Voyeur

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
lesaif4729
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2011 10:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Voyeur

Bericht door lesaif4729 »

Hallo allemaal!

Ben een 40 jarige heterosexuele man uit de omgeving van Den Haag en, net zoals iedereen hier toch ;-), gek op sex. Ben zeker een doener en voor heel veel in (vinger en likkunsten werden vaak zeer gewaardeerd door de voorgaande dames..). Heb al eerder deelgenomen aan sexfeesten, gangbangs, buitensex en noem maar op. De laatste twee jaar echter niet zoveel kunnen doen en ook fysiek de nodige steekjes laten vallen met een buikje als gevolg ;-)

Wil echter graag mijn oude hobby weer oppakken..ik vind het vreselijk geil om toe te kijken bij een goede neukpartij...af en toe een handje toesteken vind ik natuurlijk lekker, maar is niet eens een noodzaak...toekijken en trekken vind ik ook al geil...

Zijn er stellen die dat geil vinden, of me dat plezier gunnen dan hoor ik dat graag. Uiteraard verleen ik ook graag mijn diensten aan vrouwen alleen...

Hoe zit dat met de cinema's? Zijn er elke dag stellen/vrouwen te vinden? Wat zijn de beste dagen om de cinema te bezoeken, is er bv in het weekeinde meer kans op stellen/vrouwen, of juist door de weeks??

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groet.

Les
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast