Ook al is het anders geschreven maar de associatie was snel gelegd en dus op terugweg naar de ec gegaan om maar eens te kijken of ik een bijdrage kon leveren.
Bij binnenkomst trof ik een aantal mannen en Ger en natuurlijk de lieve Patricia. Ger vroeg of ik mee wilde spelen of alleen kijken, nou ben ik liever een doener en dan tegelijk kijken dus dan speel ik dus mee, ik hoefde geen masker want een aantal mannen kregen die wel in verschillende kleuren het leek wel een venetiaans tafereel.
Dus nu afwachten op de dame, dit bleek een andere dame te zijn dan de aangekondigde, de dame die kwam was ivy. En toen zij binnenkwam zag ik t al, wat een heerlijke open verschijning met een prachtfiguur en een heel ondeugend koppie erop.
De eerste scene werd in bioscoop gedeelte gedraaid, de mannen die mee wilde spelen gingen op de zitplaatsen zitten wel naakt natuurlijk en een film werd gedraaid met ivy in de hoofdrol mmmmm dat was al opwindend om de mannen stijve lullen te laten krijgen. Vervolgens kwam de hoofdrolspeelster binnen en ging op voorste stoel beetje kijken en met haarzelf spelen, ze werd zo nat van al die mannen en de film dat ze alle mannen 1 voor 1 ging pijpen en dat kon ze overtuigend.
Daarna werd ze onder de film op t bed genomen door een paar mannen, dat zag er geil uit en beloofde veel meer.
Toen verplaatste het hele spul naar de grote kamer waar ivy op het bed ging liggen en eigenlijk alle mannen aan hun trekken heeft laten komen.
En je kon ook zien dat zij er ook echt wel van genoot, dat maakt het ook zeker allemaal wat spannender.
Dit alles op een hele ontspannen manier gefilmd door Sander en Bart met heel af en toe een kleine aanwijzing van Ger maar nooit hinderlijk.
Al met al mijn complimenten aan deze crew en Ger en natuurlijk zeker Ivy en sure but not least haar vriend J. Die ik nog bleek te kennen ook, wereld is klein.
Ook complimenten aan de ec om zoiets als dit een keer of meerdere keren te laten plaatsvinden. Bewijs dat de ec nog steeds 1 van de leukste locaties is in nederland wat de spannende dingen betreft.
Ik zou het niet lang maken, niet gelukt.
Ger nog bedankt voor je compliment dat ik gezellig was hahaha, en de rest zien we wel, hoop dat er goed materiaal is geschoten en ik zie wel of er ooit een kopietje in mijn mail komt.

Ivy en J. Vond het leuk om jullie ontmoet te hebben en mochten jullie mij een keer nodig hebben kan je hier een pb sturen voor evt verder contact.
Tevens nog een bedankje voor de mannen, allemaal respectvol gedragen en goeie prestaties geleverd te zien aan een helemaal volgespoten voldane Ivy.
Dat was het.pffffffff
Grt. Naughtynature/ Ruud