hoe een saaie avond ineens heel heet werd

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
venga
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

hoe een saaie avond ineens heel heet werd

Bericht door venga »

Moe van het werken kwam ik thuis. Ik bedacht, wat ga ik doen? Ga ik thuis als een zombie op de bank hangen of lekker hangen in de banken van Eroticcinema. Het laatste deed ik

Rond 19:30 kwam ik binnen. Er waren ongeveer 5 a 7 mannen in the house. Niemand was actief en niemand probeerde in beeld te komen. De film in de cinema sprak me niet erg aan, dus ik ging naast een man zitten in de grote ruimte.
Rond 20:00 kwam er ineens een stel binnen. Zij slank, fijn gebouwd, blond en een prachtige splinternieuwe borstvergroting. Ze kleed zich uit en er kwam een prachtig setje tevoorschijn waarin haar blote borsten prachtig naar voren kwamen, geil jurkje en mooie pantys moet hoge hakken. Hij was ook slank, goed getraind lijf, mooie lul en kaal hoofd. (Ja mannen, wij mogen onszelf ook beschrijven!! Taboes bestaan toch niet bij Erotic cinema?)
We hebben super lekker zitten kletsen. Ik was niet meer moe. Ik werd vrolijk van de gesprekken. Ik voelde een klik met het stel. Vooral de humor en het feit dat we beiden ondernemend zijn vond ik leuk.
Tot mijn verrassing kwam er om 20:30 nog een stel binnen. Twee getatoeëerde personen, hij met hetzelfde kapsel als van het eerste stel, maar een klein beetje forser :) Behalve het kapsel was er nog een overeenkomst, ook hij was communicatief sterk. Zij op hoge hakken en een prachtige netpakje aan waar de erotiek van afspatte.

De avond verliep verder actief. De blonde dame wilde door drie mannen geneukt worden. Ik gaf 1 van mijn condooms aan een medebezoeker, hij mocht van mij eerst. Ik wilde zijn prachtige lul zien verdwijnen in haar. Goede keuze, want ze was blij met de XL die bij haar naar binnen schoof. Toen hij klaarkwam, heb ik het stokje overgenomen. Ook mijn lul voelde hoe heerlijk nat haar kutje was. Verder voelde ik weer haar heerlijke grote, mooie borsten en zag dat ze prachtige grijze ogen heeft.
Zij wilde een pauze en de stevige kale meneer riep mij. Ik kwam en heb zijn lekkertje direct erachteraan geneukt. Ik stond er iets beter voor, waardoor ik harder kon stoten. Ook deze dame, wat een spontane meid. Zij was de eerste keer in EC, maar daar was niks van te merken. Geen spanning, gewoon lekker spontaan en gewoon alle lullen verwerken hoor.

Wat begon als een rustige avond, werd nog best een pittige avond voor alle mannen om de twee geweldige stellen hun plezier te kunnen geven.
Blonde dame en heer, wat is jullie naam ook alweer? Stom dat ik dat vergeet, maar zeg ff of stuur een pb

Wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lekkere avond en hoop jullie nog vaker te zien. Dan beloof ik, dat ik uitgerust aanwezig ben en dan zal ik wat sperma gaan sparen voor jullie
Lekkertje3549
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: hoe een saaie avond ineens heel heet werd

Bericht door Lekkertje3549 »

Wij vonden het ook super om er te zijn en mij vrouw heeft echt genoten. We zijn vandaag naar Hilversum geweest maar daar was het stil.
Er waren buiten ons nog 4 man waarvan 2 kijkers de 3e een jongen jongen kreeg hem niet stijf. De 4e die heeft even geneukt maar kreeg het benouwd. Het was er ook echt warm. Ze hebben wel alle 2 gevingerd en gelikt en toen hem ik het werk maar even afgemaakt.
Dat was weer een geile avondje voor ons.
Nou tot de volgende keer.
venga
Contacteer:

Bericht door venga »

Hoop jullie zeker weer te zien.
Nodig mij uit via een pb zodat ik mn ballen vooraf wat rust kan geven.
Adrian
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Adrian »

Venga, leuk dat je wat hebt geschreven, waardeer ik heel erg.

Was inderdaad beter dan bank hangen!

Tot een volgende keer in de cinema.

Liefs, Rianne
venga
Contacteer:

Bericht door venga »

hier stond hetzelfde als in het volgende bericht, maar hoe kan ik een bericht eigenlijk wissen, wie heeft een tip?
Laatst gewijzigd door venga op 19 mar 2016 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
venga
Contacteer:

Bericht door venga »

Lieve Rianne

Fijn dat je reageert, nu weet ik je naam en ga deze zeker niet vergeten.
Lekker weekend en hoop je weer te ontmoeten.
Groeten aan je vriend, jullie mogen er beiden zijn !!

xx Marc
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten