Vrijdagmiddag 1 Juli Ervaring

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Maagd97
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Vrijdagmiddag 1 Juli Ervaring

Bericht door Maagd97 »

Na er lang over nagedacht te hebben , besloten om naar de EC in Hilversum gegaan.

Na een tijd in de trein te hebben gezeten was ik in hilversum aangekomen, daar moest ik na wat foute afslagen de weg weer terug vinden :? Eenmaal in de EC aangekomen, werd ik verteld hoe alles werkte en werd mij duidelijk gemaakt dat niks moest en alles mocht. Ik was erg zenuwachtig , dit was mijn eerste keer in de Ec maar ook de eerste keer seks. eenmaal binnen eerst even in kleren rondgekeken, en ik zag al twee dames op het grote bed liggen. Ik had ze aangesproken, en er werd mij verteld dat ik mijn kleren in een locker kon doen, en dat ik een kopje koffie of thee kon pakken om even op rust te komen.

Nadat ik dit had gedaan , ging ik bij het bed staan en stelde de vrouwen mij nog even op gemak (lekkersletje en een vriendin van haar) na een paar minuten wachten, naar de andere kant van het bed gelopen. Hier lag de vriendin van lekker sletje.

Lekker sletje zag al aan mij, en Mijn jongeheer dat Ik er zin in had, en begin mij lekker af te trekken. Al snel vroeg ze of ze mij mocht pijpen , en deed een condoom om. Terwijl lekker sletje mij aan het pijpen was, werd ze ook geneukt door iemand anders.

De vriendin van lekkersletje keek eerst toe, en zei na een tijdje: " Weet je wat nog lekkerder is Dan gepijpt worden?" Door zn tween gepijpt te worden. Zelf werd Ik nog een stuk geiler dan dat Ik al was, en een dubbele pijpbeurt, ja wie wil dat nou niet?Na een tijdje vond lekkersletje dat het wel tijd was om haar te neuken, en dat heb Ik maar gedaan.

Aangezien het voor mij de eerste keer was ,. Wist Ik niet helemaal wat Ik moest doen, maar dat werd al erg snel duidelijk. Ik begon erg rusting, maar lekkersletje houd meer ervan om erg hard aangepakt te worden! Na een tijdje kwam Ik al weer klaar. Maar Ik was al weer gereed na 2 minuten. Na het condoom hebben afgedaan, ging Ik een beetje bij de andere meid staan. En Ik vroeg haar of ik haar ook aan mocht pakken,waarop ze antwoord :"Ja graag" Met haar ook een erg leuke tijd gehad, na een tijdje Nam ze een pause, en heb Ik het zelf verder afgemaakt.

Toen heb Ik gedoucht , mij aangekleed . En Ben Ik naar de trein gegaan. Als het aan mij ligt, heb Ik een erg geslaagde middag gehad, en is dit niet de laatste keer dat Ik in de EC kom. Als er nog meer vrouwen zijn die ook een leuke dag willen hebben, met mij hoor Ik het graag

Erg bedankt iedereen!
Hey Ben op zoek naar Geile Vrouwen, stuur me een pbtje! :roll:
ANKE
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag 1 Juli Ervaring

Bericht door ANKE »

Zo te lezen is lekkersletje ook een lekker sletje. Wat fijn om te lezen dat het je goed bevallen is. Leuk dat je die twee dames bent tegengekomen en goed begeleid bent door hen. Overigens wel een luxe, twee dames.
altijdlief
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag 1 Juli Ervaring

Bericht door altijdlief »

je bent een gelukte vogel
Zwartzaad