Opname video MVH

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Naughtynature
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Opname video MVH

Bericht door Naughtynature »

Er was vandaag zoals aangekondigd een opname voor meiden van holland in deze ec. Ik zat r wel over te denken om even langs te gaan mocht het me lukken ivm mijn werk. En wat gebeurt er, er belt een klant om hem naar stroe te brengen deze avond en deze man heette saad.
Ook al is het anders geschreven maar de associatie was snel gelegd en dus op terugweg naar de ec gegaan om maar eens te kijken of ik een bijdrage kon leveren.
Bij binnenkomst trof ik een aantal mannen en Ger en natuurlijk de lieve Patricia. Ger vroeg of ik mee wilde spelen of alleen kijken, nou ben ik liever een doener en dan tegelijk kijken dus dan speel ik dus mee, ik hoefde geen masker want een aantal mannen kregen die wel in verschillende kleuren het leek wel een venetiaans tafereel.
Dus nu afwachten op de dame, dit bleek een andere dame te zijn dan de aangekondigde, de dame die kwam was ivy. En toen zij binnenkwam zag ik t al, wat een heerlijke open verschijning met een prachtfiguur en een heel ondeugend koppie erop.
De eerste scene werd in bioscoop gedeelte gedraaid, de mannen die mee wilde spelen gingen op de zitplaatsen zitten wel naakt natuurlijk en een film werd gedraaid met ivy in de hoofdrol mmmmm dat was al opwindend om de mannen stijve lullen te laten krijgen. Vervolgens kwam de hoofdrolspeelster binnen en ging op voorste stoel beetje kijken en met haarzelf spelen, ze werd zo nat van al die mannen en de film dat ze alle mannen 1 voor 1 ging pijpen en dat kon ze overtuigend.
Daarna werd ze onder de film op t bed genomen door een paar mannen, dat zag er geil uit en beloofde veel meer.
Toen verplaatste het hele spul naar de grote kamer waar ivy op het bed ging liggen en eigenlijk alle mannen aan hun trekken heeft laten komen.
En je kon ook zien dat zij er ook echt wel van genoot, dat maakt het ook zeker allemaal wat spannender.
Dit alles op een hele ontspannen manier gefilmd door Sander en Bart met heel af en toe een kleine aanwijzing van Ger maar nooit hinderlijk.
Al met al mijn complimenten aan deze crew en Ger en natuurlijk zeker Ivy en sure but not least haar vriend J. Die ik nog bleek te kennen ook, wereld is klein.
Ook complimenten aan de ec om zoiets als dit een keer of meerdere keren te laten plaatsvinden. Bewijs dat de ec nog steeds 1 van de leukste locaties is in nederland wat de spannende dingen betreft.
Ik zou het niet lang maken, niet gelukt.

Ger nog bedankt voor je compliment dat ik gezellig was hahaha, en de rest zien we wel, hoop dat er goed materiaal is geschoten en ik zie wel of er ooit een kopietje in mijn mail komt. :D :lol: ;)

Ivy en J. Vond het leuk om jullie ontmoet te hebben en mochten jullie mij een keer nodig hebben kan je hier een pb sturen voor evt verder contact.

Tevens nog een bedankje voor de mannen, allemaal respectvol gedragen en goeie prestaties geleverd te zien aan een helemaal volgespoten voldane Ivy.

Dat was het.pffffffff
Grt. Naughtynature/ Ruud
Ricard0
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Opname video MVH

Bericht door Ricard0 »

Hey Naughtynature,

Bedankt, gaaf verslag! Lijkt me super geil om mee te doen. Helaas ben ik makkelijk herkenbaar aan wat kenmerken :lol:
Wellicht kom ik eens kijken als er weer word gefilmd...

Laat je nog weten waar/wanneer de film wordt geupload?

Tot snel!

Gr, Ricardo
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
frankvanwielen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Lekker verslag Ruud! Ben benieuwd naar de film! Suggestie voor EC: een première met de hele cast, en 'diepte-interviews' achteraf. 8-)
Als jullie ook glazen regelen dan breng ik de champagne mee! Maken we er gewoon nóg een feestje van!

Frank
Try me, you'll love it! :)
Uschi
Geaardheid: bi
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Was zelf helaas verhinderd...... met Ivy aan het stuur is dat dubbel pech want die staat al heel lang op mijn verlanglijstje.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Glorylove
Geaardheid: bi
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Glorylove »

Mooie topic gestart Ruud,

Bedankt je verslag is helemaal zoals de avond verliep. En zonder Ushi :shock: :shock: ze had een Rendez - Vous kunnen krijgen met een Amsterdamse bull en moi. Ik ken ze van een besloten bi feest, begin dit jaar in den haag. Met deze geile donder hadden we een trio en dat had de avond extra kleur kunnen geven. ;) Back on Topic en als aanvulling.

De ontvangst was hartelijk door Patricia en ik mocht mijn spullen in de kluis verkassen en douchen. Later kwam maatje Jack the Snake en daarna de crew. Heel vakkundig bereidde ze alles voor. Voor de deelnemers eerst de formaliteiten regelen en een regie doornemen met de deelnemers. We zaten in een zaal stoel voor Jack en mij was gereserveerd voor de dame in Crime.

Na een tijdje kwam ze binnen teasend en pleasend en haar aandacht ging naar de Snake Meister, die kon meteen bij haar zitten want ze had trek in piemels en als eerste een kwispelende snake. Super geile pijpbeurt zag ik voor me. Later keek met stoute blik naar me en kreeg een heerlijke nilfisk beurt. genieten was dat. En zo ging ze iedereen af. Later op de mat en op aanwijzing van crew per 3. heerlijk mogen neuken en beffen. mijn hoedje ging geregeld omhoog.

Later in de ruimte bij de lockers en iedereen kwam lekker aan bod. FF een paar stieren aanmoedigen en zelf lekker meedoen. Als die pik er eenmaal in zat kwam die knal hard eruit. Later kreeg ze bukake op haar tieten en buik en ff een heerlijke neuk en lik beurt gegeven.
Iedere deelnemer, crew, EC en in het bijzonder Ivy ontzettend bedankt voor deze geile avond. Hartstikke dat ik 1 interview kreeg.

Luckeylove
Man -vrouwelijk gericht-, bitop, bezoekt de ec af en toe voor spanning, gezelligheid en seksatie soms in gezelschap met een tgirl slet. Enkel in voor contact met echte open minded bezoekers.
Eroticcinema A'foort
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste Naughtybynature

Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand DECEMBER

Jouw verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand DECEMBER en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .

Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in HET FILIAAL AMERSFOORT je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .

Eroticcinema Team
Plumberjack
Leeftijd: 55
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

He Ruudje.

Gefeleciteerd met je beste verslag van de maand.

Ben benieuwd naar je volgende , je kan sinds nu niet meer aankomen met 3 regeltjes .
Welkom bij de schrijvers club.

Dat wordt trakteren de 16e .

Gr. Jack.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten