Hoi ik ben op zoek naar een mooie vrouw tussen de 18 & 25 jaar die mij seksueel veel leert. Zelf ben ik 18 met nog niet zoveel seks ervaring heb je interesse in mij mail naar.
Ps ben dol op vrouwen in leer. Mijn fetish is dus ook leer
pb me schatje xxxx
mijn fantasie is
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: mijn fantasie is
Ik wil je niet teleurstellen of ontmoedigen maar de kans op een vrouw onder de 30 in de EC is maar klein, onder de 25 al helemaal niet. De meeste vrouwen zijn ouder dan 40, zelfs zoveel ouder dat het je moeder had kunnen zijn.
-
- Leeftijd: 27
- Contacteer:
Dag dag,
Ik zou zeggen ga lekker stappen en praat met een meid van die leeftijd, in de cinema ben ik zelf alleen verzot op 35+ heerlijk zijn de vrouwen schoonheid en geilheid komt met de jaren.
Veel plezier.
Ik zou zeggen ga lekker stappen en praat met een meid van die leeftijd, in de cinema ben ik zelf alleen verzot op 35+ heerlijk zijn de vrouwen schoonheid en geilheid komt met de jaren.
Veel plezier.

-
- Contacteer:
Ben ik met je eens, de ervaring komt ook met de jaren. Een jonge knul kan beter een meid uit de kroeg oppikken, desnoods met hulp van een vriend. Als dit niet wil lukken zal hij moeten gaan sparen en zich tot een professionele jongedame moeten wenden, die heb je vanaf 18. Jonge vrouwen komen niet naar een EC, parenclub of sexparty. Ze voelen zich hier te beschaamd voor, zijn bang door een bekende te worden gezien, voor slet uitgemaakt te worden en zo een naam te krijgen. Jonge vrouwen willen privacy, dus niemand anders erbij en zeker geen oudere heren. Misschien helpt het als jongerendagen enkel voor jongeren worden gehouden.kinkymarco schreef:Dag dag,
Veel plezier.
Laatst gewijzigd door Jan45 op 25 jan 2015 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Murphy's Law
- Geaardheid: bi
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Jan45 schreef: De meeste vrouwen zijn ouder dan 40, zelfs zoveel ouder dat het je moeder had kunnen zijn.
...Maar de voorkeur van deze dames is toch meestal...jongens die hun zoon konden zijn.
M.
-
- Contacteer:
Die zijn er inderdaad maar er zijn er ook die het juist niet jong willen hebben.Murphy's Law schreef:Jan45 schreef: De meeste vrouwen zijn ouder dan 40, zelfs zoveel ouder dat het je moeder had kunnen zijn.
...Maar de voorkeur van deze dames is toch meestal...jongens die hun zoon konden zijn.
M.
- Vinroo
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Murphy's Law schreef:Jan45 schreef: De meeste vrouwen zijn ouder dan 40, zelfs zoveel ouder dat het je moeder had kunnen zijn.
M.
Nee hoor , t idee dat ik geneukt wordt door een jongen die de leeftijd heeft van m'n zoon, staat me juist een beetje tegen....doe mij maar wat ouder met lekker veel ervaring

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Moet er ook niks van hebben.... jongens die mijn zoon zouden kunnen zijn. Maar toen ik de oproep las dacht ik ook: kans is klein dat die in de EC in vervulling gaat, maar een oproep plaatsen is vrij he.Murphy's Law schreef:Jan45 schreef: De meeste vrouwen zijn ouder dan 40, zelfs zoveel ouder dat het je moeder had kunnen zijn.
M.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten