Op donderdagavond 15-02 komen wij naar Amersfoort. Wij komen omstreeks 17:00 uur en blijven tot +/- 19:00 uur. Wij zoeken heel veel mannen. Dat is altijd een uitdaging in de avond maar wij gaan er voor! Jullie mogen mijn meisje er weer lekker onder spuiten en wie weet pijpt ze jullie ook weer.
Reageren met een foto vinden wij altijd leuk. De bi-mannen mogen aan mij zitten. Ik zal mij onderdanig opstellen
Groet TKG en Lottemooi
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad
dodo schreef: ↑14 feb 2024 20:25
mag het weer over haar gezicht heen? zo heerlijk om te zien
Natuurlijk!
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad
marten schreef: ↑15 feb 2024 08:50
Yesssss. Wel laat onderweg dus hoop dat ik het haal! Spuit graag op een mooi lijf mijn pik leeg. Ongeacht van wie dat is
Altijd welkom Marten