Ervaring Sexy Suzy en lekker stel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Patrick666
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Ervaring Sexy Suzy en lekker stel

Bericht door Patrick666 »

Suzy en het stelletje dat later binnen kwam, bedankt voor de geweldige ervaring.
Het was de rit vanuit Limland meer dan waard.

Ik was netjes om 12 uur als een van de eerste bij Erotica in Amersfoort, en al snel na het uitkleden kwam Suzy naar binnen gewandeld. Was mijn eerste ervaring met haar, maar sjees, wat een prachtvrouw is het. schitterend figuur, knap koppie, en ze ging meteen vanaf de start geweldig te keer, nam niet eens de tijd om dat heerlijke witte jurkje en haar hoge hakken uit te trekken. Denk dat er gemiddeld rond de 12 mannen waren, en ze hebben allemaal niet lang hoeven wachten voordat de pik in de mond of in het lekkere kutje van Suzy verdween. Ik was een van de eerste gelukkigen die haar mondje om mijn pik mocht voelen, en dat was een waar genot. Na mijn pik lekker bewerkt te hebben draaide ze haar kontje naar me toe zodat ik haar doggystyle kon neuken. Heerlijk neukte ik haar terwijl ik haar tieten vastgreep, en de eerste keer kwam ik daardoor ook al veel te snel klaar. Gelukkig weigerde mijn pik slap te gaan hangen, dus na een aantal mannen lonkte Suzy weer naar mijn pik, en toen heb ik haar weer heerlijk geneukt. Suzy kwam ook een paar keer klaar volgens mij want ik zag haar lichaam trillen en ze vroeg me om door te neuken.

Op een gegeven moment kwam er ook een stelletje binnen gelopen. Ik neem aan dat vrouwen de man als knap zouden omschrijven, maar daar heb ik geen oog voor :) Maar de dame was me toch een pracht exemplaar, lekker lichaam, lang haar en een gezichtje waar je vrijwel spontaan van klaar zou kunnen komen. Mijn pik stond al meteen stijf toen ze zich begon uit te kleden en zich in het sexy rode jurkje stak. na een paar keer naar Suzy gekeken te hebben vertrok het stelletje naar de darkroom, waarna natuurlijk een heel stel mannen volgde. Ik ben op een gegeven moment ook maar eens gaan kijken, en toen lag de dame al lekker in de swing met een blinddoek om. Ze werd toen net geneukt door een van de mannen, en ze leek er van te genieten. Ik ben aan de minder drukke kant gaan staan, en toen greep deze beauty mijn pik vast. Nadat de neuker klaar was zag de man van het stel dat mijn pik klaar was om zijn dame te neuken, en gaf wat reinigings gel, zodat de dame niets kon overkomen. (top hygiene!) daarna kreeg ik een condoom en dat rolde ik over mijn stijve pik. Ik ging achter de dame staan en stopte mijn pik naar binnen. Ze was heerlijk strak, en kwam na verloop van tijd heerlijk gutsend over mijn pik klaar, nadat ze enkele keren gespoten had hield ik het ook niet meer vol, en kwam heerlijk in haar kutje klaar. Ik ging weer even kijken of het nog gezellig was bij Suzy, en die was nog lekker bezig, dus ging ik maar weer even terug naar het stel.

De man na mij was vrij snel klaar, en er was schijnbaar niemand anders die het aandurfde, mijn pik was nog steeds hard, dus de man keek mij aan en ik heb wederom mijn mannetje gestaan, natte kutjes moet je niet laten opdrogen. Ik vroeg of ik haar mocht vingeren en na de gel mocht dat. en ze kwam toch gillend met stromen over mijn hand klaar... heerlijk, ik mijn pik er weer ingeramd, en haar nog meerdere malen klaar laten komen.... wat is deze dame een toppertje zeg. Nadat ik klaar was en er nog iemand haar had geneukt wou de dame even rusten en toen heeft het stelletje zich terug getrokken in de cinema om even te knuffelen. Ik heb nog even vanuit de gloryhole ruimte mee genoten, maar toen ik een pik tegen mijn zij gedrukt kreeg ben ik vertrokken naar de party area.

Suzy was echter even buiten gaan roken, en toen ik terug kwam bij de cinema begon de dame weer zin te krijgen, dus ze ging voorover gebukt over het bed hangen in de cinema, waar de eerste man zat te stoeien met zijn condoom, waardoor de tweede man zijn kans greep, zo'n dame laat je niet wachten met zo'n heerlijke smachtende kut. nadat de eerste klaar kwam kwam de tweede ook al vrij snel en keek de man mij weer aan. Terwijl ik haar heerlijk achterlangs nam vroeg de man of ze mijn pik in haar kontje wou hebben, en dat wou ze wel... dus na wat glijmiddel ben ik rustig in haar kontje gaan neuken. Toen ze er aan gewend was ging ik harder stoten en ging haar man haar op een gegeven moment vingeren of fisten.... dat weet ik niet zeker. Heerlijk kwam ik in dat kontje klaar, en zij genoot er ook weer met volle teugen van, aangezien ze maar bleef smeken om meer. Toen ik voorzichtig mijn pik uit haar kontje trok was ze schijnbaar voldaan. Ze hebben nog even geknuffeld, en ik was alweer het kontje van Suzy aan het strelen toen het stelletje zich weer aan kwam kleden.

Voor mij was het fijn om te horen dat de man zei dat ik vandaag de beste was, waarna de vrouw me nog half versuft super geil aankeek. Nog even netjes bedankt en afscheid genomen, en toen weer door met Suzy. Ik heb haar nog een keer heerlijk geneukt, waarbij ze weer lekker klaar kwam, maar mijn pijp was al helemaal leeg. Was wel balen want rond drie uur vroeg ze wie er nog over haar heen wilde spuiten. Ze ging op haar knieën op het bed zitten en de overige 5 of 6 mannen trokken de ladingen ui de pikken, vol zaad keek ze mij nog aan of ik er ook nog iets bij wou schieten, maar met een stijve pik in de hand zei ik dat dat waarschijnlijk nog heel lang zou gaan duren :). En het lag echt niet aan Suzy, want als je bij haar niet klaar kan komen dan moet je eens naar je huisarts voor een onderzoek. De standjes die zij allemaal aangenomen heeft.... petje af.

Daarna ging Suzy nog even douchen en hebben we met zijn vieren nog even gezellig gebabbeld....
Dit ga ik zeker nog een keertje doen. Sowieso zo meteen in bed met mijn herinneringen aan de geweldig geile middag :)

Suzy en de onbekende dame (en vriend/man), bedankt voor de gezellige en zeer geile middag, ook namens mijn pik.
Hopelijk treffen we elkaar nog eens in de toekomst.

groet,
Patrick
HeelHard
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Ervaring Sexy Suzy en lekker stel

Bericht door HeelHard »

Mooi verslag zeg! Daar had ik ook wel bij willen zijn :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten