Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door Isa »

Pffffff zoveel mensen, zoveel geilheid :D ik ben er nog stil van.....maar euh, als iemand mijn slipje nog gevonden heeft en er afstand van kan doen dan wil ik hem best wel graag terug :D Ander momentje zal ik schrijven over deze heerlijke middag . Kusssss Isa xxxx
Plumberjack
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag.....volle zalen!!!

Bericht door Plumberjack »

He lieve isa.

Ga maar een paar mooie nieuwe slipjes kopen , krijg je van mij.
Misschien heeft Patricia hem gevonden , en anders heeft iemand hem misschien wel meegenomen als goede herrinering aan deze mooie middag.

Dikke Kuss Jack
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Vandaag op het programma:
- een Nederlandse man die met zijn Japanse vrouw in Spanje woont
- een hernieuwde kennismaking met Mr en Mrs
- een verrassingsbezoek van Isa
- een nieuw stel in de EC
- een demonstratie van Dr Bob

Om kwart voor 1 kom ik de EC binnen. Bij de deur kom ik al meteen Bert tegen, die natuurlijk ook weet dat er vandaag leuke dingen staan te gebeuren. Maar het is nog vroeg. Alhoewel... Stel Spanje heeft aangekondigd er al om 12 uur te zijn.
Inderdaad zijn die er al. Hij is een rustige, iets oudere man, zij een slanke Japanse, ook heel rustig. Naarmate de dag vordert blijkt dat ze ook rustig blijven en dat hoe wild het er in de EC ook aan toe gaat... zij blijven rustig. Ik heb uitgebreid met ze gekletst over Spanje en wat daar te beleven was en over wat ze hier hoopten te vinden. Maar kennelijk zat er voor hun niet echt wat bij waar ze opgewonden van werden. Maar goed, dat hoeft ook niet. Niks moet in de EC. En het zijn aardige mensen.
Er loopt ook een ander behoorlijk oud stel rond, maar ook die heb ik niet actief zien worden. Vanwege de oproep van stel Spanje is het wel behoorlijk druk en het wordt alsmaar drukker.

Dan om een uur of kwart over 1 komen Mr en Mrs binnen. Ad en Tanja heb ik al eens eerder ontmoet op een heerlijk rustige avond. Leuk gezellig koppel met een bijzondere hobby. Zij ziet er prachtig uit. Ze vinden het minder leuk dat zo druk is en overwegen weer weg te gaan, maar dan komt Plumberjack, waarmee ze hadden afgesproken. Tanja is zondag jarig en speciaal voor haar heeft Jack een groepje mannen uitgenodigd om haar te verwennen. In de enorme drukte (heb het zelden zo druk gezien) kun je de actieve mannen makkelijk herkennen aan dat ze hun kleren uit hebben. De rest (de kijkers) houden hun kleren gewoon aan, hoe warm het ook wordt.

Dan komt als verrassing ook Isa binnen. En Ricardo en Gooise Minnaar en Blacko en nog een paar anderen. Het wordt steeds gezelliger. Tanja heeft nog geen ervaring met een andere vrouw en weet eigenlijk niet of het iets voor haar is. Isa daarentegen is dol op vrouwen, op vrouwenlichamen, op tieten, kutjes, likken vingeren, etc. En als je haar een dildo voorbindt, dan neukt ze er nog op los ook. Enfin, de twee vrouwen gaan voorzichtig het grote bed op. Eerst Tanja, die door Gooise gemasseerd wordt. Dan komt Isa erbij en heel voorzichtig beginnen de twee vrouwen elkaar te verkennen. Isa neemt het voortouw. Ze doet Tanja's bloesje uit en betast haar tieten en sabbelt zachtjes aan een tepel. Tanja doet hetzelfde bij Isa. Als ze daarna doorgaan met elkaars kutje vingeren, houdt Gooise op met masseren en kijken alle mannen alleen maar toe hoe deze twee prachtige dames elkaar verwennen. Het is werkelijk zo geil om te zien. Zeker met de wetenschap dat het voor Tanja voor het eerst is en dat ze zich er helemaal aan overgeeft, terwijl er misschien wel 40 man toekijkt. Jack zegt: "wij mannen kunnen wel naar huis gaan". Maar gelukkig is er toch nog wel een taak voor ons weggelegd.

