Hierbij een uitgebreid verslag van de enorm geile middag met Elke....
Omdat het naaktdag was waren er al veel naakte heren aanwezig toen ik rond 14.00 de EC binnenstapte. Uitgekleed en even bijgepraat met een medebewonderaar van Elke op de bank bij de kluisjes. Rond 14.30 kwam Elke de trap op met haar mooie slanke lijf en ze kleedde zich direct helemaal uit bij de kluisjes.
Haar eerste fantasie maakte ze waar in de gang waar ze een man helemaal gek maakte door met haar lekkere lichaam tegen hem aan te rijden, terwijl ze zijn harde pik aftrok.....toen hij aangaf dat hij ging spuiten ging ze op haar knieën voor hem zitten en liet ze zich onderspuiten door hem....daarna op naar haar speelplaats, het grote matras!
Ze spreidde direct haar benen en een man gaf haar een lange natte befbeurt, waardoor ze kreunend klaarkwam. Mooi om haar strakke lijf te zien schokken terwijl haar kutje gelikt werd....
Daarna ging ze op haar buik liggen en vroeg welke man haar in haar kontje wilde neuken en (niet onbelangrijk) zijn zaad over haar kontje wilde spuiten! De eerste 2 wilden wel neuken maar nog niet klaarkomen, maar uiteindelijk vond Elke toch een slachtoffer die zijn sperma over haar lijf wilde spuiten....heerlijk gezicht om dat zaad over dat kontgaatje te zien lopen....
Er volgde enkel DP's en toen mocht (ik was nadrukkelijk verzocht om mijn energie te sparen) eindelijk "in actie" komen: 2 pikken in haar kutje!
Ontzettend geil moment als zo een mooie vrouw je vraag om te gaan liggen met als doel je harde pik in haar onderlijf te laten glijden....een tijdje zo geneukt haar strakke lichaam strelend terwijl mijn paal in haar op en neer gleed....
Na een tijdje kans voor een grote fantasie van mij en Elke: de staande DP! Na wat geklungel, waarbij mijn stijve pik heerlijk in haar kutje verstopt zat werd duidelijk dat dit geen succes zou gaan worden. Toch maar vaker oefenen!
Elke vroeg of ik klaar was om mijn sperma aan haar te geven en wel in haar geile mondje......dat laat je je geen tweede keer zeggen, dus het condoom eraf gehaald en ze begon direct mijn pik af te likken en vol te pijpen....
Na 3 dagen "bewuste onthouding" en de opbouw van geilheid wist ik dat ik enorm veel zaad zou spuiten....en aangezien Elke super lekker aan mijn harde, stijve likte was het op een gegeven moment niet meer te houden.....kreunend spoot ik mijn warme zaad in de mond van Elke, die volgens mij daar wel genoeg aan had
Het sperma liep uit haar mond langs mijn pik heen over mijn ballen en tussen mijn benen.....het was een erg geil gezicht om haar te zien met haar mond vol van mijn sperma....
Daarna heeft ze nog dubbel anaal en diverse DP's gedaan en uiteraard kwam haar vriend ook nog aan z'n trekken. Aangezien beffen niet mijn ding is heb ik die uitnodiging aan me voorbij laten gaan, maar gelukkig waren er mannen die haar heelijk gelikt hebben.
Ik heb nog een tijdje haar van achter in haar strakke ontembare kutje geneukt, terwijl ze haar vriend pijpte.....
Een heerlijk avontuur weer met Elke, echt geweldig en ik kijk nu al weer uit naar de volgende keer!!!!!!
Vincent