eerste kennismaking in de ero cinema

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Lust
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

eerste kennismaking in de ero cinema

Bericht door Lust »

Afgelopen donderdagmiddag in Arnhem hebben wij een heerlijk geile middag gehad. Met mijn kutje voor de 1ste keer in de cinema. Ik heb haar meerdere keren genomen...in de bios, darkroom, op het kruis, de stoel en en sling.
Meerdere mannen keken toe hoe Ik mijn kutje gebruikte....
Volgende x weer man dan actief met andere stellen
Lust
Student
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: eerste kennismaking in de ero cinema

Bericht door Student »

Het was megageil om er bij te zijn! Ik was één van de mannen die het geluk had hen bezig te zien. Wat een geil spektakel was dat... Om een uur of half vier kwam het stel de bios al binnen om een rondleiding te krijgen. Direct natuurlijk veel aandacht en hoopvolle blikken van de aanwezige mannen. Wat wil je: de vrouw was een schitterende blonde verschijning met een perfect figuur, nu nog verscholen onder een groen zomers jurkje.

Het stel verdween echter weer na de rondleiding. Zouden ze nog terugkomen? Die geile afwachting is één van de dingen die de cinema zo ontzettend spannend maakt. Maar jawel, rond een uur of half zes ging de zoemer weer en kwam het stel binnen. Na zich uitgekleed te hebben bleek dat onder dat jurkje inderdaad een geweldig figuur schuil ging, borsten en kutje nu nog bedekt door een mooi zwart lingeriesetje. De man van het stel was meteen duidelijk, wat perfect was. De aanwezigen werd verteld dat het stel samen wilde vrijen en toekijken vanaf een afstand geen probleem was, maar absoluut niet te dicht bij komen.

In de bios begon het mooie schouwspel. Het stel begon heerlijk met elkaar te vrijen en het meisje pijpte de man op een fantastische manier. Al snel ging de lingerie uit en was ze helemaal naakt. Mooie billen, perfecte tietjes en een heerlijk, zo te zien, strak kutje. De actie verplaatste zich richting de darkroom en de zaal met de grote matras. Staand tegen de muur werd het meisje heerlijk doorgepaald. Ook in de stoel en in de sling werd ze goed geneukt. Ik geloof dat ze verschillende keren heerlijk klaarkwam. Heel zacht fluisterde ze soms tegen de man dat zij het kutje was van hem, erg geil om te horen... De man vroeg soms of we het een mooi gezicht vonden en of ze het goed deed. Dit verhoogde de geile spanning onder de ongeveer vier toekijkende mannen.

Na dit ongeveer drie kwartier te hebben aangekeken kwam ik heerlijk klaar terwijl ik haar heel geil hoorde kreunen. Ik heb het stel bedankt en ben naar huis gegaan. Ik weet natuurlijk niet wat er daarna nog gebeurde.

Stel: Enorm bedankt voor de geile middag. En zo zie je maar, ook zonder dat de mannen mee mogen doen kun je fantastische dingen beleven in de bios.
Noortje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Noortje »

Dankje voor je complimentjes, jeetje :oops:
(Ik ben de vrouw van het beschreven stel)
Wat was het megaspannend om daar in de cinema te vrijen met mijn vriend Lust.
Dit was een eerste keer op zo'n spannende plek te zijn.
Ik vond het zo stoer dat Lust me een beetje beschermde, het was zo heerlijk.
Extra spannend dat jij en die andere mannen daar toch ook een beetje deelgenoot van waren.
Dankje wel voor je leuke woorden.

X Noortje
Student
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door Student »

Graag gedaan uiteraard :D Wie weet ontmoeten we elkaar nog eens op zo'n spannende plek... Mooi om te merken dat het voor jou naar meer smaakte.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten