mag Benno los en los gaat hij …. Binnen de kortste keren staan er zeker een man of 20 in de darkroom en helaas heren maar zoals in bijna ieder verslag al vaker vermeld zijn wij niet van het ongevraagd deelnemen of aanraken van de mooie blonde dame. Ondanks dat dit meer maal duidelijk vermeld wordt blijven er een aantal heren die het “proberen” maar goed nee is nog altijd nee dus we wijzen ze continu maar af hetgeen toch een beetje ten koste gaat van het de geilheid die er verder echt wel vanaf spat. Ondertussen hebben EddieEagle en H van StelBuitensex ons ook gevonden en zo komt het dat we met vier heren de mooie blonde dame verwennen. Eddie heeft het meeste geluk, hij staat zo dat Roos terwijl ze hard en vakkundig wordt genomen door Benno, in staat is om de Eagle in haar mondje te ontvangen. Roos zuigt er lustig op los en geniet van alle aandacht. Wanneer Benno om aflossing verzoekt laat Hans ook even zijn vingerbehendigheid op Roos los en binnen de korste keren komt de blondine wederom squirtend klaar. Eddie neemt het stokje over van Benno maar door de drukte in de kleine zaal valt dat nog niet mee. Inmiddels zijn Esther en CaringBull ook binnen en Esther heeft achter de swing op de grond plaatsgenomen om de eerste heren te ontvangen.

Wij besluiten dat het tijd is voor een korte pauze en bezoeken kort de rokersruimte buiten. Na de pauze nog een bakkie en opnieuw tijd voor actie …. Nu is het de beurt aan M van CBRmoterstel. Roos ligt inmiddels languit op de grote matras in de centrale ruimte wanneer M aankomt met haar bekende, beroemde en inmiddels beruchte “microfoon”. Nu weet ik al uit eerdere ervaringen dat ze hiermee een aardig kunstje kan opvoeren en ook mijn Roosje gaat deze ervaring nu opdoen. Ze kronkelt in alle richtingen en komt diverse keren heerlijk klaar … Ondertussen liggen C van StelBuitensex, E van CenE en Benno ook weer op het grote matras en zo spelen Roos en C ook nog even met elkaar. Heerlijk gezicht om mensen zo met elkaar en inelkaar op te zien gaan …..

Als de “microfoon” zijn werk heeft gedaan en het interview ten einde is is het ook voor Roos even tijd om bij te komen. Onder het genot van een drankje vertrekken we met EddieEagle naar de hetero filmzaal om daar met ons drieën plaats te nemen op het matras. Roos geniet in mijn ogen inmiddels lang genoeg van haar drankje en nog voordat ze de laatste slok heeft kunnen nemen begin ik haar gevoelige clitje te stimuleren. Nat is ze nog altijd en al vlot neemt Eddie de taken over en begint Roos heerlijk te likken. Zo liggen we met ons drietjes even te genieten wanneer ik G ook langszij zie staan. Roos dirigeer ik met haar hand naar de knuppel die voor G uitsteekt en zo komt het dat ook hij betrokken wordt in ons spelletje …. Als de Eddie uitgelikt is neemt hij plaats voor Roos en vind hij het blijkbaar tijd om haar heerlijke mondje om zijn Eagle te voelen. Dit standje is voor G het moment om met zijn knuppel de temperatuur inwendig op te meten bij Roos. G moet even de juiste positie vinden maar eenmaal gevonden neukt hij het strakke kutje van de blonde schoonheid met volle overtuiging. Eenmaal moe en voldaan draagt G het stokje over aan Eddie, maar die moet nog even bijkomen van zijn vorige inspanningen eerder vandaag …. Roos speelt nu even met zichzelf om de aanwezige heren zo even te vermaken hetgeen veel bekijks krijgt. Inmiddels zijn CaringBull en Esther ook in de filmzaal gekomen en zodra wij even het matras verlaten nemen zij onze plekken in.

Een korte afterneuk peuk en een bakkie water en tijd voor de volgende ronde ….. Terug in de centrale ruimte is het nog steeds een drukte van jewelste en wij besluiten dus om even te gaan kijken in de hetero filmzaal. Samen vinden we het heerlijk anderen te zien genieten van hun spel en zo komt het dat we vlot naast CaringBull staan waar we zien dat Esther uitgebreid genomen wordt. De heren wisselen van hun plek en inmiddels heeft CaringBull Roos ook al staand naar een heerlijk hoogtepunt gebracht als ik Roos vraag het lekkere kutje voor haar te willen likken? Ja uiteraard dat wil ze wel en zo laten we de dames even met elkaar spelen. Esther kan de strelingen en het likken van Roos zeker op prijs stellen en al vlot squirt ze van plezier. Samen met CaringBull brengt de blonde schone Esther tot een paar heerlijke hoogtepunten. Dan is het tijd voor de Bull om ook even Roos te laten genieten. Ik geef Roos opdracht door te likken wanneer de Bull achter haar plaatsneemt en haar stevig achterlangs neemt. Bezweet maar voldaan verlaat de Bull het strijdtoneel. Ook voor Roos is het even genoeg en dus tijd voor een volgende afterneuk peuk ….

Bij terugkomst in de centrale ruimte is er een ons onbekend stel binnen en zijn CBRmoterstel, StelBuitensex en C van CenE inmiddels vertrokken. Jammer, sorry we hebben jullie niet zien gaan in de drukte maar hopelijk tot snel weer! Wij verheugen ons er weer op maar het zou iets minder druk mogen zijn …..

Roos is redelijk aan de haaien maar helaas ik heb nog wel wat actie in m’n flikker over en duw haar achterover op het grote bed. Naast haar ligt inmiddels G en die is zo te zien ook weer klaar voor een nieuwe ronde …. Ik breng Roos vlot naar een paar squirtende hoogtepunten en laat haar dan de knuppel van G maar weer eens verwennen. G heeft er blijkbaar ook zin in en positioneert de dame zo dat hij gelijktijdig haar vocht kan proeven. Na zo even wat lastig te hebben gelegen vind G het tijd om Roos te bestijgen en al snel liggen ze in positie 69 op elkaar waarbij Roos de knuppel van G heerlijk diep in haar keeltje kan nemen en G maar geen genoeg kan krijgen van het heerlijk zoete vocht dat mijn geile blonde dame produceert. Tijd voor G om Roos uitgebreid te neuken. Roos op haar knietjes voor hem en gaan met die banaan! Zo komt er ook voor ons een einde aan een heerlijke geile middag in de EC.

Alle aanwezigen genoemd in dit verslag bedankt voor jullie aanwezigheid en betrokkenheid.

Helaas zal dit voorlopig wel ons laatste verslag zijn waarin we onze kruistocht door het land naar de diverse parenclubs, erotische sauna’s en erotische cinema’s omschrijven. Als alles naar wens verloopt hopen wij hier in de loop van oktober weer een vervolg aan te kunnen geven. Tot die tijd bedanken we een ieder waar we al positieve reacties van hebben mogen vernemen voor het lezen van onze verslagen.

Groetjes en tot snel,
Roos & Mich

PS jullie belevenissen uit jullie oogpunt zijn van harte welkom als aanvulling op ons verslag natuurlijk, graag lezen we hoe een ieder het ervaren heeft vandaag
Laatst gewijzigd door wijstel9774 op 02 sep 2018 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Esther
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Een tot snel weer ziens feestje ..

Bericht door Esther »

Hey Mitch en Roos (nu weet ik eindelijk jullie namen)!

Wat een mooi verslag van jullie belevenissen.
Het was inderdaad mega druk gisteren in Amersfoort. Top! Want daar kwamen wij (CaringBull en Esther) ook voor.
Ik heb mijn aandeel pikken, zaad en squirtsessies wel gehad. Hmmmmm!! Voor ons geldt: Hoe meer, hoe liever. Hihi. Ieder zijn fetish... :lol:
Sorry dat jullie het daardoor TE druk vonden.

