Wekker heerlijk vroeg gezet en netjes aan de voorbereidingen begonnen.
Uitgebreid douchen kutje scheren bikinilijn weg halen.
Lingerie bij elkaar zoeken.
Tegen 10e van huis weg gereden om, om 12:15 aan tekomen in de ec.
Kon me jurkje niet vinden thuis dus heb er daar maar snel 1 gekocht (wat een ramp)
Daarna op naar boven.
Van de aller aardigste dame beneden sorry weet jou naam niet een rondleiding gehad.
Boven zaten al wat mannen in de hal.
Heb me omgekleed en ben begonnen met een heerlijke bak koffie en een sigaretje.
Om vervolgens naar de darkroom begeleid te worden en daar aan het andereakruis vast gemaakt te worden.
Door een aantal mannen waar onder dan heerlijk verwend ben meer maals tot een heerlijke orgasme gekomen.
Al was het andreakruis niet ideaal dus maar verplaats naar de swing waar ik een aantal mannen heb afgetrokken terwijl mijn volgende orgasme weer naderden.
Geloof dat ik er alleen daar al een stuk of 3 gehad heb
Van de sling op het grote bed beland waar ik heerlijk gelijt en gevingerd ben aantal mannen afgetrokken waar van er een paar heerlijk klaar zijn gekomen

Tijd voor pauze een sigaretje en water heel veel water.
Dit had ik nodig;)
Daarna nog even den apart genomen wat is die man heerlijk.
Lekker gezoend en heerlijk tegen hem aan staan dansen.
Waarna ik hem gepijpt heb (volgende keer weer als het aan mij ligt
Toen sigaretjes pauze en terug naar binnen waar is joris (sorry als ik het verkeerd heb ben mega slecht met namen)
Tegen kwam die mij nog even heerlijk met zijn handen heeft laten klaar komen en mijn kutje flink vulde met zijn harde lul
Helaas moest ik weer naar huis toe maar het is zeker voor herhaling vatbaar alleen meld ik me dan eerst even op het forum

Dankje wel iedereen die er was heb genoten