Ook voor ons is het zo dat we soms andere dingen willen proberen. Daarom is deze aankomende gangbang een bijzondere.
De volgende gangbang wil ik dat het voor mij heel moeilijk wordt. Ik wil namelijk een gangbang met alleen XXL (min. 19cm / 4cm dik) gereedschap die mij echt keihard doorneuken. Eerst heerlijk opwarmen zodat ik heet genoeg ben, maar daarna alleen maar lullen die de één na de ander opvolgen en mij naar ongekend genot brengen.

Aanmelden als je niet aan de bovenstaande eis voldoet heeft geen zin, je zal dan niet meedoen in deze GB!
Dus ben jij charmant, verzorgd en in goede gezondheid met stuk XXL gereedschap en heb je zin mij tot waanzin te neuken. Ben je geen haantje, ben je echt een teamspeler, kan jij een vrouw helemaal in extase krijgen en kan jij je aan mijn harde grenzen houden. Dan ben jij de man die ik zoek.
Ik wil niet gebeft worden, geen anaal en neuken met condoom.
De gangbang zal in een weekend in September plaatsvinden in het EC Amersfoort en reageren kan via een PB of via een bericht in dit onderwerp!
Mijn fantasie is dat jullie mijn fantasie bepalen. Dus heb jij altijd een fantasie gehad en denk jij dat die in deze gangbang past stuur dit dan mee met je aanmelding of zet deze in dit onderwerp. Jullie kennen ondertussen mijn stijl en ik zou het leuk vinden als jullie dit ook weten toe te passen in jullie fantasie, Wellicht kies ik jou fantasie dan uit, of een combinatie van meerdere fantasieën

Deze gangbang zal wel iets kleiner zijn maar veel intenser! We hopen dat deze gangbang net zo grandioos en geil zal zijn als de anderen die we gehad hebben en hopen op veel aanmeldingen, zodat wij dit kunnen doorzetten.

Sorry voor de mannen die niet aan de eisen voldoen.
Maar niet getreurd, see you @ the next gangbang!!!