Ik wil met name Roos bedanken voor haar heerlijke verwennerij: mij beffen en fisten. Hmmmmmm!! Fuck, wat was dat intens maar oooh zo lekkerrrr!! :!:
En ik geloof dat de aanwezige toeschouwers het ook konden waarderen.
Roos zal zeker intens hebben genoten van het vingeren en neuken van CaringBull... hij is de beste!! :D :!:

Ik heb enorm genoten van een mega intense middag in Amersfoort.

Geile groetjes, Esther ;)
wijstel9774

Bericht door wijstel9774 »

@Esther en CaringBull

Leuk dat je even reageert en fijn om te lezen dat jullie ons verslag kunnen waarderen ... Ja het was zeker druk, maar dit kwam vast niet alleen door jullie oproep, zoals in het verslag vermeld was er nog een aankondiging, dit stel is wel binnen geweest naar wij vernomen hebben maar is vrijwel direct vertrokken, erg jammer ..... Ieder inderdaad zijn of haar fetish en geweldig dat we daar een plek binnen bij de EC voor krijgen ..... Excuses maken is daarom geheel overbodig, we kiezen er tenslotte zelf voor om te komen en te blijven.

Roos vond het minstens net zo geil en lekker om te ervaren met jullie als dat jij dit hebt gevonden. Het was haar eerste keer dat ze een vrouw heeft laten squirten en dat vraagt om meer heb ik al vernomen, hahaha. Voor de toeschouwers van het spektakel zal het vast en zeker de moeite waard geweest zijn om deze zaterdagmiddag te komen. Ons lijkt het leuk om daar meer over te lezen dus langs hier nogmaals de vraag jullie ervaringen als reactie op dit forumonderwerp te delen?

Het was al met al inderdaad een zeer intense en geile zaterdagmiddag in de gezelligste Cinema van Amersfoort ......

Groetjes en wie weet tot ....
Roos en Mich
Esther
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Esther »

Hoi Mitch,

Wat ik ervan vond heb je al kunnen lezen: mega geil!! Hihi.
Helaas zal een vervolg er niet makkelijk inzitten...
Wij zijn een gelegenheids koppel. Ik ken CaringBull al een hele tijd. Hij organiseert gangbangs.
Dat wilde ik ook zo graag ervaren!
Echter is het erg lastig om die voor mij te organiseren. Want zo'n voorbereiding kost veel tijd.

En dat is mijn probleem. Ik ben getrouwd met een man die niks weet van mijn behoeftes (een lustslet zijn voor zoveel mogelijk mannen).
Dus ik heb maar zelden de gelegenheid voor een stout en geil avontuur.
Ineens was er deze zaterdagmiddag de gelegenheid. Te kort dag om een GB te plannen, maar naar een EC gaan, dat kon wel.
Ik heb één keer eerder met 6 mannen tegelijk seks gehad. (Andere setting) Dat vond ik echt super!! Nu was mijn doel meer dan 10 mannen. Maar CaringBull zette hoger in: minstens 20 pikken in nijn geile kutje. En hij kreeg gelijk. Het zijn er uiteindelijk 21 geworden. Plus nog meer mannen die ik alleen maar gepijot heb. Ook heerlijk overigens!!

Het was dus gisteren mijn eerste keer! En zeer waarschijnlijk ook voorlopig de laatste.
Daarom heb ik met volle teugen genoten van deze middag!! (Ik voel nu nog al die pikken... hihi. Mijn kutje is nog altijd gevoelig)

Ik hoop echt dat er nog eens een gelegenheid zal zijn! Wie weet...

CaringBull zal wel vaker oproepjes plaatsen. Voor andere sletjes... helaas niet voor mij...

XXX Esther
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 3 gasten