hallo allemaal
-
- Contacteer:
hallo allemaal
we zyn een leuk stel we zoeken mannen met xxl lullen waar ze een midag mee mag speelen en jullie met haar maaken we een geile midag van je kryg bericht waneer we gaan en vertel in het kort hoe je er uit ziet gr r en s
Re: hallo allemaal
ik heb zwart haar stekels strak een penis van 23 cm ik ben zaterdag in de cienma amersfoort hoe zie je er uit en hoe oud
-
- Contacteer:
hai we kunnen zaterdag niet maar als we gaan laaten we je het een dag van te voren weeten gr robensigridxlboy schreef:ik heb zwart haar stekels strak een penis van 23 cm ik ben zaterdag in de cienma amersfoort hoe zie je er uit en hoe oud
Hoi daar,
Wij zijn een leuk, jong stel, waarbij de man de 20 cm meer dan waar maakt. We wilden eigenlijk morgenavond even langskomen. Weten dan alleen niet of het dan wel een beetje swingt:) Zijn er bepaalde avonden waarop we het best kunnen langskomen..
Wij zijn een leuk, jong stel, waarbij de man de 20 cm meer dan waar maakt. We wilden eigenlijk morgenavond even langskomen. Weten dan alleen niet of het dan wel een beetje swingt:) Zijn er bepaalde avonden waarop we het best kunnen langskomen..
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
als jullie er donderdagavond zijn dan kan ik er zeker bij zijn 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten