Maandagmiddag: een geil feest

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
bert2000
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Maandagmiddag: een geil feest

Bericht door bert2000 »

Gisteren kwam ik een uur of vier binnen. Er waren twee stellen, verder was het vrij rustig. Na een tijdje ging Ans naar de darkroom met een groot geschapen man die geen rubber bij zich bleek te hebben. Toen zag Ans maar 1 oplossing: ik moest haar hard achterlangs nemen terwijl zij de andere man tot aan de stam naar een hoogtepunt pijpte. Daarna heb ik haar lang en stevig geneukt, ze kon mijn dikke paal van 20 cm goed hebben. Het was genieten, ook voor de kijkers.
Na een tijdje was ik weer op oorlogssterkte. Ans begon mij al stevig te pijpen in de ruimte bij de lockers en in de darkroom heb ik er naar een orgasme gebefd. Was heerlijk en haar kutje was zeiknat, dus tijd voor een nieuwe neukbeurt. Willem was intussen een kijkje komen nemen en zag met genoegen hoe zijn vrouw lekker werd doorgeneukt, zo lekker dat we alletwee geile taal begonnen uit te slaan.
Daarna lekker zitten kletsen en toen Ans en Willem het hadden over vertrekken zei ik ze dat ik nog 1 condoom over had. Dat werd weer een feest: Ans werd al bloedgeil van het pijpen en in de darkroom hebben het afgemaakt met een jonge jongen erbij die mocht klaarkomen in Ans haar mondje. Ik pakte Ans weer lekker doggystyle. Een heerlijke afsluiter van een goed bestede middag.
Ans en Willem: ontzettend bedankt en hopelijk tot snel voor nieuwe geile avonturen (4x klaarkomen moet toch ook kunnen....)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten