Gelukkig nieuw zaad! Nou ik dacht aan aankomende vrijdag....

Wij hopen weer op een klein feestje en dat zal plaatsvinden tussen 15.30 uur en 17.00 uur in Amersfoort. Wat mij betreft weer poedelnaakt en ik hoop dat jullie allemaal dit voorbeeld zullen volgen. Mannen met de broek op de knieën gaat het dus niet worden, wie mee wil doen moet naakt zijn! en als het kan met cockring....hihi
Ondanks dat het nog niet zo lang geleden is dat ik geweest ben, heb ik toch weer zin in 'nieuw' zaad. Een klein bescheiden vraagje....pijpen van een kale pik is echt heul veel lekkerder dan eentje met haar erop, dus mannen please doe je best om hem bij te werken. Iedereen mag zijn voorkeur hebben....maar die van mij is toch echt schoon en kaal!!!
In de grote algemene ruimte hangt een stang met hand en voet boeien. Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar dit spannende apparaat en wil hier nu wel eens een keer inhangen. Als de sfeer goed is, zou het zomaar kunnen zijn dat ik mij overlever aan jullie. Heerlijk geil lijkt mij dit. Noem dit een van mijn goede voornemens voor het volgende jaar.
Hoe verrassend...maar ik word er altijd zo geil van als jullie een geile reactie met foto onder mijn oproep plaatsen. Dan kan ik mij alvast opwarmen

Ik hoop dat het weer lekker druk wordt.
Tot vrijdag...xxx LotteMooi