Gooise begint. Hij was Tanja al aan het masseren en nu neemt hij het voortouw. Hij doet snel een condoom om en begint haar te neuken. Isa komt het bed af en gaat bij de rand staan. Ik ben er klaar voor en steek mijn pik in haar door Tanja voorbewerkte kutje. Vanaf dat moment veranderd de EC in een ouderwets neukfestijn. Blacko neemt Isa genadeloos te grazen, evenals Gooise en Ricardo. Ik krijg ook nog de kans om Tanja te neuken en daarna Isa nog een keer totdat ik volledig buiten adem ben. Misschien doordat zoveel mensen in de EC de zuurstof opzuigen. Of ik word oud en mijn conditie wordt minder. Dat kan ook. Blacko neemt Isa van achteren en "per ongeluk" probeert hij hem in haar anus te steken. Als door een wesp gestoken springt Isa weg. Daar is haar sterretje niet op berekend. Ze zegt: "nu ga ik uithuilen bij Jack" en ze kruipt op Jack die op zijn rug op bed ligt.
Om een uur of 3 wordt het tijd voor mij om te gaan. Net op dat moment komen er nog 2 of 3 nieuwe stellen binnen, waarvan 1 stel voor het eerst. Ook Rakkertje komt binnen, die ik al een tijdje niet meer had gezien. Even bijgekletst en toen moest ik gaan. Het feest is nog lang niet afgelopen neem ik aan. Helaas moet ik weg voor werk.

Na het werk tegen 7 uur nog even langs geweest. Dokter Bob geeft een demo . Er zijn wat geïnteresseerden op af gekomen. Stel Spanje is er nog steeds, heel rustig. Als dokter Bob zijn college begint zijn er drie hele jonge knapen die geïnteresseerd luisteren naar zijn betoog over BDSM. Hij demonstreert de werking van verschillende zwepen en laat met behulp van Phedre zien dat hij haar helemaal kan controleren en ontzettende geilheid kan opwekken zonder aanraking. Het nieuwe stel van vanmiddag is ook gekomen voor de les. en de dame van het stel wil wel onderworpen worden aan een demonstratie waarbij ze wordt vastgebonden op een bodyboard. Ze wordt eerst geblinddoekt en uitgekleed en het is duidelijk te zien dat ze siddert van anticipatie en genot. Helaas kan ik niet langer blijven. Ik denk dat het nog erg spannend ging worden. Wat een dag. Pffff
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
evertvangisteren
Leeftijd: 60
Contacteer:

Bericht door evertvangisteren »

Goed verslag

Evert
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Zo ontzettend veel mensen, zo weinig reacties.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plumberjack
Leeftijd: 55
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Hoi Benno.

Vandaag gaat isa een verslag schrijven over de gebeurtenissen vrijdag middag ,

Daarna zal ik er ook wat opzetten , over hoe ik het ervaren heb.
Misschien dat onze masseur nog wat kwijt wil.
Of een ander die er bij was vrijdag

Gr. Jack
nylons lover
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Kon helaas niet aanwezig zijn, maar lees graag de verslagen.
Fijne zondag.
Herman
Isa
Contacteer:

Bericht door Isa »

Ha lieve mensen. Ik was inderdaad wel verrast toen ik net weer inlogde na mijn Sinterklaas weekend en nog weinig verhalen kon lezen over de drukste geile vrijdag middag die ik heb meegemaakt in de ec. Iedereen is natuurlijk druk met andere kadootjes uitpakken :D Heerlijk Benno dat jij altijd zo snel en mooi je belevenissen deelt :D Het is leuk het door andermans ogen te herbeleven dus bij deze ook mijn uitnodiging aan de andere aanwezigen :D :D
Ik ben bezig met een heerlijk verslag kan ik zeggen maar krijg het vandaag nog niet af jammer genoeg. Nog ff geduld lieve mensen en voor nu een welterusten. Tot snel , kusss Isa
Isa
Contacteer:

Bericht door Isa »

Afgelopen vrijdag kwam ik rond twee uur in de ec aan. Plumberjack had mij uitgenodigd om te komen omdat er een verjaardagsfeestje van Tanja gevierd zou worden. Een paar lekkere heren waren haar kadootje maar mss zou een dame ook wel een leuke verrassing zijn. Ik ben dol op de heren maar minstens net zo dol, zo niet doller op een heerlijke vrouw, dus ik heb bergen verzet om ff een uurtje langs te kunnen wippen. Toen ik binnen kwam zag ik dat het behoorlijk druk was maar ik had me daar al op ingesteld. Een oproep op het forum van een stel trekt nou eenmaal vele bezoekers. Plumberjack stelde mij voor aan zijn "gasten" en ik zag een prachtige vrouw met allemaal lekkere heren om haar heen. Ik ging even aclimatiseren en mijn dagelijkse kloffie in een kastje proppen. Een wonder dat dat nog kon eigenlijk, Thanxxx Plumberjack :D Ik zag Tanja plaats nemen op de bank en vroeg haar te komen liggen op het bed. Gooise wilde haar graag masseren en stond daar al klaar voor. Tanja kwam op het bed op haar rug liggen en Gooise begon haar heerlijke lijf in te smeren. Ik zat naast Tanja en ik kletste wat met haar en vroeg of ik haar mocht aanraken. Dat wilde ze wel en voorzichtig raakte ik haar lichaam aan. Ze had een prachtig lingerie setje aan maar daar mocht wel wat van uit :D Eronder vandaan kwamen twee heerlijke borsten tevoorschijn. Ik wilde er het liefst direct vol naar uitreiken maar ik hield me in. Door de massage zag ik dat Tanja meer ontspannen raakte en met mijn ogen hield ik haar aandacht bij mij en niet bij de volle zaal. Ik vroeg of ik haar borsten mocht aanraken en ook dat wilde ze wel. Zachtjes likte ik haar tepels en begon ik te zuigen en te sabbelen. Tanja reageerde duidelijk erg positief op mijn aanrakingen en ik durfde meer bij haar te gaan doen. Haar hele lichaam betaste ik en al snel kon ik het niet laten haar kutje te voelen. Ondertussen ging Tanja ook meer van mijn lichaam genieten en vonden haar handen mijn gevoelige plekjes. Ik raakte zo opgewonden en ik had z'n zin om deze dame te laten genieten. Mijn vingers gingen dieper in haar kutje, Tanja zat rechtomhoog op haar knieën midden op het bed en met elke beweging van mij in haar, zag ik haar gezicht meer en meer ontspannen, genieten , zacht worden en glimmen....zo mooi te zien. Ik geloof dat ook Tanja op dat moment , net als ik, de drukte om ons heen vergat en ze kwam heerlijk spuitend klaar. Ik voelde haar geil over mijn hand stromen. Ik had zin om haar te likken maar Tanja wilde mij ook verwennen. Mijn bh en slip waren al uitgetrokken door een paar behulpzame heren en ik ging volledig naakt op het bed liggen. Tanja begon mij te likken en te vingeren, zo heerlijk. Ondertussen gingen de heren ook voorzichtig meedoen en al snel werd Tanja geneukt. Ik stopte mijn vingers nog even bij haar naar binnen en voelde de harde lul in haar. Tanja genoot van het neuken en ik deed even een stapje terug. Terwijl ik van het bed afstapte stond er al een heer klaar om mij flink te neuken, terwijl ik genoot van het uitzicht voor mij. Vanaf dat moment wisselde de heren zich af om bij ons binnen te dringen terwijl de grote menigte toekeek. Ik zag dat Tanja heerlijk genoot en dacht zelf even een rustiger plekje met mijn kanjers op te zoeken, even naar de sling, die hadden we tenslotte al zo gemist vorige week. Maar daar aangekomen bleek dat een rustig plekje er gewoon niet inzat, ook bij de sling diende de enthousiastelingen zich aan en ik kreeg ook nog een subtiel seintje van Plumberjack dat het voor Tanja alleen wel heel druk werd rondom het bed. En meisjes moeten elkaar altijd bijstaan he, zeker temidden van een overdosis testosteron dus ik ben gauw weer terug gesneld. Ik kroop onder Tanja terwijl ze geneukt werd en likte haar heerlijke tepels. Overal voelde ik handen ,vingers en tongen mmmmm. Daar aan het bed werd ik door een aantal heerlijke mannen goed hard geneukt terwijl ik lag op het bed of staand naast het bed. Het was een waar genot, zoveel heerlijk aanbod hihi. Blacko kreeg wel ff op zijn donder want zonder waarschuwing mijn kontje neuken....nee dat gaat echt niet door hoor schat, ander keer weer :D We zijn hier een tijdje heerlijk doorgegaan met z'n alle maar er kwam toch ook echt ff een momentje van rust aan. Even naar buiten en een sigaretje roken. Leuk gesprek met een alleraardigste jongeman wiens naam ik niet meer weet , maar die mij later nog even goed heeft geneukt in de sling. Eenmaal binnen gekomen bleek dat er voor iedereen even rust was. Tanja en Ad overwogen naar huis te gaan maar bleven gelukkig toch nog even. Ik wilde zoooo graag nog even goed genomen worden in de sling, terwijl ik eigenlijk ook allang weg moest. Eerst heb ik naast de sling, zittend op de grond een paar heerlijke lullen gepijpt en toen mocht ik eindelijk gaan liggen. Heerlijk hoor mannen, ik ben weer genadeloos te pakken genomen door jullie. Het gerammel van de kettingen, het voor het grijpen staan van zoveel lekker speelgoed is een waar feestje voor mij. En Plumberjack, dank je wel voor het aansturen van de heren. Het is goed te weten dat je mee in de gaten houd wie mij neukt en dat het ook altijd veilig gebeurd. Dat wetende kan ik nog meer genieten en me volledig overgeven aan jullie . Toen was het toch echt wel hoogste tijd om eens te gaan stoppen, wat altijd wel erg lastig is. Voor het weggaan wilde dit meisje toch nog wel wat zaad ontvangen. Ik ging op mijn knieën op de grond zitten voor de douche en de heren die wilde konden mij volspuiten met hun sperma. Tanja kwam Op het bed naast mij zitten en keek toe, lekker te weten dat je daar zat hoor. Volgende keer kom je ook op de grond zitten he !! Ik kreeg een paar lekkere pikken in mijn mond en in mijn handen en al snel liep het sperma mijn mond in, mijn gezicht over en langs mijn borsten over mijn lijf. Ik zal niks zeggen over Plumberjack want die werd al genoeg in de zeik genomen door de toeschouwers. Het enige wat ik daarover kan zeggen is; de beste stuurlui staan altijd aan wal.
Heel verslag en ik ben vast van alles vergeten maar het was een heerlijke middag, ondanks de iets wat overweldigende drukte. De sfeer was goed, er was respect en niemand zat elkaar in de weg terwijl er veel verschillende dingen/mensen/afspraken door elkaar liepen. Ik heb genoten om een prachtige dame een lekkere kennismaking te geven met het genot wat vrouwen elkaar kunnen geven en ik heb genoten van "mijn" actieve doeners :D
Dikke kuzzzz Isa
frankvanwielen
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Isa, dank je wel voor je verslag. Wat heb je dat weer mooi beschreven. Ik hoop dat we elkaar snel weer zullen zien. De eerste keer was al een feestje....dus dat belooft wat! :P

Tot snel!

Frank
Try me, you'll love it! :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten